XXL Nutrition

Reactive Training Systems

Bezoekers in dit topic

Ah, het viel me gewoon op dat je om de 2 dagen wel een biertje ging drinken. Toevallig die ene week dat dit eens gebeurd.

Ja, droog worden je handen er wel van. Persoonlijk nog geen problemen met kapotte handen, maar ik me er wel iets bij voorstellen.
 
Handcrème na het trainen gebruiken dan.
Lekker dat leer soepel houden.
 
Ah, het viel me gewoon op dat je om de 2 dagen wel een biertje ging drinken. Toevallig die ene week dat dit eens gebeurd.

Ja, droog worden je handen er wel van. Persoonlijk nog geen problemen met kapotte handen, maar ik me er wel iets bij voorstellen.
Haha idd, vroeger gebeurde het wel vaker, maar de afgelopen 2 jaar drink ik in 1 jaar tijd net zoveel als vroeger in 1 maand tijd.
Handcrème na het trainen gebruiken dan.
Lekker dat leer soepel houden.
Scrub ze nu ook voor maximale fuckboi gainz

Gewicht vanmorgen 86,2kg

Dadelijk liften, we gaan knallen!
 
Sheiko week 2 training 3
Squat (low bar)
12x20kg met wrist wrapz
5x60kg

5x90kg
4x107,5kg
3x125kg
3x135kg PR
2x3x145kg met belt
3x2x152,5kg

Derde training ooit dat ik low bar squat en had een goed filmpje gevonden waardoor ik het eindelijk begreep. Goede shelf gemaakt en mijn handen iets verder geplaatst zodat het gewicht ook op mijn rug bleef. Sommige reps waren wel nog onnatuurlijk maar ik voelde me wel sterk. Jammer genoeg trainde ik vandaag alleen dus geen filmpje of zo kunnen maken. Iig geen last van schouders of elleboog dus dat is mooi.

Bench press
12x20kg wrist wrapz

6x52,5kg
5x62,5kg
4x75kg
3x80kg vanaf hier alle reps 2 sec paused.
2x2x85kg
2x1x90kg sterke en makkelijke reps
3x80kg
5x67,5kg
5x57,5kg

Goede reps en technisch steeds beter. Vooral de legdrive wordt nu elke set beter.

Lat pulldown
2x6x65kg
2x6x72kg

Gewicht verhoogd na de eerste 2 sets omdat het te licht was.

French press
5x6x30kg PR

Lekkere burn in die triceps.

Seated good mornings
5x6x45kg

Goede reps, raakte met mijn neus de bank en kan nog hoger. 8/10 tren alles voelde top.
 
Jij heb nauwelijks low bar gesquat en ik heb nog nooit meer dan 2 reps high bar gesquat. 't Is maar wat je gewoon bent he. :)
Toch al heel degelijke gewichten gebruikt.
 
Jij heb nauwelijks low bar gesquat en ik heb nog nooit meer dan 2 reps high bar gesquat. 't Is maar wat je gewoon bent he. :)
Toch al heel degelijke gewichten gebruikt.
Yes, al is voor powerlifting de low superieur. Het was dus ook tijd om.over te stappen en mijn schouders voelen goed dus ideaal.

Er zat nog veel meer in, maar dat moet ik nog niet willen aangezien er technisch nog wat winst te behalen is.
 
Mooie squat! Nice dat je hebt gevonden dat je lowbar toch sterker bent
 
Daar gaat mijn lower-abb advies. Als sneeuw voor de zon verdwenen.
Net zoals mijn lower abz:p Ik denk trouwens dat ik zo een ab wheel koop als ik woensdag weer loon heb, toch handig.
 
Net zoals mijn lower abz:p Ik denk trouwens dat ik zo een ab wheel koop als ik woensdag weer loon heb, toch handig.

