MuscleMeat

#Shatter™ SX-7™ - MuscleTech

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? 147% increase in muscle strength
    Relentless energy, power & muscle pumps for more explosive workouts
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Zeer goed voor een pre-workout
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 scoop
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenFitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending en GOODIES!
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? € 19,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ik zou het supplement zeker opnieuw kopen.
    Eindelijk weer een pre-workout die je echt die goeie energie en rush geeft!

Mijn review:

Na goeie berichten uit Amerika te hebben gehoord over deze nieuwe pre-workout moest ik hem proberen.

Eindelijk zag ik hem bij Bodyenfitshop is het assortiment staan en had hem direct besteld.


De smaak was gewoon goed voor een pre-workout (fruitpunch) je proefde wel een licht bittertje, maar dat betekend voor mij alleen maar dat het waarschijnlijk goed werkt :D
Daarnaast tik ik me pre-workouts toch in 1 slok weg.

Binnen 10 minuten begon ik al verrassend hyper te worden!

Eenmaal op de gym ging ik echt helemaal los. Super goeie kei-harde drive!
Dit echter zonder neven effecten. Bij sommige pre's gaat je hard alleen maar zwaarder kloppen en thats it.
Bij deze echter niet, je knalt echt door je training heen en ik weet niet hoe ik het moet beschrijven, maar je voelt je lichtgewicht en snel :D

De meeste pre-workouts met "legale" stoffen er in werken niet zo heel extreem meer bij "veel gebruikers" :D

Deze gaf mij voor het eerst sinds Unstoppable weer echt een bizarre drive en focus.

Dikke 10 voor mij dus!

shatter22.jpg
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Bedankt voor je review! Een positief resultaat, dat kon ook niet anders bij deze nieuwe top pre-workout! :lifter:

#Shatter SX-7

bannershatter.jpg
 
Is 10 op 10 wel een objectieve score? Prijs & ingrediënten in acht genomen.
edit.
mystricine ken ik niet. Dus indien dat een goed stofje is, neem ik m'n woorden terug :)
 
Came in expecting 10/10 review.
 
Een paar jaar terug was een een hype om een paar hele zaden nootmuskaat naar binnen te werken om zo te gaan trippen, mystricine is een beste psychedelic. Trouwens niet geheel ongevaarlijk, maar dat is natuurlijk dosis afhankelelijk.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Nootmuskaat#Hallucinogene_en_toxische_werking

Supplementenmakers worden trouwens wel lekker creatief, in b4 DMT pre workout
 
Niet gek dat je lekker ging, bevat mystricine. Is een psychedelische stof en voorloper van MMDA. Voel weer een ban aankomen

http://international.muscletech.com/products/sx7_series/shatter-sx7/
http://en.wikipedia.org/wiki/Myristicin

Ooo daarom dat ie zo goed werkt :D

Ik zeg genieten nu het nog niet verboden is :D


Is 10 op 10 wel een objectieve score? Prijs & ingrediënten in acht genomen.
edit.
mystricine ken ik niet. Dus indien dat een goed stofje is, neem ik m'n woorden terug :)

Ja trust me, in vergelijking met wat er momenteel aan pre-workouts op de markt is en de werking/prijs daarvan is dit echt een 10.

€19.90 is ie maar...


Uiteraard zullen er wel jongens zijn die 8 scheppen nemen en in slaap vallen, net als dat ze bij Unstoppable ook deden :roflol:

Ik heb er in ieder geval een favoriet bij!
 
Wees er snel bij dus mannen! Zo'n PWO vind je niet snel weer!

#Shatter SX-7
bannershatter.jpg
 
Als ik dit zo lees is dit weer zo'n topper als UNSTOPPABLE :D Indd snel bestellen voor het niet meer kan!
 
Gisteren ook een pot van binnen gekregen. Smaak Pink lemonade!

Heb het supplement nog niet ingenomen, dat doe ik morgenochtend, heb een beentraining op het programma morgen ^_^

Mijn review volgt nog!
 
I can't believe it Sniezel ! That's amazing !
 
Gisteren ook een pot van binnen gekregen. Smaak Pink lemonade!

Heb het supplement nog niet ingenomen, dat doe ik morgenochtend, heb een beentraining op het programma morgen ^_^

Mijn review volgt nog!

Houd ons op de hoogte als je wilt :)

Bart
 
Haha lekker bezig bodyenfit. Boeit jullie ook geen kut dat er drugs in zit, gooi er anders nog een korting tegen aan. Zou nog een goeie partij inslaan, voordat die ban er is zijn we toch een paar maanden verder.
 
Haha lekker bezig bodyenfit. Boeit jullie ook geen kut dat er drugs in zit, gooi er anders nog een korting tegen aan. Zou nog een goeie partij inslaan, voordat die ban er is zijn we toch een paar maanden verder.

Beste,

Zolang wij dergelijke producten aanbieden bestaat er bij ons geen discussie of er wel of geen verboden middelen in zitten. Al onze producten voldoen aan de wettelijke eisen. Mocht het een Unstoppable-verhaal worden, dan halen we de producten per direct uit de schappen, zoals jullie destijds gemerkt hebben. We willen natuurlijk geen 'drugs' verkopen ;) Wij staan 100 procent achter dit product, anders bieden we hem niet aan :)

Bart
 
ook maar ff een potje besteld, jammer dat ik em pas kan testen als de weekaanbieding voorbij is :(
 
ook maar ff een potje besteld, jammer dat ik em pas kan testen als de weekaanbieding voorbij is :(
Echt een knaller. Gaat je zeker bevallen :wl: Hoe bedoel je? Anders kan ik wel even navragen welke weekaanbiedingen morgen komen :)

Ralf
 
Uw ordernummer is: C2717847

Ook maar eens proberen en tevens wat voorraad aangevuld.

Ben benieuwd of deze PWO iets extra's brengt, want dat zijn nog weinige echt gelukt.
 
Echt een knaller. Gaat je zeker bevallen :wl: Hoe bedoel je? Anders kan ik wel even navragen welke weekaanbiedingen morgen komen :) Ralf
Bedoel eigenlijk dat ik em morgen pas kan testen maar dan is die niet meer in de aanbieding mocht ik em willen stashen:D
 
Uw ordernummer is: C2717847

Ook maar eens proberen en tevens wat voorraad aangevuld.

Ben benieuwd of deze PWO iets extra's brengt, want dat zijn nog weinige echt gelukt.

Bedankt voor je bestelling! :) Je hebt je pakketje morgen in huis.
Ik weet zeker dat hij gaat bevallen, mark my words :cool:

Bedoel eigenlijk dat ik em morgen pas kan testen maar dan is die niet meer in de aanbieding mocht ik em willen stashen:D

Stash er maar op los want hij gaat zeker in de smaak vallen :D

Bart
 
Ga het vandaag voor de 2e keer gebruiken. Ik had gisteren een super goede training. Een enorme focus en drive om te trainen. Ik vond de smaak ook wel meevallen (strawberry). Ik ga zo nog een potje bestellen want ik heb zo een vaag vermoeden dat dit snel uit de handel zal worden gehaald.
 
Back
Naar boven