Fitness Seller

Shawn Rhoden dead

Bezoekers in dit topic

Als je de page van Generation Iron wat checkt op FB laatste tijd zijn het er echt wel veel aan het worden die de 50 niet halen, Kali Muscle heeft net ook hartaanval gekregen maar da vind ik niet echt een gemis :o. Shawn daarintegen is wel een legend dus jammer weeral.

Wat een kutjaar zeg voor bodybuilders. Ben benieuwd of die gasten ook allemaal hun gezondheid in de gaten houden. Een tijdje terug zag ik een filmpje van Seth Feroce die al jarenlang rondliep met verhoogde bloedwaarden en bloeddruk zonder dat ooit gecheckt te hebben. Met een gescheurde triceps kwam hij in het ziekenhuis waar ze zijn bloedwaarden en bloeddruk gecheckt hadden en deze bleken allemaal enorm verhoogd te zijn. Hij had al die jaren zijn kop in het zand gestoken. Inmiddels zit hij op trt en zijn de waarden weer in orde, maar als jij 10 jaar lang of meer met fucked up waardes hebt rondgelopen kan het na je 40ste makkelijk wel eens misgaan.

Dit is toch al oud nieuws? Of is het nu ook echt confirmed dat hij een hartaanval heeft gehad? Daarom altijd je LVH en LDL in check houden.

Wel bizar dat het hem was overkomen, gezien het feit dat hij volgens mij elke off season ook flink downsizde etc. Maar goed, op die leeftijd elke keer zo biggie worden is ook niet goed natuurlijk. Hopelijk gaat Roelly retireren, want die is ook al 44.

Nick Walker zal ook niet echt lang leven als er elk jaar meer en meer gear in gaat. Jay Cutler is wel een goed voorbeeld van op tijd op de rem te duwen en te minderen.

Hoeveel zouden de pro’s injecteren om op niveau te blijven? Blijft toch een goed geheim en als je dorian yates mag geloven gaat er een stuk minder in dan je denkt zei hij eens.

• Like
Waarderingen: p.b.
Dit is toch al oud nieuws? Of is het nu ook echt confirmed dat hij een hartaanval heeft gehad? Daarom altijd je LVH en LDL in check houden.

Wel bizar dat het hem was overkomen, gezien het feit dat hij volgens mij elke off season ook flink downsizde etc. Maar goed, op die leeftijd elke keer zo biggie worden is ook niet goed natuurlijk. Hopelijk gaat Roelly retireren, want die is ook al 44.
Shawn werd wel enorm vet in het off season.

Shawn werd wel enorm vet in het off season.
Dat gebeurt al vrij rap als je off gaat. Maar goed, ik had ook gelezen dat hij in het verleden ook wat hartaanvallen had gehad en dat ook de reden was dat hij elke keer downsizede. Als dat echt zo was, dan is het helemaal debiel om op die leeftijd nog zo huge te worden.

Overigens kun je dat ook voor een groot gedeelte voorkomen, door bijvoorbeeld een statine te nemen om je LDL intact te houden en een ARB voor je bloeddruk/LVH. Kali muscle had daar in ieder geval veel baat bij gehad.

Dat gebeurt al vrij rap als je off gaat. Maar goed, ik had ook gelezen dat hij in het verleden ook wat hartaanvallen had gehad en dat ook de reden was dat hij elke keer downsizede. Als dat echt zo was, dan is het helemaal debiel om op die leeftijd nog zo huge te worden.

Overigens kun je dat ook voor een groot gedeelte voorkomen, door bijvoorbeeld een statine te nemen om je LDL intact te houden en een ARB voor je bloeddruk/LVH. Kali muscle had daar in ieder geval veel baat bij gehad.
Kali vrat ook enorm veel troep en had ook al klachten jaren volgens hem maar deed er niks mee

Wat een kutjaar zeg voor bodybuilders. Ben benieuwd of die gasten ook allemaal hun gezondheid in de gaten houden. Een tijdje terug zag ik een filmpje van Seth Feroce die al jarenlang rondliep met verhoogde bloedwaarden en bloeddruk zonder dat ooit gecheckt te hebben. Met een gescheurde triceps kwam hij in het ziekenhuis waar ze zijn bloedwaarden en bloeddruk gecheckt hadden en deze bleken allemaal enorm verhoogd te zijn. Hij had al die jaren zijn kop in het zand gestoken. Inmiddels zit hij op trt en zijn de waarden weer in orde, maar als jij 10 jaar lang of meer met fucked up waardes hebt rondgelopen kan het na je 40ste makkelijk wel eens misgaan.
De meesten checken het wel maar steken hun kop eerder in het zand wss gok ik :')

Topsport is bijna nooit gezond. Ik denk dat professioneel BB extreem ongezond is. Je loopt met bizar veel massa rond en dat is gewoon niet zo goed voor je lichaam. Is ook wel wat van bekend mbt teveel mtor activiteit vs ampk en hogere kans op sterven.

Wielrenners vielen met name vroeger ook wel regelmatig dood neer. Net als sommige ultramarathon types. Extreem = ongezond.

Kali vrat ook enorm veel troep en had ook al klachten jaren volgens hem maar deed er niks mee
Klopt en daarom was (volgens mij) zijn linker kransslagader volledig verstopt. Bizar dat hij dat heeft overleefd. En hij had inderdaad jarenlang last van opgezwollen enkels, wat meestal een teken is dat je hart niet goed functioneert.

Ik snap werkelijk niet dat je zo roekeloos kunt zijn als je een gezin hebt die op jou rekent. BDD is een bitch, maar dat je niet eens de moeite neemt om jezelf te laten checken en de nodige medicaties neemt.. dan vraag je er ook gewoon om.

Hoppa nog eentje.

Wtf hij ook al. Die had imo wel een van de meest elite genetics. Wel opvallend dat het nu ineens zo veel zijn. Je ze haast denken dat de combinatie covid+ een slecht functionerend hart hier iets te maken mee heeft.

Misschien heeft die beschuldiging van verkrachting hem de das omgedaan.
Stress is ook niet echt goed voor je gezondheid. Meestal is het een samenloop van omstandigheden.

Wel opvallend dat het nu ineens zo veel zijn. Je ze haast denken dat de combinatie covid+ een slecht functionerend hart hier iets te maken mee heeft.

Covid of het vaccin?

Back
Naar boven