Fitness Seller

Shift to 'hybrid athlete' (BB + running)

Bezoekers in dit topic

Hoeveel km hardlopen doe jij op weekbasis?

Ik snap dat alle beetjes helpen, maar die in totaal 25 km hardlopen van afgelopen week kosten me ongeveer 1750 KCal extra, oftewel 250 KCal/dag.
Laat dat nou net die kcal zijn die je in een surplus plaatsen

• Like
Waarderingen: horn
Ik zit al wekenlang op een intake van 3600 KCal, dus blijkbaar is dat mijn onderhoud.
Ja, dat wist je natuurlijk niet al jaren.
Daar zat ik zelf ook aan te denken. Om de dag full body, geen conditietraining meer en 3600 KCal per dag voor februari.
Bulking-update! Het gaat nog steeds super langzaam. Nu 1,1 kg aangekomen door 4 maanden te proppen...
Mijn onderhoud is eerder aan de hoge kant, 3600-3700 vlak voordat ik aan de contest begon. Op 72 kg is dat vrij hoog lijkt me.
De cijfers en grafieken spreken voor zich. Intake gaat ook voor komende week weer omhoog, van 3600 naar 3700 KCal.
Gewichtstoename gaat nog steeds erg langzaam, dus ik gooi er deze week maar weer 100 KCal bij, van 3600 naar 3700. Trust the process.
Ik heb m'n target-intake van 3700 afgelopen week helaas niet gehaald.
(3700, 3800, 3450, 3650, 3500, 3250, 3850) -> 3600 gemiddeld.

Het lijkt wel weer, net als bij vorige bulkpogingen, dat er veel weerstand is van het lichaam tegen aankomen. Ik beweeg/sport niet meer dan voorheen, dus wat er precies aan de hand is weet ik ook niet.

Wij zijn zo aardig om je eraan te herinneren @imnewhere
Echte DBB liefde

Ja, dat wist je natuurlijk niet al jaren.
Onderhoud is geen statisch getal wat, eenmaal bepaald, de rest van je leven gelijk blijft. Vorig jaar liep ik niet hard, om maar wat te noemen.

Onderhoud is geen statisch getal wat, eenmaal bepaald, de rest van je leven gelijk blijft. Vorig jaar liep ik niet hard, om maar wat te noemen.
Ja, no shit. Maar als je toen zelfs zwaarder was en minder bewoog moet je nu toch niet (weer) uit de lucht komen vallen dat je (opnieuw) niet aankomt met "maar" 3600 kcal.
Je zit überhaupt al sinds, minstens, 17 oktober op 3600 kcal. Dat dat te laag is hebben we onderhand al weken door.

Ik begin een beetje het idee te krijgen dat je de aandacht omtrent "je aankom-problemen" gewoon leuk vindt. Want met tips doe je niks, je wilt niets aanpassen maar klaagt wel continu over hetzelfde en om de zoveel tijd wil je stoppen met het posten van bulkupdates omdat je er kritiek op krijgt, om dan 2 weken later het toch weer te delen en ben je opnieuw "verrast" dat je niet aankomt. "Hmm, zo raar......"
En dan kan heel het spelletje opnieuw beginnen voor de zoveelste keer.

Hoeveel km hardlopen doe jij op weekbasis?

Ik snap dat alle beetjes helpen, maar die in totaal 25 km hardlopen van afgelopen week kosten me ongeveer 1750 KCal extra, oftewel 250 KCal/dag.
Welke andere manier heb je om aan die 'beetjes' te komen?

Misschien kom je ooit wel aan op 3600 kCal.

Ja, no shit. Maar als je toen zelfs zwaarder was en minder bewoog moet je nu toch niet (weer) uit de lucht komen vallen dat je (opnieuw) niet aankomt met "maar" 3600 kcal.
Je zit überhaupt al sinds, minstens, 17 oktober op 3600 kcal. Dat dat te laag is hebben we onderhand al weken door.

Ik begin een beetje het idee te krijgen dat je de aandacht omtrent "je aankom-problemen" gewoon leuk vindt. Want met tips doe je niks, je wilt niets aanpassen maar klaagt wel continu over hetzelfde en om de zoveel tijd wil je stoppen met het posten van bulkupdates omdat je er kritiek op krijgt, om dan 2 weken later het toch weer te delen en ben je opnieuw "verrast" dat je niet aankomt. "Hmm, zo raar......"
En dan kan heel het spelletje opnieuw beginnen voor de zoveelste keer.
Sorry.

Ik had daarom vorige week al besloten niks meer over mijn bulk te schrijven en alleen nog een trainingsupdate te geven. Maar na mijn post van vorige week maandag vroeg @Bullshark er expliciet naar hoe het ging met de bulk. Daarop voegde ik een spoiler toe, om verdere discussie erover zo veel mogelijk te vermijden. Net als deze week. Ik zal die spoiler weer verwijderen dan, en vragen erover verder negeren.

• Dislike
Waarderingen: Boca
Sorry.

Ik had daarom vorige week al besloten niks meer over mijn bulk te schrijven en alleen nog een trainingsupdate te geven. Maar na mijn post van vorige week maandag vroeg @Bullshark er expliciet naar hoe het ging met de bulk. Daarop voegde ik een spoiler toe, om verdere discussie erover zo veel mogelijk te vermijden. Net als deze week. Ik zal die spoiler weer verwijderen dan, en vragen erover verder negeren.
Waarom? Je bent toch baas in je eigen log?

Sorry.

Kan je niet tegen wat weerwoord?
Snel van slag ben je. Klopt je leeftijd wel?

Back
Naar boven