Fitness Seller

Breaking News Shehab Eldin in de line up 12/13 sept. voor de Atlantic City Pro ! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dave Hawk

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
17 feb 2005
Berichten
5.674
Waardering
26
Op 12 en 13 sept. a.s. zal een van de grootste bb wedstrijden op de kalender dit jaar plaats vinden in Atlantic City. De pro's kunnen $ 40.000,-.:cool: verdelen + 3 Mr.O klasseringen.

Voor een hoop pro's de laatste kans om een ticket te bemachtigen voor deelname aan de Mr.O en dat is ook te zien aan de mega line up in Atlantic City + dat de dollars hier natuurlijk aardig zijn in vergelijking met andere wedstrijden.

Veel grote namen daar, o.a. Toney Freeman, Melvin Anthony, Darrem Charles, Eddie Abbew, Lee Apperson, Omar Deckard, Will Harris, Martin Kjellstrom, Rusty Jeffers, Vince Taylor, Craig Richardson, Hidetada Yamagishi, Joel Stubbs en Tommi Thorvildsen.

Voor Nederland komt Shehab Eldin weer op de planken, heeft even een tijdje het pro gebeuren langs zich heen laten gaan om te bouwen aan een nog betere fysiek en gaat zeker zijn vorige klasseringen overtreffen:cool:.
Voor de Belgen komt Clarence Devis op de planken, na een goed debuut eens kijken of hij de lijn door kan zetten.

Heb van Rene (XXL) begrepen dat hij binnenkort wat foto's gaat plaatsen van Shehab, ben benieuwd naar zijn shape en hoop dat hij de concurrentie aan kan gaan met mannen als Tommi Thorvildsen, Lee Apperson, Omar Deckard en b.v. Clarence Devis, dan zit je gewoon dicht tegen de top 10.
Opvallend vind ik b.v. de deelname van Hidetada Yamagishi die kort geleden nog tijden vast heeft gezeten m.b.t. het vervoer/bezit van grote hoeveelheden gear, o.a. de Pro GP van Japan werd daardoor van de pro kalender gehaald:eek:.

FF gokken:D...denk aan de volgende top 5:study:.
1. Toney Freeman
2. Melvin Anthony
3. Darrem Charles
4. Will Harris
5. Vince Taylor

Hoop trouwens dat er weer een live webcast is, iemand al wat gehoord of gezien???....misschien weet Rene het e.a. als sponsor van Shehab;).
 
Laatst bewerkt:
Ik krijg wat foto's van shehab op de mail.. zodra ik ze heb dan post ik ze direct.
Shehab is tevreden over zijn shape dus ik ben benieuwd naar de foto's
 
Succes Jongens :thumb:
 
Ik krijg wat foto's van shehab op de mail.. zodra ik ze heb dan post ik ze direct.
Shehab is tevreden over zijn shape dus ik ben benieuwd naar de foto's

Dat zou top zijn Rene:cool:...ben benieuwd of Shehab weer een stapje vooruit heeft gemaakt want het is al weer een tijdje geleden dat hij in de picture stond. Misschien heb je als sponsor van Shehab nog wat meer leuke weetjes m.b.t. zijn Voedingsschema en supplementie op dit moment;).

Als hij straks in de vergelijking komt met jongens als Rusty Jeffers, Tommi Thorvildsen, Omar Deckard en Natuurlijk Clerence DeVis maakt hij een goede
stap en pakt hij plaatsen winst.
 
Zou mooi zijn om wat foto's te zien van Shehab. in welke shape hij nu verkeerd.
 
oud nieuws jongens:D Shehab ziet er trouwens goed uit, traint ook waar ik train op moment weegt iets +-110 kg
 
Ben benieuwd hoe zijn fysiek is, ben er niet bekend mee. Maar zowieso succes en het is altijd leuk dat er iemand voor Nederland op de planken staat:thumbs:
 
Meen mij te herinneren dat hij vorig jaar rond deze tijd erg veel afviel vanwege de ramadan? Hoe doet hij dit jaar?
 
oud nieuws jongens:D Shehab ziet er trouwens goed uit, traint ook waar ik train op moment weegt iets +-110 kg

Net gewicht:cool:, denk als hij dit in de toekomst met 3 a 4 kg kan optrekken, hij een mooie stap op de pro ladder kan maken.

Altijd gaaf als je zulke gasten in je sportschool hebt:thumbs:.
 
Meen mij te herinneren dat hij vorig jaar rond deze tijd erg veel afviel vanwege de ramadan? Hoe doet hij dit jaar?


Hij was 20 kilo bijna afgevallen in ramadan. Maar nu ziet hij er weer goed uit denk toch 110 kilo zonder carb loading

the Piramid from Egypt the great Shehab eldin:D
 
Hij was 20 kilo bijna afgevallen in ramadan. Maar nu ziet hij er weer goed uit denk toch 110 kilo zonder carb loading

the Piramid from Egypt the great Shehab eldin:D
Hij slaat de ramadan gewoon over? En hoe staat het met zijn benen tegenwoordig? Kan mij pics herinneren van de keystone classic dat deze tegenvielen.
 
We want pics!
 
Hij slaat de ramadan gewoon over? En hoe staat het met zijn benen tegenwoordig? Kan mij pics herinneren van de keystone classic dat deze tegenvielen.

Benen beter dan inbegin:) Hij slaat ramadan denk ik over wat voor nut heeft het anders een wedstrijd te doen?
 
Moet je mij niet vragen? Ik had gewoon vraagtekens bij het hele gebeuren, je bent prof.. hebt een wedstrijd in de planning en tijdens deze voorbereiding mag je niks eten. Naja hij zal wel 's nachts leven ofzo :)
 
hij staat er top bij dus slaat ramadan over kan niet anders
 

:DHoop ook dat Rene van XXL ze er snel op zet, altijd weer top:cool:.
De promotie van die Amerikaanse atleten gaat altijd vanzelf via de fans op de
boards, wij gaan hier dus onze eigen atleten een hart onder de riem steken;).

Denk trouwens, gezien de toppers in de line up dat er geen verrassingen zullen zijn in de top 3 en geen extra atleten zich zullen plaatsen voor de Mr.O.
Het ligt er een beetje aan hoe Darrem Charles en Vince Taylor komen, zij kunnen misschien nog wat doen....
 
Live webcast

Heeft iemand nog kunnen ontdekken of er een live webcast is vanuit Atlantic City ?;).
 
Back
Naar boven