Fitness Seller

Shit, mijn prostaat is naar de kloten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by admin
Grappig dat je dat aanhaalt van Olympia podium, dat gebeurd namelijk wel regelmatig dat hun daar instorten, schade hebben aan organen en zelfs door dehydratie flauw/dood vallen.
Sterfte door leverschade komt soms ook wel voor bij de extreme gevalen en hartproblemen/kanker zijn een groot risico bij regelmatige kuurders.
De huidige pro's zullen vroeg of laat problemen krijgen, daar mag je zeker van zijn.

Alleen wordt dat uiteraard niet in de publiciteit gebracht. Een Ruhl doet niet mee aan de DY GP, wat verkeerds gegeten, ahaaa... en dat geloven wij..
 
Originally posted by admin
Grappig dat je dat aanhaalt van Olympia podium, dat gebeurd namelijk wel regelmatig dat hun daar instorten, schade hebben aan organen en zelfs door dehydratie flauw/dood vallen.
Sterfte door leverschade komt soms ook wel voor bij de extreme gevalen en hartproblemen/kanker zijn een groot risico bij regelmatige kuurders.
De huidige pro's zullen vroeg of laat problemen krijgen, daar mag je zeker van zijn.

Tuurlijk hebben pro's gezondheidsproblemen, maar ze zullen het niet vertellen.
Maar 1 ding staat vast: als het je lukt om het Olympiapodium te halen, dan bewijst dat je een zeer goed gestel hebt (lever,nieren, hart,...).
Hoeveel bodybuilders zijn er niet die op weg naar de top moeten afhaken wegens serieuze gezondheidsproblemen. Die mannen zijn gezegend met een uitzonderlijke aanleg, hebben receptoren als sponsjes, zijn gek genoeg om zoveel doping te pakken, en hebben een sterk gestel. Deze laatste factor wordt vaak vergeten.

Admin, ken je die bodybuilder die op het wedstrijdpodium stierf, bloedend uit elke lichaamsopening? Dat moet fars geweest zijn :D
 
Ik geloof ook best wel dat er genoeg zijn die schade oplopen, maar om nou een thread op te starten met als kop dat je prostaat naar de klote is vind ik niet juist, dat zou wat mij betreft iets genuanceerder mogen, maar goed dat is mijn mening.
 
Originally posted by Marcel36
Ik geloof ook best wel dat er genoeg zijn die schade oplopen, maar om nou een thread op te starten met als kop dat je prostaat naar de klote is vind ik niet juist, dat zou wat mij betreft iets genuanceerder mogen, maar goed dat is mijn mening.

Borrrrrrrrrrrring :p
 
Originally posted by Geoffke


Borrrrrrrrrrrring :p
Dus omdat normaal doen verveelt ga jij die onzinnige teksten aan je threads geven, ik denk gewoon dat je een hypogonder bent. En dit is niet uit m'n duim gezogen maar en conclusie uit jou eerdere stukjes.
 
Originally posted by Marcel36

Dus omdat normaal doen verveelt ga jij die onzinnige teksten aan je threads geven, ik denk gewoon dat je een hypogonder bent. En dit is niet uit m'n duim gezogen maar en conclusie uit jou eerdere stukjes.

Ik doe dat omdat mijn treads dan interessanter lijken, en dus meer mensen naar mijn treads gaan kijken. Journalisten doen dat in de krant, ik doe dat op forum's ;)

Oh ja, wat is een hypogonder? Sorry, maar ik ben niet van de slimste
 
Ik nu ook even niet, want het is HYPOCHONDER volgens mij, en dat wil zeggen, dat wanneer je bv een klein pijntje voelt gelijk denkt dat het bv kanker of zo is.
 
Geoffke, ik denk dat het beter zou zijn wanneer je de boel niet aandikt en verzint, dit omdat de rest van de mensen er dan meer aan heeft. Wat hebben wij aan halve waarheden en leugens?!?

Maar als je nog veel last hebt van die prostaat moet je eff naar de dokter gaan, die zal dan hoogstwaarschijnlijk je rechterteel nakijken en je vervolgens opereren. Succes man. ;)
 
Thanks Floyd, helemaal mee eens.
 
Back
Naar boven