Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Zeker dat dit de waarheid is, na 12 jaar mis te hebben gegrepen zal Shawn dit jaar beslist een sandow mee naar huis nemen. Trouw foto's op z'n site zien er ook wel leuk uit, zijn vrouw zal het wel zwaar hebben.
Zijn allemaal echt die foto's, gasten hebben een kuurtje Syn-tech genomen van Muscletech. Na hun creatine die 19 keer beter werkt dan normale creatine nu dus Synthol die 19 keer beter werkt.
Waarom gaan mensen weer oude topics oprakelen, deze thread heb ik een lange tijd geleden geplaatst toen ik nog nooit gehoord had van gemorfde bb plaatjes.. als ik het nu bekijk is het idd ****ing obvious
Lol het zijn ook altijd dezelfden die gigantische ouwe posts bumpen.. misschien een idee om de thread "Arnold wint zijn eerste Olympia!!" op te rakelen lol.
Waarom gaan mensen weer oude topics oprakelen, deze thread heb ik een lange tijd geleden geplaatst toen ik nog nooit gehoord had van gemorfde bb plaatjes.. als ik het nu bekijk is het idd ****ing obvious