MuscleMeat

Shoppen is plezant! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

LOL @ Kale... dat heb ik ook gehad vorige week :(
Moet je naar een hele nette klant, dus pantalon aan, jammer joh, quads te dik..

Tshirts vind ik juist altijd wel cool als die wat strakker om de schouders trekken, dat geeft je wel een coole look... miijn baas begint er al suf van te worden, net nieuwe bedrijfskleding gekregen, pastte toen goed en zat netjes, zit nou behoorlijk strakker om schouders en armen ...
 
Worden we toch allemaal nudisten? kunnen we ons lichaam elke minuut van de dag laten zien :)
 
Rob G zei:
Ook een linnen broek gehaald en die zijn vooral voor in de zomer super flex, dat zijn meestal ook wel ruime modellen.

vertel es rob, waar koop je die? vindt ze echt PIMP-achtig mooi. En wat voor schoenen doe je er dan onder, met van die gouden gespen? :)
 
ja was gister ff de stad in geweest.. en zag mooie broek liggen van replay.. ik passen.. is ie te klein.. ik moet smalle taille maat hebben.. en wat groter bij de bovenbenen.. uiteindelijk ben ik wel geslaagd..

en daarna zag ik een replay schirtje hangen.. heb maat L genomen die zit enorm strak om schouders armen en borst.. ik denk dat xl niet mooi had gezeten.. want dan hang ie zo stom om mijn buik..

in totaal €135,-

ik moest het kopen van me vriendin.. anders kocht ik er eten van.! :S


*edit: de vrouw die me hielp zij tegen me vriendin toen ik aan t passen was: Is je vriend sport instructeur?

dat vond ik wel een leuk compliment :)
 
ik heb het sinds mn borst gegroeid is met hemden en tshirts enzo...dat ze me gewoon te strak zitten om mn borst en dat ik dus daarom een maat groter moet kopen. Opzich wel leuk maar aan de andere kant ook best k*t want dan zijn ze weer te groot aan de onderkant :(

en ook met broeken heb ik het...en niet omdat mn benen te groot zijn maar dat ze te kort zijn :( ik moet broeken altijd oprollen ofzo omdat ze me anders veel te groot zijn terwijl ze dan bij mn taille wel goed zitten :s
 
axestream zei:
Paar dagen geleden ging ik ook wat shoppen. Broeken zijn echt een ramp. Bovendien ben ik ook niet zo heel erg lang, wat ook al behoorlijk irritant is. Je vind nml nog moeilijker broeken die wijd bij de benen en billen zijn, maar een smalle taille hebben en dan ook nog 's maar lengte 32" hebben.

Shirts zitten ook irritant. Strak rond de borst en armen en dan hangt de rest daar maar. OK, daar kan ik nog mee leven, maar broeken zijn echt een ramp.

Om nou elke dag in een trainingspak/broek rond te lopen gaat me ook te ver. Iemand zou eigenlijk met speciale kleding voor BB-ers moeten komen.

Yep, goed verwoord!


soulreaver zei:
En dan je overhemd zo kopen dat die en goed zit en het bovenste knoopje dicht kan en je een stropdas kan dragen.. Laatste keer knalde het knoopje er na 1,5 af :(

Of als je je rug aanspant dat de naad onder je oksels scheurd! :p

En dan heb je nog je pantalons die als stretchbroeken zitten. Maar dat vinden de secretaresses wel weer leuk. ;)
 
benchMarc zei:
Ff topic omhoog kicken. Ik heb namelijk de oplossing: wordt alto! :P Die wijde broeken passen altijd. Daar kunnen nog wel benen van 90cm in als het moet!


rofl idd, mijn vriendin heeft laatste een broek gekocht waar ik met m'n bovenlichaam in pas serieus :D ze heeft alleen maar broeken waar je haar schoenen niet meer ziet hahaha
 
heb ik ook last mee ik heb een 34/36-37 vind je bijna niet ...
en schoenmaar 48,5, moet ik al speciaal voor naar nederland rijden :P
en idd spannen doet die boel wel tegenwoordig ...
 
