XXL Nutrition

Shirtjessss (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Thieske

Cool Novice
Lid geworden
18 mrt 2013
Berichten
36
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
79kg
Vetpercentage
9%
Boys and girls,

Vind het nog altijd lastig om redelijk losse shirtjes te vinden met strakke mouwen. Heb in verhouding met de rest van mijn lichaam flinke biceps. Ik vind volledig strakke shirtjes ontzettend lelijk en macho. Bij mijn buik en rug mag die wel wat ruimte overhebben maar dan krijg je vaak bij de mouwen direct een tentzeil. Tot nu toe is het soms raak bij de Chasin en de Zara maar echt sporadisch!

Iemand enig idee?
 
Ben er ook al een tijdje naar opzoek. Had ze eerst van de jack&jones, alleen die hebben nu een nieuwe stof waardoor ze echt kut uitvallen. Gelukkig heb ik nog een grijze en zwarte daarvan :D
 
Bristol

Daar heb je basic shirts waar jij naar op zoek bent.
Ze kosten iets van 5 of 6 euro per stuk.
 
79 kg en al te buffe armen voor shirts. Sure.
 
een gram test in je reet zetten en anderen ridiculiseren om hun stats is veel lachwekkender hoor.
 
een gram test in je reet zetten en anderen ridiculiseren om hun stats is veel lachwekkender hoor.

Ik heb niks tegen zijn stats, ik ben op veeeel ecto'ere stats begonnen. Echter kan ik ook nu nog altijd prima shirts vinden en moet ik altijd wel lachen dat zelfs gasten als RobS shirts en broeken kunnen kopen maar de DBB'ers op 80 kg al bijna niks meer zelf kunnen vinden.

En een gram is idd voor pussies.
 
Broeken heb ik soms moeite mee om een goede te vinden maar kom op zeg, op die stats al geen shirts meer kunnen vinden..?

Ik zal maar gewoon zeggen wat je wilt horen. Powww jaa je bent echt te buff om nog goede shirts ergens te vinden!
 
79 kg en al te buffe armen voor shirts. Sure.
Hee buff dude, waar beweer ik te buffe armen voor shirts te hebben? Ze zouden eerder niet buff genoeg zijn anders zouden ze in ieder shirtje strak zitten. Beetje triest om te bashen op stats. ---------- Toegevoegd om 12:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:29 ----------
Bristol Daar heb je basic shirts waar jij naar op zoek bent. Ze kosten iets van 5 of 6 euro per stuk.
Thanks voor je reactie, ik heb inderdaad ooit goedkope shirtjes gekocht die eigenlijk perfect zaten. Opzich wel leuk om in te trainen maar niet echt fancy genoeg voor in de kroeg..

EDIT: ik weet niet of mijn beginpost nou niet klopt maar volgens mij vermeld ik toch duidelijk dat ik opzoek ben naar STRAKKE mouwen en niet naar WIJDE vanwege mijn biceps? Als ik zou beweren geen shirts te kunnen vinden vanwege de grootte van mijn biceps mocht ik terecht uitgelachen worden. ;)
 
Primark!

2.50 per stuk, zitten prima.
 
G-star Basics zijn vrijwel strak op de mouwen, anders moet je zo een Nike combat pro passen.

nike-pro-combat-core-compression-shirt.jpg
 
MikieB wat is je vp eik echt?
 
G-star Basics zijn vrijwel strak op de mouwen, anders moet je zo een Nike combat pro passen.

nike-pro-combat-core-compression-shirt.jpg

Gave shirts van Nike, maar het probleem is juist dat ik verder geen strak shirt wil. Ik zoek gewoon shirtjes voor uitgaan/ dagelijks leven. Lekker losjes mét strakke mouwen! :D
 
vette shirts van Nike ja.

Too bad, got belly (H)
 
Ik heb niks tegen zijn stats, ik ben op veeeel ecto'ere stats begonnen. Echter kan ik ook nu nog altijd prima shirts vinden en moet ik altijd wel lachen dat zelfs gasten als RobS shirts en broeken kunnen kopen maar de DBB'ers op 80 kg al bijna niks meer zelf kunnen vinden.

En een gram is idd voor pussies.

Hij zegt toch nergens dat hij te buff is voor shirts? Hij zoekt een specifiek shirt die los zit om het lichaam en strak bij de armen.

Waarom weet ik eigenlijk niet.

---------- Toegevoegd om 16:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:16 ----------

Gymshark. Fijnste shirts die ik tot nu toe heb gedragen
Je moet wel even kijken welke je te strak ogen, die van mij zitten prima

http://www.gymshark.co.uk/collections/t-shirts

Uitgaan in een shirt met een buffe haai erop, waarmee je suggereert dat je vaak naar de gym gaat is best sneu imo.
 
Back
Naar boven