Fitness Seller

Shirtjessss (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Idd basic t shirts kopen niet aanpassend model enige wat er retardeer blijft uitzien is bij men traps niet dat ze bijzonder groot zijn maar ziet er in een t shirt vreemd uit
 
Pictures of dem biceps plz

Geloof m'n oren en ogen niet :O
 
Antony Morato, Chasin, G-star, soms ook bij de sting. T shirts van Primark e.d.zou ik.niet kopen, je bent.wel goedkoop uit ja.maar kwaliteit is ook echt niks, zo.kapot.
 
Antony Morato, Chasin, G-star, soms ook bij de sting. T shirts van Primark e.d.zou ik.niet kopen, je bent.wel goedkoop uit ja.maar kwaliteit is ook echt niks, zo.kapot.

g star is meestal aanpassend en de lossere shirts kun je 1x dragen en weggooien want het word een tent na het wassen
 
RockOn.de binnenkort weer eens naar Winterberg
 
g star is meestal aanpassend en de lossere shirts kun je 1x dragen en weggooien want het word een tent na het wassen

Heb ik geen last van koop alleen de strakkere met elestane in. :P Antony Morato basics zitten echt heel prettig die raad ik echt aan
 
Heb ik geen last van koop alleen de strakkere met elestane in. :P Antony Morato basics zitten echt heel prettig die raad ik echt aan

Kan er niet tegen als ze aanpassend zijn ben dan ook iets zwaarder dan jij^^
 
Back
Naar boven