Fitness Seller

shotje vitamine B 12 gezet...

Bezoekers in dit topic

ExTreeM

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
20 jul 2005
Berichten
538
Waardering
0
vandaag eerste shot vitamine B 12 gezet ...eens kijken als het werkelijk goed spul is ...heb hem subcutaan gezet , in het buikvet ...zal jullie wel up to date houden hoe het vorderd..
 
ExTreeM zei:
vandaag eerste shot vitamine B 12 gezet ...eens kijken als het werkelijk goed spul is ...heb hem subcutaan gezet , in het buikvet ...zal jullie wel up to date houden hoe het vorderd..

Ik wil het niet voor je verpesten, maar ik zal voor je bidden dat het werkt ... subcutaan zuigt namelijk, probeer het de volgende keer intramusculair te zetten.
 
'Martie' is een kenner!
 
mhja het enige verschil is dat het vlugger opgenomen wordt en niet lang werkt als je het subcutaan zet... iets van 7 uur denk ik ...maar ik zal het laten weten als het werkt zo ...anders de volgende 2 weken eens intramusculair zetten
 
ExTreeM zei:
mhja het enige verschil is dat het vlugger opgenomen wordt en niet lang werkt als je het subcutaan zet... iets van 7 uur denk ik ...maar ik zal het laten weten als het werkt zo ...anders de volgende 2 weken eens intramusculair zetten

Denk je? werd mij ook verteld, maar serieus geloof me, dat subcutaan injecteren werkt echt niet goed, sommige dingen kan je alleen maar subcutaan injecteren, denk aan hgh en insuline.
 
B12 intrmusculair schouder been of bil ....anders lage tot geen werking
 
wat verwacht je eigelijk van die injecties?
 
Wat zijn het? Ik ben blond.... maar ik neem vitamine B nog altijd Oraal.. via m`n multi :-D!?
 
Heinlbag zei:
Wat zijn het? Ik ben blond.... maar ik neem vitamine B nog altijd Oraal.. via m`n multi :-D!?

Vitamine B12 depot zocht dat je een shitload aan energie krijgt, f0kt up goede eetlust, en shitty harde spieren.
 
martie zei:
Denk je? werd mij ook verteld, maar serieus geloof me, dat subcutaan injecteren werkt echt niet goed, sommige dingen kan je alleen maar subcutaan injecteren, denk aan hgh en insuline.

:finger: als je ergens geen verstand van hebt zeg er dan beter niets over ;)
 
hardgainers zei:
:finger: als je ergens geen verstand van hebt zeg er dan beter niets over ;)

Insuline en HGh worden meestal subcutaan geinjecteerd.
 
martie zei:
Insuline en HGh worden meestal subcutaan geinjecteerd.

hehe mooi kerel ben je... je schreef ALLEEN MAAR dat is volgens mij iets anders als MEESTAL... :cool:

back on topic...
 
Back
Naar boven