ga morgen weer een broek kopen, gelukkig dat ik nu aan cutten ben dan pas ik er iets sneller in merk ik:)

januari had ik begrafenis en moest gewoon nog nette kleding kopen aangzein ik in vrijwel geen enkel broek meer paste. al mn broeken die ik net had gekocht pasten gewoon niet meer. zaten gewoon te strak, niet normaal meer..en had er me al aardig wat geld aan uitgegeven en paar maandjes plezier van dus ik de stad in en de eerste de beste kledingzaak binnen

een aantal mooie broeken maar van t schap gehaald, mooi vrouwtje wat me hielp en ik naar de kleedkamer. ik mn broek uit en nieuw broek in...mmm, te strak bij heupen, gelijk verloren zaak

broek 2 proberen..wederom niet aan te doen...ik constateerde al (mede door de lamp in t pashokje) al de 1e zweetdruppel

broek 3, op hoop van zegen..maar ook niet.
deed t gordijntje opzij en gaf ze alle 3 terug met de vraag of ze een maatje groter mochten, een ruim maatje:)

zij terug en mj weer 3 broeken aangeven..wederom zelfde verhaal...alle 3 gewoon nog niet goed!!!! werd er gek van, wederom gordijntje open en zei was aanzienlijk verrast met mn vraag: nog een maatje groter vroeg ik met mn bezwete kop en een grote smile:) (zon smile idd:D)

en ja hoor, mevrouw weer lopen, en kwam met 2 broeken terug, die andere (die ik gelukkig niet zo mooi vond) was er niet meer groter. Ik dus weer passen, gekker moest t btw niet worden dacht ik op dat moment:), en ja hoor, eindelijk een goede broek..beter voor mij. na 8 pogingen een geode broek gevonden.

hoppa, afrekenen en weg naar huis..dacht ik
liep langs een ander winkeltje en wat zag mn oog? juist, nog een moooie broek en ik had er gewoon nog 1 nodig..dus hoppa, ik naar binnen en gelijk maar een maatje groter meegenomen...balen, ook niet. toen werd ik er echt ziek van!! en heb maar een broek aangeschafdt die ik eigenlijk niet mooi vond maar goed, ik moest wat en wou er vanaf zijn. Echt een pantalonmodel werd t. kon vrijwel geen spijkerbroek meer aan om de al door jullie eerder genoemde redenen.

nu, 2 maanden verder kan ik een vuist tussen mn broek en mn buik zetten en zakt dat ding bijna vanmn benen af

morgen weer de stad in want die oude broeken passen gewoon nog steeds niet..blijf bezig:D

wish me luck!:)
 
dandyman zei:
ga morgen weer een broek kopen, gelukkig dat ik nu aan cutten ben dan pas ik er iets sneller in merk ik:)

januari had ik begrafenis en moest gewoon nog nette kleding kopen aangzein ik in vrijwel geen enkel broek meer paste. al mn broeken die ik net had gekocht pasten gewoon niet meer. zaten gewoon te strak, niet normaal meer..en had er me al aardig wat geld aan uitgegeven en paar maandjes plezier van dus ik de stad in en de eerste de beste kledingzaak binnen

een aantal mooie broeken maar van t schap gehaald, mooi vrouwtje wat me hielp en ik naar de kleedkamer. ik mn broek uit en nieuw broek in...mmm, te strak bij heupen, gelijk verloren zaak

broek 2 proberen..wederom niet aan te doen...ik constateerde al (mede door de lamp in t pashokje) al de 1e zweetdruppel

broek 3, op hoop van zegen..maar ook niet.
deed t gordijntje opzij en gaf ze alle 3 terug met de vraag of ze een maatje groter mochten, een ruim maatje:)

zij terug en mj weer 3 broeken aangeven..wederom zelfde verhaal...alle 3 gewoon nog niet goed!!!! werd er gek van, wederom gordijntje open en zei was aanzienlijk verrast met mn vraag: nog een maatje groter vroeg ik met mn bezwete kop en een grote smile:) (zon smile idd:D)

en ja hoor, mevrouw weer lopen, en kwam met 2 broeken terug, die andere (die ik gelukkig niet zo mooi vond) was er niet meer groter. Ik dus weer passen, gekker moest t btw niet worden dacht ik op dat moment:), en ja hoor, eindelijk een goede broek..beter voor mij. na 8 pogingen een geode broek gevonden.

