MuscleMeat

Shirtjessss

Bezoekers in dit topic

Uitgaan in een shirt met een buffe haai erop, waarmee je suggereert dat je vaak naar de gym gaat is best sneu imo.

Wie had 't over uitgaan? 2e post niet gelezen
Hoe dan ook, vind dit toch best strak design, geen buffe haai


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

gymshark is echt een faking gay merk imo zie er alleen ectos mee rondlopen eigenlijk

Ik klap je
 
je bedoelt dat met normale shirtjes je armen wegvallen en daarom je biceps niet te zien zijn :p

koop gewoon de shirtjes die je wilt, en rol je mouwen 2x op of laat ze inmaken.
of kijk even bij pull&bear, zara, bershka,
 
Primark, v hals, ronde hals of tanktop.
Of moet het perse een duur merk zijn van 80 e per shirtje
 
Primark, v hals, ronde hals of tanktop.
Of moet het perse een duur merk zijn van 80 e per shirtje

ik vind mensen pas cool vanaf 200eu per shirtje hoor

never apologize for having high standards
-mirinlyn monrow
 
Dat kan, al moet ik zeggen dat ik meer mijn shirtjes draag van een nornale prijs dan dat ik me dure zooi aan trek.
Ik vind het nogal kansloos om in je philipp plein pak te gaan trainen.
 
Death by Zero is ook wel vrij goed qua vorm. Draag op dit moment maat L op 87kg bij 175cm (manlet I know). Ben alleen bang als ik straks moet overstappen naar XL dat ze veel te lang worden..
 
Basic shirtjes (V-hals en normaal) van de We, zit elastaan in dus zit mooi om de armen en niet te strak om de rest, kosten geen drol
 
Death by Zero is ook wel vrij goed qua vorm. Draag op dit moment maat L op 87kg bij 175cm (manlet I know). Ben alleen bang als ik straks moet overstappen naar XL dat ze veel te lang worden..

Gaan die Death by zero shirts niet snel uitlubberen bij jou? Als ik zo'n shirt een uur aan heb is het net alsof iemand als een dolle eraan heeft lopen trekken...
 
kijk is op https://radicalfash.com/ zitten best wel wat gave shirtjes bij die bij mij altijd goed uitvallen, er zitten ook 'strakke macho shirtjes' maar er staan genoeg normalen bij.
Enig nadeel: zijn wat duurder als gemiddeld.
 
Gaan die Death by zero shirts niet snel uitlubberen bij jou? Als ik zo'n shirt een uur aan heb is het net alsof iemand als een dolle eraan heeft lopen trekken...

Heb dat ook bij die van mij, echt kut kwaliteit
 
Bershka
Asos
Topman

Goodluck :rolleyes:
 
Tshirt?
Je kan beter voor een polo gaan, bovenste knoopjes los en strak op de biceps.

Ik heb zelf Ralph Lauren.
o.a. de "London" zit erg goed!

Google bij afbeeldingen voor de gein maar eens:
"ralph lauren polo barbie arrested" :D
 
maatje groter kopen denk ik...
 
Gewoon, normale shirts voor jouw lengte kopen en zorgen dat je armen buffer worden :) Gegarandeerd dat veel shirtjes dan strak genoeg in de mouwen zitten.
 
Obee, maakt je vriendin tegenwoordig reclame na al die kaarten? :o
 
  • Like
Waarderingen: Obee
Action, gewoon de basic shirts.
Euro 2,99
 
Back
Naar boven