MuscleMeat

Shawn Rhoden in NL

Bezoekers in dit topic

1 april ben ik in veldhoven voor Shawn Rhoden.
 
Harry de Jonge
1 April (Tweede Paasdag) spektakel bij Muscletotaal in Veldhoven!
Nummer drie van de wereld, Shawn Rhoden (winnaar AC Europe, 3e plaats Mr. Olympia) bezoekt onze shop op deze dag, we verwachten hem rond 1300 uur!

Deze dag zijn er veel bekende bodybuilders aanwezig en zijn er spectaculaire acties:
MTN (Muscle Totaal Nutrition) officiele introductie:
2e pot half geld, gratis eiwitshakes proeven

Ronnie Coleman Nutrition 2e pot half geld (RC is sponsor Shawn Rhoden)

Veel kleding voor weggeefprijzen (denk aan shirts voor 5 en 10 euro, broeken en sweaters voor 10 en 15 euro)

Alles in de winkel buiten de acties om 10% korting!

Enkele supplementenmerken die er uit gaan tegen bodemprijzen.

Informatie over het Flex Cup Weekend 2013

Bij aankoop boven 50 euro gratis Muscletotaal shakebeker of DVD!

Tot ziens op 1 april bij Muscletotaal!!
1 April (Tweede Paasdag) spektakel bij Muscletotaal in Veldhoven! Nummer drie van de wereld, Shawn Rhoden (winnaar AC Europe, 3e plaats Mr. Olympia) bezoekt onze shop op deze dag, we verwachten hem rond 1300 uur! Deze dag zijn er veel bekende bodybuilders aanwezig en zijn er spectaculaire acties: MTN (Muscle Totaal Nutrition) officiele introductie: 2e pot half geld, gratis eiwitshakes proeven Ronnie Coleman Nutrition 2e pot half geld (RC is sponsor Shawn Rhoden) Veel kleding voor weggeefprijzen (denk aan shirts voor 5 en 10 euro, broeken en sweaters voor 10 en 15 euro) Alles in de winkel buiten de acties om 10% korting! Enkele supplementenmerken die er uit gaan tegen bodemprijzen. Informatie over het Flex Cup Weekend 2013 Bij aankoop boven 50 euro gratis Muscletotaal shakebeker of DVD! Tot ziens op 1 april bij Muscletotaal!!
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Heb er zin in morgen !!. Weer meeten met de bekende uit het wereldje
 
Vorig jaar was het al optijd dus optijd komen is geen overbodige luxe gezien de te verwachten drukte

denk dat het dit jaar wel minder druk zal zijn. phil heath is toch een stukje bekender.
 
denk dat het dit jaar wel minder druk zal zijn. phil heath is toch een stukje bekender.

Ja dat klopt ik verwacht het ook niet zon gekkenhuis. In die zin moet rhoden zijn naam nog vestigen. Verder ja de fibo is dicht bij. Wat ik wel verschrikkelijk vond vorig jaar was het te lang wachte voor je met Phil heath op de foto kon. Dit omdat iedereen maar alles mocht vragen wat hij of zij wilde waardoor het wachten meer dan 2 duurde en toen ben ik ook maar naar huis gegaan
 
Morgen ben ik in Veldhoven.
Harry vertelde dat Shawn er rond 13:00 zou zijn.
 
Ja dat klopt ik verwacht het ook niet zon gekkenhuis. In die zin moet rhoden zijn naam nog vestigen. Verder ja de fibo is dicht bij. Wat ik wel verschrikkelijk vond vorig jaar was het te lang wachte voor je met Phil heath op de foto kon. Dit omdat iedereen maar alles mocht vragen wat hij of zij wilde waardoor het wachten meer dan 2 duurde en toen ben ik ook maar naar huis gegaan

Moet je naar Rotterdam komen, waarschijnlijk een stuk rustiger, ik stond binnen 15 min met Phil op de foto en inderdaad nog even een tijdje met hem kunnen babbelen over de afgelopen Olympia :D
 
Ik zou wel willen maar heb het redelijk druk morgen dus dat red ik helaas niet.
 
Iemand pica's?
 
Iemand pica's?

Jup.. Was leuk dagje :cool:

1qpezc.jpg
 
Hey Harry, weet jij waar die foto's die door hun gemaakt zijn komen te staan toevallig?
 
Jij durft wel Jesse.. in je t-shirt naast zo'n beul te gaan staan.. was blij dat ik een dikke jas aan had :D
 
Back
Naar boven