MuscleMeat

Shakey na het trainen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

b00my

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
27 sep 2005
Berichten
19
Waardering
0
Mensen,

Na de draad opnieuw opgepakt te hebben vroeg ik me af wat ze je eigenlijk voorschotelen als je een lekkere aardbeien-shake neemt na het trainen.
Ik pak 'm puur omdat ie zo verdomd lekker is en ik de pot niet thuis heb.
Maar dan ga je denken en zoeken....

Een beetje google-afbeeldingen bekijken kwam ik via whey een aardbeien pot tegen. Is dat het whey spul wat ik overal lees dat ze je in de shake stoppen?
Het spul komt terug in zowat elke post van voeding.
Alleen al voor de smaak of tussendoortje wil ik zo'n pot gaan aanschaffen, maar nu de vraag, is dit wheeeey? welke merkje pot en waar aangezien ze het niet hebben in de alom bekende supermarkten.

Mijn dank is groot.
 
Je kan het navragen op de sportschool welk merk ze hebben. Verder kan je op heel veel internet sites whey halen. Kijk bijvoorbeeld eens op de site van de sponsors van dit forum. Daar kan je zelf een wheyeiwit uitzoeken. Het is bijna zeker weten dat het een whey shake is want dit verkopen sportscholen altijd als ze een shake verkopen.
 
en het kost zo'n 80euro per 5kg en zo'n 150euro voor 10kg
 
Die shakes van de sportschool zijn veel lekkerder(meer suiker) als de shakes die je normaal gesproken op het internet besteld, als je ze dus puur drinkt voor de smaak kan je het beste vragen wat ze hebben..
 
Die shakes van de sportschool zijn veel lekkerder(meer suiker) als de shakes die je normaal gesproken op het internet besteld, als je ze dus puur drinkt voor de smaak kan je het beste vragen wat ze hebben..

wat is dat dan voor onzin???? ik heb hier een pot staan, die gewoon precies hetzelfde merk is als mijn gym hoor! ( Pro 80 om precies te zijn)..

weet niet wat jij denkt, maar bij ons flikkeren ze geen suiker door je shake heen hoor....???
 
Back
Naar boven