Heb ik ook even geleden aangeschaft voor nog geen 10 euro geloof ik en vind het top.
Ik skipte altijd abs met het excuus dat dr geen ab wheel in de sportschool was & ik andere ab-oefeningen niks vond.
Nu doe ik ze gewoon direct na m'n training thuis. Echt een superieure oefening als je het mij vraagt :)
 
Heb ik ook even geleden aangeschaft voor nog geen 10 euro geloof ik en vind het top.
Ik skipte altijd abs met het excuus dat dr geen ab wheel in de sportschool was & ik andere ab-oefeningen niks vond.
Nu doe ik ze gewoon direct na m'n training thuis. Echt een superieure oefening als je het mij vraagt :)
Gelukkig heeft mijn gym wel genoeg alternatieven, maar hanging leg raises en ab wheels vind ik het leukste. Andere ab oefeningen val ik van in slaap
 
Gewicht 86,3kg

Sheiko week 4 training 1
Squat
12x20kg
5x60kg

5x100kg
4x117,5kg
3x135kg belt
4x2x152,5kg

Gingen allemaal een stuk makkelijker. Het gewicht ligt steeds fijner en ik maak een goed platform waardoor de reps een stuk makkelijker worden. Maar er moet nog veel verbetert worden.

Bench press
12x20kg

5x52,5kg wrist wraps
4x62,5kg
3x75kg 2sec paused
4x3x80kg allemaal 2 sec paused

Beetje gespeeld met voet posities en heb hem soms te pakken en merk meteen dat de reps na de eerste beter gaan.

Squat
4x90kg moest 3 zijn
3x107,5kg
2x3x125kg
4x2x145kg belt

Hier weer even zoekende met de ligging en moest me flink focussen om goede reps te maken.

Weighted triceps dips
5x4xbw+15kg PR

Deze oefening de afgelopen jaren nauwelijks gedaan en dacht na de vorige keer met 10kg dat 15kg ideaal zou zijn en dat bleek ook zo te zijn.

Lat pulldown
4x6x80kg

Moest 5 sets maar de 4de set was de max. Besloten de laatste set te skippen.

Good morning
3x5x55kg
5x57,5kg
5x60kg PR

Echt een heerlijke oefening en de volgende keer doe ik hem met 60kg.

Was uiteindelijk omdat ik veel moest wachten een training van 2 uur en 40 min maar was wel echt heerlijk. Morgen wat slaap gaan inhalen want ik ben kapot 9/10 tren.
 
Mooie training! De squats gaan lekker heb ik de indruk. :)
Maar ik snap niet dat je de meest verschrikkelijke beweging ooit als "heerlijke oefening" durft omschrijven.:eek: Goodmornings worden steevast uit mijn programma geweerd. :p
 
Mooie training! De squats gaan lekker heb ik de indruk. :)
Maar ik snap niet dat je de meest verschrikkelijke beweging ooit als "heerlijke oefening" durft omschrijven.:eek: Goodmornings worden steevast uit mijn programma geweerd. :p
Hoe doe jij je goeiemorgens dan
 
??? Gewoon, met een barbell. Maar dat ding ligt nooit aangenaam.
Met een SSB zou ik ze wel leuker vinden denk ik.
Ssb zeker goat bij gm beide varianten. Maar met een bb relatief goed te doen uiteindelijk.
 
Mooie training! De squats gaan lekker heb ik de indruk. :)
Maar ik snap niet dat je de meest verschrikkelijke beweging ooit als "heerlijke oefening" durft omschrijven.:eek: Goodmornings worden steevast uit mijn programma geweerd. :p
Gaan zeker lekker en dat gaat mogelijk weer een hele mooie verrassing worden in februari.

Haha ik heb mijn vorm wel gevonden nu en het lukt steeds beter. Ik begin er echt van te houden.
Hoe doe jij je goeiemorgens dan
Idd, een vereiste voor de powerlifter.
??? Gewoon, met een barbell. Maar dat ding ligt nooit aangenaam.
Met een SSB zou ik ze wel leuker vinden denk ik.
Wel high bar leggen niet low dan werkt het niet.
Ssb zeker goat bij gm beide varianten. Maar met een bb relatief goed te doen uiteindelijk.
Dan hebben we jammer genoeg niet maar met barbell is die na verloop van tijd goed te doen. Zelfde met skwuats, dat is ook even wennen en dan houd je er opeens van.
 
Ik kan de barbell niet high-bar leggen zonder mijn nekvel naar de kloten te schuren of een blauwe plek op een wervel te krijgen. High-bar squat lukt me ook niet.
Ik kan die barbell daar gewoon niet leggen.
 
Ik kan de barbell niet high-bar leggen zonder mijn nekvel naar de kloten te schuren of een blauwe plek op een wervel te krijgen. High-bar squat lukt me ook niet.
Ik kan die barbell daar gewoon niet leggen.
Pijn is fijn, wen je wel aan
 
Back
Naar boven