XXL Nutrition

#Shatter™ SX-7™ - MuscleTech (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? 147% increase in muscle strength
    Relentless energy, power & muscle pumps for more explosive workouts
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Zeer goed voor een pre-workout
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 scoop
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenFitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending en GOODIES!
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? € 19,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ik zou het supplement zeker opnieuw kopen.
    Eindelijk weer een pre-workout die je echt die goeie energie en rush geeft!

Mijn review:

Na goeie berichten uit Amerika te hebben gehoord over deze nieuwe pre-workout moest ik hem proberen.

Eindelijk zag ik hem bij Bodyenfitshop is het assortiment staan en had hem direct besteld.


De smaak was gewoon goed voor een pre-workout (fruitpunch) je proefde wel een licht bittertje, maar dat betekend voor mij alleen maar dat het waarschijnlijk goed werkt :D
Daarnaast tik ik me pre-workouts toch in 1 slok weg.

Binnen 10 minuten begon ik al verrassend hyper te worden!

Eenmaal op de gym ging ik echt helemaal los. Super goeie kei-harde drive!
Dit echter zonder neven effecten. Bij sommige pre's gaat je hard alleen maar zwaarder kloppen en thats it.
Bij deze echter niet, je knalt echt door je training heen en ik weet niet hoe ik het moet beschrijven, maar je voelt je lichtgewicht en snel :D

De meeste pre-workouts met "legale" stoffen er in werken niet zo heel extreem meer bij "veel gebruikers" :D

Deze gaf mij voor het eerst sinds Unstoppable weer echt een bizarre drive en focus.

Dikke 10 voor mij dus!

shatter22.jpg
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
wat een bucht , ik heb nog nooit ene preworkout genomen en nam shatter voor de eerste keer. Ik kreeg een zeer negatief overladen effect. Ik heb al wat ervaring met drugs, maar deze shit is echt ongezond. Doe ik nooit meer. Werd er lijk bleek van. Ga wss vannacht geen oog dicht doen.
 
je moet hem innemen met water, niet snuiven. Gewoon teken da je ni tegen de dosis cafeïne kan. En zorgen dat je eerst wat te eten binnen hebt. K'nam het ook 1x op nuchtere maag, en dan doet het idd "vreemd".

:roflol:


Balen dat het niet voor je werkt Zenib, probeer het gewoon nog eens. Lijkt me echt stug dat je er helemaal niets positiefs uit haalt.
 
Op een nuchtere maag veel koffie drinken kan ook zo'n effect geven. Heb shatter ondertussen ook al eens op een zo goed als nuchtere maag genomen en niks last.
 
Btw nog meer mensen die last van een soort kauwgomballenklont onderin hebben? Wil niet oplossen en lijkt alleen maar kleur en smaakstof te zijn maar werk het toch naar binnen just in case haha.. Wel ubersmerig..
 
Btw nog meer mensen die last van een soort kauwgomballenklont onderin hebben? Wil niet oplossen en lijkt alleen maar kleur en smaakstof te zijn maar werk het toch naar binnen just in case haha.. Wel ubersmerig..


Ook last van gehad...! Ik doe eerst me glas vullen met heet water klein laagje, poeder erin en roeren dan aanvullen met gewoon water!
 
Oke, heet water. Thanks voor de tip over een kwartiertje uitproberen!
 
Btw nog meer mensen die last van een soort kauwgomballenklont onderin hebben? Wil niet oplossen en lijkt alleen maar kleur en smaakstof te zijn maar werk het toch naar binnen just in case haha.. Wel ubersmerig..


Nee, ik doe eerst glas vol met water dan pwo erin met lepel "mixrn" en no problem
 
Mixen met shaker +ziftje, dan is het volledig opgelost en geen "kauwgom"

Ben een fan van Shatter SX-7 en ook van Body & Fit. Alleen jammer dat ze me door de huidige prijs naar de concurentie jagen.....Heel wat goedkoper. Jammer.

Je bent fan van body en fit en de prijzen jagen je naar de concurrent? Het bewust de boel bedonderen maakt je niks uit dan verder of ben je daar niet van op de hoogte? Dat is wat mij doet besluiten om voortaan ergens anders te bestellen.

De heet water tip is tot nu toe de enige die helpt, ik gebruik wel 2 schepjes met een kopje, dat zou ook bij kunnen dragen aan het probleem natuurlijk:D
 
y

Shatter gewoon in shakertje met "ziftje". Werkt prima.(2-3 scoops)
Prettig weekend

Werkt prima inderdaad, ga er na 2 weken nogsteeds heerlijk op :D
 
Werkt bij mij ook nog super:D Alleen jammer van de prijs bij B&F....
Eind deze week ga ik een keertje unstoppalble uitproberen/vergelijken. Ben benieuwd.

Ikzelf heb zowel Unstoppable als Shatter beiden tegelijk gebruikt (beiden 1 scoup in een beker). Helaas deed dat niks bij mij, maar wellicht bij jou wel! laat het me weten ;)
 
1 scoop shatter met 200mg AMP was succesvolle combo eerder deze week :)
 
van de shatter heb ik wel 2 scoops nodig. Anders voel ik niets.
Heb jij eventueel ervaring met andere pre workouts die goed zijn?

Nee de enige pre workouts die ik heb gebruikt (en in gebruik heb 1-2x per week) zijn Unstoppable en Shatter SX7.

Verder heb ik wel ervaring met AMOK van Olimp supplements. Dit zijn caps. maar werken echt goed! Ze zijn c.a 10 euro voor 60 caps. Aanrader! (op 2 caps ga je hard)! Dus 30 doseringen. Ze verkopen AMOK bij Body&Fitshop en XXL Nutrition.
 
Back
Naar boven