AndroidHealthClinic

Shake tijdens het werk (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

michielxx

Novice
Lid geworden
9 okt 2013
Berichten
26
Waardering
0
Lengte
1m68
Massa
58kg
Vetpercentage
9%
Sinds kort werk ik op een fabriek, en hierdoor heb ik echt geen tijd meer om te eten tijdens het werk..
Het is momenteel vollenbak op het werk dus tijd om te eten heb ik niet.
Nu neem ik m'n boterhammen altijd mee en dan tussen het werk door snel en gauw wat binnenduwen.
Meer dan 2-3 boterhammen op een shift krijg ik dus echt niet weg, honger is het probleem niet, gewoonweg tijd te kort.

Nu zou ik dus een shake mee willen nemen zodat ik deze gewoon kan drinken.
Nu heb ik een tijd de mutant mass gehad, maar hiervan kreeg ik het echt aan m'n darmen. En da's wel het laatste dat ik wil op het werk :p

Ook heb ik een tijd havermout met 2 eieren, melk en een banaan gemengd, maar van de havermout gaan m'n darmen ook weer serieus rommelen..

Welke shake raden jullie me aan die toch genoeg voedingsstoffen bevat maar niet te zwaar is voor de maag/darmen?
Moet er nog vlot mee kunnen werken, dus niet heel de dag een vol gevoel hebben.
Liefst een massgainer, dat ik wat vet bij aan zou komen kan me niet zoveel schelen. :)

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Mvg.
 
Tjah, koop gewoon een goeie whey en voeg daar wat je maar wil aan toe.
Anders veel pindakaas en chocomel.
 
Hoezo heb je geen pauzes? Whey met flink wat oats.
 
Serious Mass van Optimum ;) Bij onze oude boardsponsor het goedkoopst...
 
Geen tijd om te eten maar wel om je shake te maken?
 
Ik zou niet eens in een fabriek gaan werken waar ik niet eens fatsoenlijk de tijd had om te eten...
 
Jij eet sneller 2-3 boterhammen weg dan dat je een shake maakt? :roflol:

Ik spoel mijn beker van te voren uit, erna, het poeder erin knallen, schudden, handenwassen, etc.. En aangezien ik altijd snel eet kan ik heel kort en duidelijk zijn: Ja.

Nog meer commentaar?
 
Geen tijd om te eten maar wel om je shake te maken?

Ik was eigenlijk van zin om de shake vantevoren thuis al te maken.
Op het werk nog is even shaken en klaar :)
 
Eiwit in een shaker doen, gemalen havermout of andere koolhydraat (WMS ofzo) erin, pak houdbaar melk meenemen dan alleen melk erbij doen, shaken en drinken.
Deed het vroeger ook zo, wanneer drukke tijden waren.
Nam dan ook ook een dik broodje pindakaas+kaas+jam mee, soms nog met plakjes avokado erin.
 
Misschien flink wat 'Oats & Whey' van Optimum Nutrition.

oats%20and%20whey%20nutritional%20facts.png
 
Wat een klote fabriek dan :p
Je hebt volgens mij gewoon recht op pauze, ze kunnen je niet verplichten om altijd door te werken.
 
Misschien is Joylent iets voor je ?
 
Je hebt geen pauzes? Hoelang duren je diensten?

Whey + wat je wilt. Kan je gewoon van te voren klaar maken, evt. avond ervoor zelfs al.
 
gewoon een jas met grote zakken is de oplossing en dan gewoon alles op de plee opeten deed ik ook altijd.
 
in alle fabrieken hebben ze 30 minuten pauze in belgie of werk je in een fabriek in india mss ?
 
Back
Naar boven