Fitness Seller

shirt uittrekken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

giallo

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
1 mei 2007
Berichten
550
Waardering
13
Lengte
1m78
Massa
95kg
Vetpercentage
14%
Het gaat eigenlijk nergens over, maar ik vroeg me af of meer mensen hier last van hebben: als je net getraind hebt, lijkt het soms onmogelijk om je shirt uit te trekken. Combinatie van zweet en pomp heb ik het idee.
Ik hoor het wel.
 
Nee, jij bent de enigste!!!
 
Ik train meestal zonder shirt.
 
ja,k*t is dat ,stik je bijna als je m niet uitkrijg.
 
Ja dat kennen de meesten hier wel denk ik, groter shirt kopen! :D
 
:roflol:

blijft dat onding net op je traps kleven en krijg je het niet verder plus dan sla je nog eens in
paniek omdat je vreest zonder zuurstof te komen.
 
hahaa tjaa dan sta je volop te k*tten om dat ding uit te krijgen.
 
Zweet in combinatie met een te klein t-shirt. Weet hoe het gaat. Sta je daar in het midden van kleerkamer, aan je t-shirt te trekken in alle mogelijke posities.

Voordeel thuis te trainen, mijn vriendin helpt me wel ;)
 
verkapt-check-mij-niet-uit-mn-shirt-geraken-omdat-ik-gewoonweg-te-breed-ben-topic!
 
en anders -> unleash the Hulka-mania and tear it up

beg22f.jpg
 
wel een roffe huidskleur
 
Misschien je shirtjes eens bij de herenafdeling halen in plaats van de jongens?:lol: (daar heb je zelfs maat S en M)
 
Ik heb dat vooral met die loopshirts.
 
ik heb dat nooit maar ja ik train dan ook niet en daarom zweet ik niet en ik koop mijn shirtjes altijd in maat l en dat is gewoonb een maat te groot .....kijk eens hoe simpel het leven kan zijn.
 
ik heb dat nooit maar ja ik train dan ook niet en daarom zweet ik niet en ik koop mijn shirtjes altijd in maat l en dat is gewoonb een maat te groot .....kijk eens hoe simpel het leven kan zijn.

train je niet ???
 
mijn biceps zijn na het curlen zo opgeblazen, dat ik mijn arm niet meer kan buigen.. tering..
Dan kan ik ook mijn t-shirt niet meer uitkrijgen.
En moet de plaatselijke homo vragen of ie ff helpt :rolleyes:
 
Lijkt me tijd dat je grotere maten aanschaft
 
mijn biceps zijn na het curlen zo opgeblazen, dat ik mijn arm niet meer kan buigen.. tering..
Dan kan ik ook mijn t-shirt niet meer uitkrijgen.
En moet de plaatselijke homo vragen of ie ff helpt :rolleyes:

Gelukzak :(
 
Lekker je shirt aan laten.
 
Back
Naar boven