MuscleMeat

shane van bodybuilding.com

Bezoekers in dit topic

Tja, ziet er goed uit voor z'n leeftijd.

Alleen jammer dat de naw gebruikte PH/AAS hem op latere leeftijd zullen gaan opbreken.

natural my ass. die heeft echt wel wat gebruikt.

CQ_Demolisher zei:
ehm, hij is net een maand 15, trust me hij heeft niets gebruikt..kunnen jullie hem geen props geven ? niemand van jullie zag/ziet er zo uit

Ik wil je Rolemodel niet trashen hoor, maar dan knulletje is heeft echt lopen snoepen........and it ain't winegums....

15 en natural ? :|
dan traint ie zeker vanaf zn geboorte ofzo ??

Nou dan mag ie blij zijn met zijn vergroeiingen. Training op zulke leeftijd is zeker een goede zaak...

Hij ziet r heel goed uit voor zijn leeftijd!!!

Maar ik geloof pas dat die gast niet heeft gesnoept als.... uhhh... als... NIET! :)

Ik vind het er niet uitzien voor iemand van 15, maar dat is mijn mening.

R E S P E C T idd.
dit zijn van die genetische mazzelaars, niettemin heeft ie er ongetwijfeld hard voor moeten werken...

ziet er niet uit het mannetje

Jep had het ook gezien en ik dacht er ook al om 't te gaan posten :)

Hij ziet er wel erg vol/gedefineerd uit voor een 15 jarige...maar met de nodige aanleg, en dan komt erbij dat hij al vanaf z'n 10e serieus bezig is, kan het wel natural mogelijk zijn, maar als je 10 ben al serieus met trainen voeding!? toen snoepte ik nog lekker van de winegums:D
Maar ik hoor sommige zeggen dat hij er niet uitziet... hoezo niet? Omdat hij 15 jaar is? Ik vind hem een goed fysiek hebben.

Het ziet er niet mooi uit. Ik heb uiteraard wel respect voor wat hij bereikt heeft.

Murk zei:
Hij ziet er wel erg vol/gedefineerd uit voor een 15 jarige...maar met de nodige aanleg, en dan komt erbij dat hij al vanaf z'n 10e serieus bezig is, kan het wel natural mogelijk zijn, maar als je 10 ben al serieus met trainen voeding!? toen snoepte ik nog lekker van de winegums:D
Maar ik hoor sommige zeggen dat hij er niet uitziet... hoezo niet? Omdat hij 15 jaar is? Ik vind hem een goed fysiek hebben.

Ik denk dat die 'sommigen' bedoelen dat hij er als bodybuilder goed uitziet, en misschien ook voor een volwassen man. Maar voor een jongen van 15 jaar is het misschien wel wat overdreven. Maar het is beter dan het zoveelste kind met overgewicht idd.

Terug
Naar boven