Fitness Seller

Shakes en hun werking

Bezoekers in dit topic

Jeffieman

Novice
Lid geworden
13 apr 2014
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
90kg
Vetpercentage
20%
Harde trainers van Nederland,

Tell me, over drie weken bevind ik mij op t strand van Aruba, erg vervelend, ik weet het.

Nu moeten jullie weten ik ben groot maar niet droog. Ik vernam van iemand dat ik de laatste paar weken geen shakes meer moest nemen aangezien je er teveel vocht door naar binnen krijgt.

Hij melde mij neem kip, biefstuk en eieren.

Wat is hier nu van waar? Ik zie werkelijk het verschil niet of je nu kip met een glas water neemt of dat je een shake neemt.

Wie legt het met uit?

Gegroet

14 procent vet 183 en 92 kilo
:D:cool:
 
Pure brosciense, niets van geloven.
Je lichaam zal de whey gewoon van het vocht scheiden net als wanneer je een stuk kipfilet met wen glas water drinkt inderdaad.

Droog worden doe je door een calorietekort te creëren. In 3 weken tijd moet 11/12% nog wel te doen zijn, mits je hard werkt hiervoor.
 
Je bent 38 man, ga zelf is nadenken.
 
Alleen de laatste weken voor de wedstrijd geen proteine of melfproducten, of alleen proteine zonder lactose, want dat houd wat vocht vast.
 
Laatste paar wkn had ik ook geen Shakespeare meer alles uit voeding
 
Harde trainers van Nederland,

Tell me, over drie weken bevind ik mij op t strand van Aruba, erg vervelend, ik weet het.

Nu moeten jullie weten ik ben groot maar niet droog. Ik vernam van iemand dat ik de laatste paar weken geen shakes meer moest nemen aangezien je er teveel vocht door naar binnen krijgt.

Hij melde mij neem kip, biefstuk en eieren.

Wat is hier nu van waar? Ik zie werkelijk het verschil niet of je nu kip met een glas water neemt of dat je een shake neemt.

Wie legt het met uit?

Gegroet

14 procent vet 183 en 92 kilo
:D:cool:

onzin verhaal voor vakantiegangers.

Alleen op wedstrijd niveau gooien we de shakes er uit de laatste weken voor de wedstrijd. Maar dan hebben we het over atleten die onder de 7% komen en alle onderhuidse vocht kwijt moeten raken.

Voor gewoon recreatie cutten of beach/zomer droog helemaal niet relevant.
 
Harde trainers van Nederland,

Tell me, over drie weken bevind ik mij op t strand van Aruba, erg vervelend, ik weet het.

Nu moeten jullie weten ik ben groot maar niet droog. Ik vernam van iemand dat ik de laatste paar weken geen shakes meer moest nemen aangezien je er teveel vocht door naar binnen krijgt.

Hij melde mij neem kip, biefstuk en eieren.

Wat is hier nu van waar? Ik zie werkelijk het verschil niet of je nu kip met een glas water neemt of dat je een shake neemt.

Wie legt het met uit?

Gegroet

14 procent vet 183 en 92 kilo
:D:cool:
Daar hoef je echt niet over na te denken als je op vakantie gaat. Als je wedstrijden gaat doen, en rond een meer acceptabel wedstrijd vetpercentage zit, is deze vraag meer relevant.
 
Back
Naar boven