Fitness Seller

Shake voor bij het ontbijt.

Bezoekers in dit topic

robertdajong

Novice
Lid geworden
12 dec 2014
Berichten
27
Waardering
1
Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum en val meteen met de deur in huis. Mensen die bekend zijn met B&F, hebben daar vast wel eens gelezen over bepaalde shakes voor bij het ontbijt. Mijn vraag is dus ook, Is Fitness Meal ook te gebruiken (bij) het/als ontbijt? Of kan je dan beter gaan voor Sports Breakfast, Whey & Oats of Protein Breakfast? In elke shake zitten eiwitten en koolhydraten, dus zou iemand mij advies kunnen geven welke van de 4 nou het beste is?

Gr. R
 
Je kunt beter gewoon melk en fine oats (havermout) nemen. Eventueel nog een banaan erdoor als je een blender hebt. Alle producten die jij noemt zijn puur om de portemonnee van b&f te spekken.
 
TIP: supps zijn een AANVULLING dus haal je makro's uit voeding, eiwitten uit dierlijke bronnen

Dus 2 eitjes door je havermout, wat fruit en klaar....:D
 
TIP: supps zijn een AANVULLING dus haal je makro's uit voeding, eiwitten uit dierlijke bronnen

Dus 2 eitjes door je havermout, wat fruit en klaar....:D

Last time I checked, was whey toch een van de meest hoogwaardige eiwitbronnen beschikbaar.
En het enige nadeel aan havermeel is dat het iets sneller op neemt dan havervlokken.
 
mijn ontbijt iedere morgen, 8 eiwitten van ei lekker drinken smorgen en 200gr oatmeal erbij. smorgen snelle opnames gebruiken op je systeem rollend te krijgen en voor te bereiden op het grote werk. Supps zijn er inderdaad te aanvulling, welke het beste zijn is is een kwestie van even uit proberen hoe je lichaam erop reageerd. maar zou het persoonlijk gewoon simpel houden, het merk B&F van eigen merk is niet het beste merk integendeel deel zelfs
 
Dus gewoon goed en gezond eten? Of toch een shake naast mijn normale ontbijt (fruit, yoghurt, brood) nemen?
 
Een shake neem je gewoon voor het gemak, is niet minder goed of gezond dan een ''maaltijd''.

Als shake zou je bv water of melk kunnen nemen met havermout / brinta / ultra fine oats en whey, wellicht nog wat fruit erdoor.
 
ik zou die shakes gebruiken voor later op de dag maar niet smorgens, als voorbereiding voor de training en na je training dan heeft je lichaam extra ewitten en carbs nodig 2 a 3 shakes is ruim zat. smorgens gewoon inderdaad, lekker gezond eten zonder goedje erbij, je ontbijt is het belangrijkste van de dag
 
''Zonder goedje erbij''?
Wat versta je onder een goedje bij een shake van melk oats en whey?
 
waarom ga je shakes pakken als je als je nog niet gaat training of er klaar me ben? kan je beter natuurlijke eiwitten smorgen eten dan die poeders met het goedje bedoel ik eiwit poeders, nergens voor nodig om je daar smorgens mee te beginnen het heeft niet eens veel effect dan een goed stevig ontbijt smorgen. shake van melk oats en whey wordt niet echt een ontbijt genoemd, is meer een tussendoortje
 
Ik bedoelde ook naast mijn gebruikelijke ontbijt. Als extra toevoeging.
 
Val eens ergens anders wil je?
 
waarom ga je shakes pakken als je als je nog niet gaat training of er klaar me ben? kan je beter natuurlijke eiwitten smorgen eten dan die poeders met het goedje bedoel ik eiwit poeders, nergens voor nodig om je daar smorgens mee te beginnen het heeft niet eens veel effect dan een goed stevig ontbijt smorgen. shake van melk oats en whey wordt niet echt een ontbijt genoemd, is meer een tussendoortje

Los van het feit dat je post redelijk onleesbaar is (gebruik punten man..:o), is je post inhoudelijk ook :o. Je kletst!

"Waarom shakes pakken als je nog niet gaat trainen"? Waarom niet? Kan toch prima als ontbijt. Niet iedereen heeft zoveel tijd als jij kennelijk hebt?
"Dan niet poeders met het goedje"? Wat zeg je nou man?
"Heeft een whey shake niet een veel effect dan een goed stevig ontbijt"? Huh, vergelijk je een whey shake met een compleet ontbijt? Dat zegt ie toch niet, een whey shake voor je eiwitten is wat anders..
"shake van melk oats en whey wordt niet echt een ontbijt genoemd"? Dit slaat alles. Door wie niet, door jou? Wat klets je man?
 