hoppa, afrekenen en weg naar huis..dacht ik
liep langs een ander winkeltje en wat zag mn oog? juist, nog een moooie broek en ik had er gewoon nog 1 nodig..dus hoppa, ik naar binnen en gelijk maar een maatje groter meegenomen...balen, ook niet. toen werd ik er echt ziek van!! en heb maar een broek aangeschafdt die ik eigenlijk niet mooi vond maar goed, ik moest wat en wou er vanaf zijn. Echt een pantalonmodel werd t. kon vrijwel geen spijkerbroek meer aan om de al door jullie eerder genoemde redenen.

nu, 2 maanden verder kan ik een vuist tussen mn broek en mn buik zetten en zakt dat ding bijna vanmn benen af

morgen weer de stad in want die oude broeken passen gewoon nog steeds niet..blijf bezig:D

wish me luck!:)
nog geld nodig Dandy? je weet me te vinden hè :p
 
In de zomervakantie een maatpak laten maken... bij nader inzien niet zo'n goeie actie (in de cut :rolleyes: ). Eergister probeerde ik hem aan te trekken voor een uitreiking.. bleek dus die gare knoop niet dicht te gaan. Uiteindelijk toch dicht gekregen en na de uitreiking is ie ervan af geknald. Best k*t natuurlijk, maar het had ook tijdens ipv ná kunnen zijn :p
 
hmm niet snel last van hoor! vanwege mn lengte altijd grote kleding moeten dragen, maar ik pas meeste waar ik in loop goed hoor, ondanks flinke afmetingen....
 
Rob G zei:
Ik heb vorige week ook een lading kleren gehaald. Met shirts en truien heb ik nog niet echt problemen. De broeken is meestal wel lastig.

Ik heb nu een aantal broeken van energy gekocht en die zijn wel ok! Ze zitten net iets te ruim bij de taille (dadelijk als ik ga cutten zal het wel helemaal lastig worden) maar voor de rest zit het goed. Ook een linnen broek gehaald en die zijn vooral voor in de zomer super flex, dat zijn meestal ook wel ruime modellen.

ja, linnenbroeken..ik wil ook een (wit) linnencollectietje voor de zomer binnenhalen..lekker fris en relaxed voor op het strand of voor als het heel warm is( in Spanje ).


Waar haal je die bro? kan het bijna nergens vinden
 
Ja Rob, tell us :)
 
Wat een mietjes zeg... zoveel tijd horen jullie gewoon niet in een kledingzaak door te brengen :p
Wat is dat toch met de mannen van tegenwoordig?
Vroeger moest je ze naar de kledingzaak sleuren, nu is het andersom!

Espi (verstopt zich even snel voor ze ook meegesleurd wordt naar zo'n gruwelwinkel)
 
Esperantisto zei:
Wat een mietjes zeg... zoveel tijd horen jullie gewoon niet in een kledingzaak door te brengen :p
Wat is dat toch met de mannen van tegenwoordig?
Vroeger moest je ze naar de kledingzaak sleuren, nu is het andersom!

Espi (verstopt zich even snel voor ze ook meegesleurd wordt naar zo'n gruwelwinkel)

waarom gruwel espi?
 
hoezo de vraag waar je een linnenbroek kan halen???

genoeg winkels hoor, vooral deze tijd weer volop in overvloed..heerlijk zon linnenbroek

ps, vandaag geslaagd voor een broek, maar vraag me niet hoe:D
 
Esperantisto zei:
Wat een mietjes zeg... zoveel tijd horen jullie gewoon niet in een kledingzaak door te brengen :p
Wat is dat toch met de mannen van tegenwoordig?
Vroeger moest je ze naar de kledingzaak sleuren, nu is het andersom!

Espi (verstopt zich even snel voor ze ook meegesleurd wordt naar zo'n gruwelwinkel)

Tja, dat krijg je met al die metrosuxuelen :p
 
dandyman zei:
hoezo de vraag waar je een linnenbroek kan halen???

genoeg winkels hoor, vooral deze tijd weer volop in overvloed..heerlijk zon linnenbroek

ps, vandaag geslaagd voor een broek, maar vraag me niet hoe:D

kan het eerlijk waar niet vinden!
 
Back
Naar boven