AndroidHealthClinic

Shark Attack Holy Shit! :d (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ryu

MMA Fighter
Elite Member
Foto Contest
20 jaar lid
Lid geworden
6 apr 2003
Berichten
13.575
Waardering
103
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
7%
:p wow.....

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
hahahahaha

ik had zeker één of ander gruwelijk verminkt slachtoffer van een haaienaanval verwacht!

volgende keer beter...

:D
 
Nee sorry kon geen foto van Dandy vinden ;)
 
ja kijk maar goed. Ik heb hem volledig onderzocht en ik kon geen tekens van bewerking vinden
 
Originally posted by Ryu
ja kijk maar goed. Ik heb hem volledig onderzocht en ik kon geen tekens van bewerking vinden

idd die beelden zijn gedraaid door een amerikaanse nieuwszender, dat filmpje staat ergens op het net hoor...

zal eens ff checken waar...

die kerel had iig véél geluk!
 
Ja is er filmpje van? Nou bart laat het vlug weten!
 
shit zie nu websites waarop ze zeggen dat ie nep is hmmm.. Nou als je filmpje hebt laat maar zien dan
 
Originally posted by Ryu
shit zie nu websites waarop ze zeggen dat ie nep is hmmm.. Nou als je filmpje hebt laat maar zien dan

ok!

doe m'n best!
 
Is ontzettend nep... die foto stond in de panorama of actueel ofzo, maar ik heb de echte foto al eens op een andere site gezien.. alleen dan is er plots geen haai :)
 
Originally posted by -Ma3stro-
Is ontzettend nep... die foto stond in de panorama of actueel ofzo, maar ik heb de echte foto al eens op een andere site gezien.. alleen dan is er plots geen haai :)

Maar ja als je iets in een foto kan zetten dan kun je er ook iets uithalen. Dus dan is de vraag welke is echt die met of zonder haai;)
 
Ja ik las dat ook. Maar ja als Bart een filmpje ervan kan vinden..
 
heb ik dat ding eindelijk gevonden kan ik 'm niet linken! :(

na wat gekl**t met de extensie heb ik 'm maar geüpload naar m'n eigen pagina...

het is wel behoorlijk groot dus ff geduld hebben...

shark attack!!!

maar het loont de moeite!!!

:D
 
Nee hij is echt, hij is van een paar jaar geleden. Ik heb toen op verschillende amerikaanse nieuwssites gelezen dat er iemand van die brug was gesprongen als soort van bungee jump. Maar het eleastiek knapte, gelukkig was die heli snel terplaatse en heeft die man kunnen redden. Maar toen die reddingswerker zelf omhoog wilde sprong die witte haai er ineens uit! Die kerel heeft inderdaad veel geluk gehad. normaal komen haaien niet in die drukke rivieren.... maar deze was waarschijnlijk verdwaald toen ie samen met de rest naar het zuiden wilde gaan om de warmere wateren op te zoeken.
 
Ik vindt het wel een bruut beest hoe lang zou die zijn?
 
Dit is een fors mannetje. Denk rond de 2000 Kilo en 6 tot 7 meter lang. Extreem groot geval dit hoor. Of de foto laat hem groter lijken
 
ik zou zooooooooooooooooooo bang zijn als ik die knakker aan die ladder was :D
 
Heb er nog een paar filmpjes gedownload op kazaa. Daar zie je gewoon zo chick zwemmen en vanaf een soort cruise boot word gefilmd hoe ze gewoon uit het niets gepakt word door een grote witte jongen en vervolgens haar been eraf word gebeten :S echt scary shit
 
holy **** :hair:
dat hoef ik niet te zien :)
dat soort shit doet me denken aan rotten en faces of death en dat soort zieke zooi...
 
Originally posted by Ryu
Heb er nog een paar filmpjes gedownload op kazaa. Daar zie je gewoon zo chick zwemmen en vanaf een soort cruise boot word gefilmd hoe ze gewoon uit het niets gepakt word door een grote witte jongen en vervolgens haar been eraf word gebeten :S echt scary shit

kun je de naam van filmpjes zeggen dan hoef ik niet zo te zoeken op kazaa
 
Back
Naar boven