Fitness Seller

Shawn Rhoden dead (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Covid kan ook zorgen voor issues zoals bloedstolling, hartproblemen etc. Maar het vaccin kan ook weer zorgen voor myocarditis etc. Maar volgens mij moet je dat dan al na een paar dagen merken. https://www.cdc.gov/coronavirus/2019-ncov/vaccines/safety/myocarditis.html

Dus ja: pick your poison.
Er zijn vermoedens dat COVID tot langere tijd na infectie hartproblemen kan veroorzaken. Wat zeker is, is dat je met COVID tijdens de infectie best kans hebt op hartschade (en hersenschade, longschade, zelfs niet schade) als je pech hebt.

Myocarditis na vaccinatie komt ook soms voor bij jonge mensen, dan mag je een tijdje niet intensief sporten om problemen te voorkomen.

Bij topsporters komen afwijkingen etc ook sneller naar voren. Denk Danny Blind, Snow, Nouri, Robert Gesink, allemaal van voor het COVID tijdperk. En ondanks de regelmatige medische tests komen ze er niet altijd op tijd achter.
 
Wat pick your poison, een covid-infectie heeft met vele factors hoger kans op bloedstolling en hartonsteking dan een vaccin...
Zou goed kunnen. Heb mijzelf er niet zo in verdiept. Doelde meer op 't feit dat je van beide iets kunt krijgen.
 
Wat een kutjaar zeg voor bodybuilders. Ben benieuwd of die gasten ook allemaal hun gezondheid in de gaten houden. Een tijdje terug zag ik een filmpje van Seth Feroce die al jarenlang rondliep met verhoogde bloedwaarden en bloeddruk zonder dat ooit gecheckt te hebben. Met een gescheurde triceps kwam hij in het ziekenhuis waar ze zijn bloedwaarden en bloeddruk gecheckt hadden en deze bleken allemaal enorm verhoogd te zijn. Hij had al die jaren zijn kop in het zand gestoken. Inmiddels zit hij op trt en zijn de waarden weer in orde, maar als jij 10 jaar lang of meer met fucked up waardes hebt rondgelopen kan het na je 40ste makkelijk wel eens misgaan.

de lijst met overleden bodybuilders is de voorbije jaren een stuk langer geworden. zouden de toppers tegenwoordig bepaalde middelen gebruiken waardoor het moeilijk is om gezondheid te verzorgen?
 
de lijst met overleden bodybuilders is de voorbije jaren een stuk langer geworden. zouden de toppers tegenwoordig bepaalde middelen gebruiken waardoor het moeilijk is om gezondheid te verzorgen?
Niet alleen de lijst met bodybuilders.

wss gebruiken ze aas :dunno:
 
Niet alleen de lijst met bodybuilders.

wss gebruiken ze aas :dunno:
Behoorlijk wat uiteenlopende sporten inderdaad 😟

 
logisch, maar ik doelde op het feit dat men tegenwoordig misschien extremer gaat met wat en hoeveel ze gebruiken.
Misschien? vntl en wovano doen aan nationale wedstrijden mee en zijn beter dan bijna alle wereldtoppers van rond 1980...
 
logisch, maar ik doelde op het feit dat men tegenwoordig misschien extremer gaat met wat en hoeveel ze gebruiken.
Social media is het eerder die een druk op de atleten uit oefenend om er altijd maar 'goed' uit te moeten zien dus ja meer gebruik oa.
 
Back
Naar boven