XXL Nutrition

Shakes maken je lichaam ouder (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

lol, geen 1 statement is correct. Je moet het maar doen.
 
Those evil shakes!! DAMMIT!!:fire:
 
Ik ben het eens met jullie, vreemd dat ze me zoiets probeert wijs te maken.

Verder zei ze nog 'ongeloofwaardige' zaken:

- Iedereen die aan bodybuilding doet, neemt steroids.
- Enkel mensen die korte dikke spieren hebben kunnen bodybuilder worden.
- Sprinters zijn mensen met hele kleine dikke spieren (zoals die van een gewichtheffer)
- Van bodybuilding zullen je schouders een beetje groeien maar niet veel, zwemmen is véél beter voor je schouders.


Ze vertel zoveel dingen die echt niet kan aannemen dat ze juist zijn. Ik zal morgen haar een bericht sturen en bewijzen dat de zaken (die ik zojuist heb opgesomd) oncorrect zijn.

wtf :roflol:

wat een lapzwans
 
Omdat mijn leerlingen alles zouden slikken ben ik ook maar leraar geworden.
Heb ik me toch een beetje verkeken in de interpretatie.
 
Stuur haar maar gewoon de link naar dit topic waarin we zeggen dat ze beter het doceren kan opgeven aangezien ik een docent nog nooit zo veel onzin heb horen uitkramen. Schande voor het vak en de sport zo'n figuur.
 
Stuur haar maar gewoon de link naar dit topic waarin we zeggen dat ze beter het doceren kan opgeven aangezien ik een docent nog nooit zo veel onzin heb horen uitkramen. Schande voor het vak en de sport zo'n figuur.

Als ik dat doe mag ik geen les meer van haar volgen. Ze is de baas en heeft altijd gelijk (volgens haarzelf).

---------- Toegevoegd om 16:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:45 ----------

Is ze lekker? :p

Ze is rond de 50.
 
Dat was niet de vraag!!! Potver3dubbeltjes!!!
 
Dat was niet de vraag!!! Potver3dubbeltjes!!!

Wel, ieder zijn ding dus ik kan niet voor jou praten ... oja ze is getrouwd. Dus niet te veel hopen zou ik zeggen.
 
Misschien een idee om een meme maken en dan viraal te laten gaan op Facebook. Dus telkens haar foto en dan eronder een uitspraak van haar. :p
 
dit is helemaal waar, ik heb dit zelf ook ondervonden. ik dronk een shake en ik ben in de tijd dat ik dronk ouder geworden stoppen met die zooi!!1!
 
Misschien een idee om een meme maken en dan viraal te laten gaan op Facebook. Dus telkens haar foto en dan eronder een uitspraak van haar. :p

Misschien een idee :D
 
Oestrogeen spuiten en pik zuigen zorgt voor verjonging en extra spieraanbouw!!

Dit is er eentje van de nieuwe marxist lichting. Zit daar enkel om het onderwijs verder te feminiseren en te bederven.
 
Klopt!

Want als je helemaal niets eet en drinkt, dan ga je deaud en word je niet oud!

Logisch als 1,2,3!
 
Back
Naar boven