MuscleMeat

#Shatter™ SX-7™ - MuscleTech (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? 147% increase in muscle strength
    Relentless energy, power & muscle pumps for more explosive workouts
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Zeer goed voor een pre-workout
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 scoop
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenFitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending en GOODIES!
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? € 19,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ik zou het supplement zeker opnieuw kopen.
    Eindelijk weer een pre-workout die je echt die goeie energie en rush geeft!

Mijn review:

Na goeie berichten uit Amerika te hebben gehoord over deze nieuwe pre-workout moest ik hem proberen.

Eindelijk zag ik hem bij Bodyenfitshop is het assortiment staan en had hem direct besteld.


De smaak was gewoon goed voor een pre-workout (fruitpunch) je proefde wel een licht bittertje, maar dat betekend voor mij alleen maar dat het waarschijnlijk goed werkt :D
Daarnaast tik ik me pre-workouts toch in 1 slok weg.

Binnen 10 minuten begon ik al verrassend hyper te worden!

Eenmaal op de gym ging ik echt helemaal los. Super goeie kei-harde drive!
Dit echter zonder neven effecten. Bij sommige pre's gaat je hard alleen maar zwaarder kloppen en thats it.
Bij deze echter niet, je knalt echt door je training heen en ik weet niet hoe ik het moet beschrijven, maar je voelt je lichtgewicht en snel :D

De meeste pre-workouts met "legale" stoffen er in werken niet zo heel extreem meer bij "veel gebruikers" :D

Deze gaf mij voor het eerst sinds Unstoppable weer echt een bizarre drive en focus.

Dikke 10 voor mij dus!

shatter22.jpg
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Kracht toename: nvt --/10
Focus/drive: Voel weinig verschil(5/10)
Smaak Pink Lemonade: niet te drinken (1/10)
Prijs: Was in aanbieding bij B&F (1+1 gratis) (4/10)
Overall cijfer: 3/10
Zou ik het opnieuw kopen: Nee
 
Kracht toename: nvt --/10
Focus/drive: Voel weinig verschil(5/10)
Smaak Pink Lemonade: niet te drinken (1/10)
Prijs: Was in aanbieding bij B&F (1+1 gratis) (4/10)
Overall cijfer: 3/10
Zou ik het opnieuw kopen: Nee

+1

Spul doet vrijwel niks en is zeker niet lekker, al zou dat niet uitmaken als het zou werken.
 
Wat zijn de effecten op je slaap? Iemand nadelige effecten ondervonden? (Niet kunnen slapen oid? )
 
Wat betreft het slapen, even een kleine vergelijking:
Cafeïne heeft in het lichaam gemiddeld een halveringstijd van 4,9 uur (laten we hier even 5 van maken voor het gemak).
1 schep Shatter SX-7 levert 160mg cafeïne.
5 uur later is dit dus nog zo'n 80mg cafeïne, wat weer ongeveer gelijk staat aan 1 kop koffie.

Stel je neemt dus om 16:00 2 scoops, heb je rond 21:00 nog 160mg caffeïne in je systeem (2 koppen koffie).
Rond 22:30 heb je dus nog ongeveer 1,5 kop koffie aan caffeïne in je systeem. Als je niet gevoelig bent voor stimulerende middelen (waarschijnlijk ook de reden waarom je 2 scoops nam) kun je hier waarschijnlijk nog wel mee in slaap vallen.
Zelf zou ik waarschijnlijk wakker liggen die nacht (Heb geen SX-7).
 
RedBull is sowieso gigantische troep! Dit is en blijft een heerlijke pre-workout imo :)!
 
Getest toen het de eerste keer in aanbieding kwam bij Body & Fit.
Toch goede pump, veel energie, en Watermelon smaak is best binnen te krijgen.
Geen enkel probleem gehad met te slapen totnutoe. Een van de beste PWO die ik al heb getest naar mijn mening.
 
Getest toen het de eerste keer in aanbieding kwam bij Body & Fit.
Toch goede pump, veel energie, en Watermelon smaak is best binnen te krijgen.
Geen enkel probleem gehad met te slapen totnutoe. Een van de beste PWO die ik al heb getest naar mijn mening.

Lekker man :D Ik zit er ook nogsteeds aan haha
 
Ik heb vandaag voor het eerst 1 scoop geprobeerd (watermeloen smaakte prima). Ik heb goed getraind, ondanks het feit dat ik maar 4 uur had geslapen vannacht. Het gaf me voldoende energie zonder een crash oid. Prima Pre-WO.
 
Niceee!! Doet bij mij ook nog prima ze werk na 1,5 pot :D :wl:
 
Sample van geprobeerd.

Merkte zoals altijd weer niks van pre workouts...
 
Nog steeds erg tevreden over deze pre-workout. Ik ga vandaag 8km hardlopen, ik denk dat ik het daar ook eens voor ga proberen haha.
 
Nog steeds erg tevreden over deze pre-workout. Ik ga vandaag 8km hardlopen, ik denk dat ik het daar ook eens voor ga proberen haha.

Hier nog iemand, eind van de maand aan me 3de pot beginnen :D
 
Back
Naar boven