Dus uiteindelijke conclusie? Wel of niet een shake naast mijn normale ontbijt?
 
mijn ontbijt iedere morgen, 8 eiwitten van ei lekker drinken smorgen en 200gr oatmeal erbij. smorgen snelle opnames gebruiken op je systeem rollend te krijgen en voor te bereiden op het grote werk. Supps zijn er inderdaad te aanvulling, welke het beste zijn is is een kwestie van even uit proberen hoe je lichaam erop reageerd. maar zou het persoonlijk gewoon simpel houden, het merk B&F van eigen merk is niet het beste merk integendeel deel zelfs

Man man man! Jij blijkbaar veels te vroeg begonnen met aas, heeft je denk- en spreekvermogen aangetast.
Ga maar lekker verder met rauwe eieren drinken, goed zo. En WTF is smorgen? ???
Ik train op lege maag, zonder ontbijt, zijn meestal ook beste trainingen...snap niet dat gelul in de ochtend met "snelle opname".
Zou maar geen advies geven als ik jou was, komt niet veel zinnigs uit.
No hard feelings! :)

---------- Toegevoegd om 00:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:06 ----------

Dus uiteindelijke conclusie? Wel of niet een shake naast mijn normale ontbijt?

Wat houdt je normale ontbijt in? En wat is dan die gedachte achter die extra shake?
 
Laten we het simpel houden: het kan geen kwaad om extra eiwitten in te nemen.

maar we weten echt niet wat jouw calorie behoefte is, welke macro's je nodig hebt en wat je de rest van de dag eet waardoor je een mooi rekensommetje krijgt. dus antwoorden is moeilijk.

Verdiep je er eens meer in :)
 
Bedankt allemaal voor de goede en snelle antwoorden.
 
Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum en val meteen met de deur in huis. Mensen die bekend zijn met B&F, hebben daar vast wel eens gelezen over bepaalde shakes voor bij het ontbijt. Mijn vraag is dus ook, Is Fitness Meal ook te gebruiken (bij) het/als ontbijt? Of kan je dan beter gaan voor Sports Breakfast, Whey & Oats of Protein Breakfast? In elke shake zitten eiwitten en koolhydraten, dus zou iemand mij advies kunnen geven welke van de 4 nou het beste is?

Gr. R

Al die shakes zijn zowat hetzelfde, en als dat niet zo was maakte dat nog steeds geen zier uit. Drink gewoon de shake die je thuis hebt, hoef je echt geen nieuwe 'soort' voor te kopen.
 
Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum en val meteen met de deur in huis. Mensen die bekend zijn met B&F, hebben daar vast wel eens gelezen over bepaalde shakes voor bij het ontbijt. Mijn vraag is dus ook, Is Fitness Meal ook te gebruiken (bij) het/als ontbijt? Of kan je dan beter gaan voor Sports Breakfast, Whey & Oats of Protein Breakfast? In elke shake zitten eiwitten en koolhydraten, dus zou iemand mij advies kunnen geven welke van de 4 nou het beste is?

Gr. R
Je kunt beter niets doen.

Gr. P
 
Man man man! Jij blijkbaar veels te vroeg begonnen met aas, heeft je denk- en spreekvermogen aangetast.
Ga maar lekker verder met rauwe eieren drinken, goed zo. En WTF is smorgen? ???
Ik train op lege maag, zonder ontbijt, zijn meestal ook beste trainingen...snap niet dat gelul in de ochtend met "snelle opname".
Zou maar geen advies geven als ik jou was, komt niet veel zinnigs uit.
No hard feelings! :)

---------- Toegevoegd om 00:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:06 ----------



Wat houdt je normale ontbijt in? En wat is dan die gedachte achter die extra shake?
ik beschrijf het vanuit eigen kennis en ervaring. Mijn lichaam reageert nauwelijks op a oats en melk, mja dan zul je je eens dieper moeten verdiepen in het lichaam en bodybuilding lifestyle er komt veeeeel meer bij kijken dan alleen oats en shakes en dan zie en merk je het vanzelf, tegewoordig krijg je gescheiden eiwit bij de Sligro das het zelfde maar goed blijkaar zijn hier de ''master leermeesters'' die de juiste knoop doorhakken dus zeg maar dat ik lul enzo mja train al bijna 9 jaar op hoog niveau en ik snap er toch niks van HA HA :/






__________________

---------- Toegevoegd om 12:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:12 ----------

Man man man! Jij blijkbaar veels te vroeg begonnen met aas, heeft je denk- en spreekvermogen aangetast.
Ga maar lekker verder met rauwe eieren drinken, goed zo. En WTF is smorgen? ???
Ik train op lege maag, zonder ontbijt, zijn meestal ook beste trainingen...snap niet dat gelul in de ochtend met "snelle opname".
Zou maar geen advies geven als ik jou was, komt niet veel zinnigs uit.
No hard feelings! :)

---------- Toegevoegd om 00:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:06 ----------



Wat houdt je normale ontbijt in? En wat is dan die gedachte achter die extra shake?
het gaat er hier om om ervaringen uit te wisselen deze reactie vind ik zwaar negatief, negatieve mensen zijn meestal jaloers. train jij maar lekker op lege maag. geen carbs in je spieren, geen brandstof in je systeem helemaal niks. ga je -2 en kom er +1 bij.. zonde van je lidmaatschap
 
Back
Naar boven