MuscleMeat

Shit, mijn prostaat is naar de kloten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Geoffke

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2002
Berichten
1.217
Waardering
0
Al enkele dagen moet ik zeeeeeer veel gaan pissen. Zaterdag moest ik om't kwartier gaan zeiken. **** man, ik ben zwaar naar de kl*ten denk ik.
Maar 's nachts opstaan om te pissen dat moet ik niet, ik heb geen branderig gevoel, geen nadruppels, de urinestraal is normaal en ik heb niet het gevoel dat mijn straal afgeklemd is.
Shit, ik ga straks naar de dokter, ik zal je vertellen hoe het geweest is.
Maar kuren en bodybuilding kan ik nu wel vergeten denk ik:(
 
Laatst bewerkt:
Bodybuilding vergeten??? kuren bedoel je.. en misschien ben je wel voorbarig. Ik hoop het iig voor je.
 
Mischien is het idd. iets anders, niet meteen bij de pakken neer gaan zitten.. En laat ons effe weten van hoe en wat..??
 
Wel, als mijn prostaat opgezwollen zou zijn, dan denk ik dat ik 's nachts zou wakker worden om te pissen. En dit is niet het geval. Hopelijk een urinewegeninfectie, of blaasontsteking.

Stel je voor: Je zit in een overvol examenlokaal, waar wel honderd man in zit. Zeer toevallig zit ik gans vooraan. Je hebt een halfuurtje geleden een plasje gedaan, en je hebt het gevoel dat je blaas aan't springen is. Dus, ik moest daar nog een uur en een half blijven zitten. Ik heb het nog 10 minuten uitgehouden, tot dat de plas bijna in mijn broek was, mijn examen afgegeven en naar de wc gespurt. Je had die gezichten moeten zien, van: wat heeft die nu, Morgen moet ik alweer ex. gaan doen.**** man, dat is wel klote
 
Ach man, als je net met een kuur gestopt bent kan het zijn dat je overtollig vocht weer kwijt moet, of de stress van je examens. Laat het ff weten wat het was? Succes!
 
Misschien een heel domme opmerking maar als je je zoutopname sterk zou verhogen kort voor je examen, zou je dan nt - tijdelijk - minder moeten plassen??
 
Originally posted by Tsunami
Ach man, als je net met een kuur gestopt bent kan het zijn dat je overtollig vocht weer kwijt moet, of de stress van je examens. Laat het ff weten wat het was? Succes!

Ik zit in week 7 van mijn kuur
 
Wat voor kuur ben je nu mee bezig....
 
Week 1: 750mg sustanon
Week 2-8: 500mg sustanon
Week 1-4 : 35mg dianabol
 
En wat zij de dokter?
 
Wat zij de dokter? Het was ne man... Hij zei dat ik een urinewegeninfectie heb
 
Denk het nie
 
Denk...wat nou denk? Heb je het niet gevraagd dan???
 
Hij heeft er niet over gesproken, over mijn prostaat. Maar hij heeft een urinestaal naar het labo gestuurd... Overmorgen heb ik de uitslag
 
Originally posted by Geoffke
Al
Maar 's nachts opstaan om te pissen dat moet ik niet
:(


Ik moet 's nachts WEL opstaan om te plassen .... maar dat heeft niets met een prostaat die naar de kl.... zou zijn te maken. Wel met het feit dat ik gedurende de dag en ook voor het slapen gaan heel veel water drink
:laugh:
 
Bij vaak plassen waar meestal maar kleine hoeveelheden urine vrijkomen denk je aan een blaasontsteking, en toch niet gelijk aan een verotte prostaat!!!!!!!!!!
Ik snap niet waar jullie mee bezig zijn hoor, maar alles wordt hier uit zijn verband gerukt!!!!!
Als je spuit heb je gelijk schade aan heel je lichaam.
Als je orale AS neemt heb je gelijk leverschade.
En als je vaak moet plassen is je prostaat naar de klote!!

Jongens pas op met al die belachelijk uit z'n verband gerukte opmerkingen, allemaal bangmakerij waar niemand die iets wil leren op zit te wachten!!

Als er al 1% van waar was zou gelijk heel het olympiapodium instorten.
 
Een juicer van bij mij in de sportzaal heeft prostaatkanker. Hij is 22. Het is dus niet onmogelijk. Als je er aanleg voor hebt, dan kunnen as de ziekte versnellen. Bijv: je hebt een slechte lever maar weet dit nog niet. Je gebruikt 150mg anadrol per dag, voor 12 weken aan één stuk. Wedden dat je problemen krijgt?
De reden waarom pro's niet ziek worden is omdat ze zowat alle beschermings en zuiveringsproducten pakken die voor handen zijn.
Bij hun orale kuren bijv nemen ze niet 1 leverbeschermer, maar meerdere... Synthergine, Liv-52, enz
 
Grappig dat je dat aanhaalt van Olympia podium, dat gebeurd namelijk wel regelmatig dat hun daar instorten, schade hebben aan organen en zelfs door dehydratie flauw/dood vallen.
Sterfte door leverschade komt soms ook wel voor bij de extreme gevalen en hartproblemen/kanker zijn een groot risico bij regelmatige kuurders.
De huidige pro's zullen vroeg of laat problemen krijgen, daar mag je zeker van zijn.
 
Back
Naar boven