AndroidHealthClinic

Shirts met diepe V-hals

Diepe V-hals?

  • Ja, dan is de brutale seperatie tussen m'n pecs te zien en scoor ik alle chicks

    Stemmen: 22 11,5%
  • Ja, ik vind het mooi

    Stemmen: 24 12,5%
  • Nee, diepe V-halzen zijn voor homo's

    Stemmen: 117 60,9%
  • Ik ben sniperx

    Stemmen: 29 15,1%

  • Totaal stemmers
    192

Bezoekers in dit topic

Tractortje

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
25 sep 2003
Berichten
13.457
Waardering
840
Lengte
1m86
Massa
66kg
Vetpercentage
19%
Draag je ze?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
wat versta je onder diepe v-hals? ik heb wel een aantal shirts met een v-hals maar of die een diepe v-hals hebben ???
 
Ik ben sniperX, ik vind v-halzen mooi en voor homo's.
 
Nee, is voor homo's
 
oke..de bovenste foto is best wel kansloos. Die tweede daar heb ik geen problemen mee
 
Ik draag deze ja, hebben wel knoopjes en de kleur grijs of zwart. Omdat ik ronde volle pecs heb en inmiddelds een 'vierkante' borst merk ik dat vrouwen het spannend vinden om een diepte schaduw te zien terwijl niet alles onthult is.

Hun bevestigende blik door m'n attractieve affectie met ongetijfeld een prikkelend gevoel tussen hun benen voelt goed binnen de mentale zetel van m'n kop.
 
Heb er 's eentje gekocht, eenmaal thuis aangekomen maar 's aangetrokken en vond 't maar niks. Gauw uitgedaan en in de kast gehangen. Ding was nog duur ook (boss).
 
vind het wel mooi met ander shirt onder, anders niet echt. maar niet iets dat ik ooit zou kopen :P.
 
Mag alleen gedragen worden met brutal upperpecs
 
Ik heb wel een vest met diepe v, maar daar hoort een net shirtje onder.
De tweede is een gewone standaard v vind ik.
 
Nee, diepe V-halzen zijn voor homo's !!!!!!!!!!!!!
ik ben het helemaal zat tegenwoordig zijn er alleen nog maar shirts met vhals tekoop echt kankerlelijk
 
Ik ben SniperX

r061hv.gif
 
Ik heb er idd 1 shirt van, maar draag hem puur omdat ie zo luchtig is en lekker zit. Ik zweet me kapot in alles en dat valt in dit shirt nog wel redelijk mee. Is ook vrij dun 'organic cotton'.
 
Alleen toegestaan als je een monsterchest hebt.Zodat het spierweefsel ergens heen moet :D
 
ja, ik vind het mooi.

En staat me ook goed. Al die lelijke ****s die zich gelijk onzeker voelen over hun geaardheid door een shirtje zijn gewoon gay as hell.
 
Al die lelijke ****s die zich gelijk onzeker voelen over hun geaardheid door een shirtje zijn gewoon gay as hell.

Als m'n bovenste belijning niet overladen zou zijn met strepen en m'n nek geen aders zou tonen zou ik me gewoon homoseksueelvoelen in zo'n shirt.
 
Als ik een lekker kleurtje heb vind ik het ook wel mooi..

Ik draag ze alleen als ik borst getrained heb anders lijk je al gauw dunner
 
Als m'n bovenste belijning niet overladen zou zijn met strepen en m'n nek geen aders zou tonen zou ik me gewoon homoseksueelvoelen in zo'n shirt.

Misschien moet jij maar eens goed op zoek gaan naar de aard van je coïtusuele gevoelens. Als je homocoïtusualiteit al met mensen met een normaal postuur die een v-hals shirt dragen gaat associëren dan klopt er iets niet met je kennis over homocoïtusualiteit of erger nog je weet absoluut niet wat het woord 'homoseksueel' betekend.
 
DBB heeft gesproken, 60% ; diepe v-hals shirtjes zijn gay. Einde discussie.
 
Back
Naar boven