Fitness Seller

Shark Attack Holy Shit! :d

Bezoekers in dit topic

ja ik zou die naampjes ook willen weten
 
gewoon shark attack
 
[Link niet meer beschikbaar]

proof :)
 
Originally posted by -Ma3stro-
[Link niet meer beschikbaar]

proof :)

ik dacht dat ik dat met m'n laatste post al duidelijk had gemaakt maarja...

:D

deze foto is dus echt wel fake hoor, haaien zouden nog niet in de buurt van die heli durven komen, laat staan die kerel die er onderaan bengelt z'n benen af bijten.

enneuh frietbakker z'n post vond ik ook wel geslaagd

maar deze was waarschijnlijk verdwaald toen ie samen met de rest naar het zuiden wilde gaan om de warmere wateren op te zoeken

:roflol:
 
Ja de foto is echt hoor daar niet van. Maar ik was het in een haaien pak! Dus ja :D
 
Originally posted by Ryu
Ja de foto is echt hoor daar niet van. Maar ik was het in een haaien pak! Dus ja :D

niks hoor!

volgens mij was j'r lekker mee weg

:D
 
:D hihihi
 
En toch blijf ik dit soort posts lachuh vinden!!
 
Shark Attacks Helicopter!

Netlore Archive: Alleged photo of a great white shark lunging out of the water to attack a scuba diver dangling precariously from a helicopter ladder. Real or fake?

Description: Email hoax
Status: False
Circulating since: August 2001
Analysis: See below
 
Jaja! Maar die van die chick met de been eraf moet je echt downloaden ! das echte shit. Nou leuk dat dierenverzorging van mij. Maar goed oppassen als ik zo nog zee op moet :P
 
Originally posted by Ryu
Jaja! Maar die van die chick met de been eraf moet je echt downloaden ! das echte shit. Nou leuk dat dierenverzorging van mij. Maar goed oppassen als ik zo nog zee op moet :P

hahahahaha

ryu de aquanaut

:D
 
je ziet dan ook geen spetters van die vin afkomen aan de bovenkant. Kijk maar naar die natuurdocu's over grote enzo. Dus.. photoshop :D
 
:D haah lol
 
hier is de echte foto...

[Abeelding niet meer beschikbaar]

:D
 
hoe dan ook het is gewoon een bruut beest, maar je bent wel dokter anders met het vinden van die foto's he "D
 
de grootste witte haai ooit gevangen...

[Abeelding niet meer beschikbaar]

6,4m bij een gewicht van 3220Kg

:D
 
Originally posted by Bodyman
hoe dan ook het is gewoon een bruut beest, maar je bent wel dokter anders met het vinden van die foto's he "D

nou echt moelijk had je me het anders niet gemaakt hoor...

:D
 
Back
Naar boven