MuscleMeat

Shakes maken je lichaam ouder

Bezoekers in dit topic

Nikita1998

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
14 feb 2015
Berichten
601
Waardering
43
Lengte
1m85
Massa
77kg
Vetpercentage
11%
Beste DBB'ers


We waren op school deze week bezig met 'de spiermassa' van de man. Mijn leerkracht biologie/natuurwetenschappen zei dat mensen die proteine shakes nemen hun lichaam sneller verouderen. Ook zei ze dat diegene die shakes drinken enkel op korte termijn denken.

Heb googled en vond er niets over, weten jullie hier iets over? Heb toch mijn twijfels over haar theorieën.
 
Hoezo op korte termijn denken?
 
Hij zou het nog best wel eens bij het juiste eind kunnen hebben.
Ik ben 7 jaar en heb toch het idee dat mijn lichaam is verouderd door het drinken van shakes.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ja want eiwit uit shakes is anders dan eiwit uit kip natuurlijk :rolleyes:
 
Goed fysiek virusje.
OT: Zeker gelezen in Libelle ofzo, zij is geen professor, les geven in het middelbaar, hoef je niet al teveel voor te weten. Zeker als iedereen gewoon slikt wat ze zegt.
 
Ja maar als je ermee stopt word je vanzelf weer jonger, alleen moet je dan een beetje HGH nemen om dat vetlaagje om te zetten in pure spiermassa.

Ah thanks, ik maak deze eiwitshake kuur even af en dan doe ik wel nakuur met HGH.
Kan ik daarna direct weer aan de shakes? bedankt man. :)

En bedankt voor de complimenten guys.
 
Ja maar als je ermee stopt word je vanzelf weer jonger, alleen moet je dan een beetje HGH nemen om dat vetlaagje om te zetten in pure spiermassa.

HGH versnelt de celdeling waardoor je juist sneller ouderdomsverschijnselen krijgt dan wanneer je geen exogeen HGH zou nemen.
 
Weet je wat je lichaam ook ouder maakt? Leven...
Uit wetenschappelijk onderzoek is gebleken dat iedereen die leeft elke seconde ietsje ouder wordt!
 
Weet je wat je lichaam ook ouder maakt? Leven...
Uit wetenschappelijk onderzoek is gebleken dat iedereen die leeft elke seconde ietsje ouder wordt!

wtf, ik hoorde laatst ook dat maarliefs 5/5 mensen die water drinken dood gaan ermahgerd.
 
Zelf drinkt ze wrs herbalife shakes om te kunnen afvallen maar blijft ze zo dik als een nijlpaard..
 
lolwat

het is geen testosteron
 
56468443.jpg
 
Zou me serieus afvragen of ik blij zou zijn als mijn kind les heeft van dit soort zweverige types.
 
en dat is precies waarom ik mijn middelbare school niet heb afgemaakt
 
Ik vraag me af hoe die types toch aan zo'n job geraken. Je zou alle onzin die ze op een jaar uitkraamt moeten opschrijven en dan naar de principaal brengen.
 
Ik vraag me af hoe die types toch aan zo'n job geraken. Je zou alle onzin die ze op een jaar uitkraamt moeten opschrijven en dan naar de principaal brengen.

laatst toch ook dat topic over iemand wiens vader neuroloog was ofzo die zei dat je van creatine gyno kreeg

overschatten van expertise is jammer genoeg niet exclusief aan domme mensen :p
 
Tegen de tijd dat je je shake op hebt ben je toch weer een paar seconden ouder
 
Ik ben het eens met jullie, vreemd dat ze me zoiets probeert wijs te maken.

Verder zei ze nog 'ongeloofwaardige' zaken:

- Iedereen die aan bodybuilding doet, neemt steroids.
- Enkel mensen die korte dikke spieren hebben kunnen bodybuilder worden.
- Sprinters zijn mensen met hele kleine dikke spieren (zoals die van een gewichtheffer)
- Van bodybuilding zullen je schouders een beetje groeien maar niet veel, zwemmen is véél beter voor je schouders.

Ze vertel zoveel dingen die echt niet kan aannemen dat ze juist zijn. Ik zal morgen haar een bericht sturen en bewijzen dat de zaken (die ik zojuist heb opgesomd) oncorrect zijn.

---------- Toegevoegd om 16:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:38 ----------

Hoezo op korte termijn denken?

Ze bedoelt ermee dat je later er problemen van krijgt ... nochtans vind ik het vreemde denkwijze van haar.
 
Back
Naar boven