Fitness Seller

Shakes !!

Bezoekers in dit topic

karel22

Cool Novice
10 jaar lid
Waardering
0
hakes !!

--------------------------------------------------------------------------------

hallo mensen, mijn voeding is nog niet helemaal in orde daarom wil ik gebruik maken van Mass Gainers , en Whey protein.

Nu heb ik gelezen dat van XXL Nutrition de weight gainer en whey protein erg goed zijn, alleen op de sport school word bij mij de Mass gainer van MAMMOTH aangeraden. Ook heb ik gelezen dat deze erg sterk is!! Wat raden jullie mij als kenners aan.

Gewoon allebei de producten van XXL Nutrition of alleen de whey protein en de mass gainer van MAMMOTH

graag wat advies??

bedankt mannen !!

hakes !!

--------------------------------------------------------------------------------

hallo mensen, mijn voeding is nog niet helemaal in orde daarom wil ik gebruik maken van Mass Gainers , en Whey protein.

Nu heb ik gelezen dat van XXL Nutrition de weight gainer en whey protein erg goed zijn, alleen op de sport school word bij mij de Mass gainer van MAMMOTH aangeraden. Ook heb ik gelezen dat deze erg sterk is!! Wat raden jullie mij als kenners aan.

Gewoon allebei de producten van XXL Nutrition of alleen de whey protein en de mass gainer van MAMMOTH

graag wat advies??

bedankt mannen !!

:rolleyes:

beide producten zouk zeggen!

Xxl nutrition is the best!!!

hakes !!

graag wat advies??

bedankt mannen !!

Hey Karel,

Zorg dat je zoveel mogelijk uit je (normale) voeding haalt.

alleen als je echt skinny bent gebruik je Weightgainers, of als je boven de 4500Kcals zit in (clean)bulk.

Mammoth zou ik niet doen, dan liever de Leangainer.

Je Wheyisolaat is aan te bevelen bij opstaan en rond je training.

:)

I love xxl nutrition.
Zowel de wheigt gainers als de whey shake;s zijn lekkerrrr. En die wheigt gainers zijn nog gezond ook want ze bevatten geen suiker of aspartaam.

Er is in mijn ogen geen betere en cleanere weightgainer dan die van xxl nutrition , nl de Complex Carb Gainer .
Maar zorg dat ook je voeding in orde is . Shakes zijn bedoeld als aanvulling bovenop je normale voeding . M.a.w. leer meer eten .

Back
Naar boven