AndroidHealthClinic

Show je pimped voedsel

Bezoekers in dit topic

Jonko

Colossal Veteran
10 jaar lid
Lid geworden
30 mei 2006
Berichten
13.859
Waardering
2
2nhm9tv.jpg


mijn creatieve zomerse maaltijd van vanavond :meal:
 
Ziet er nice uit Jonko! Hoe maak je de aardappeltjes klaar? Wat voor vis is het :p
 
Ziet er nice uit Jonko! Hoe maak je de aardappeltjes klaar? Wat voor vis is het :p

goed wassen, klein snijden met schil en al [geeft extra smaak] beetje peper en zout erop en in de olie bakken op klein vuur. gooi er soms wat water bij, word beetje opgenomen, zodat het niet te droog wordt :)

de vis is tilapia filet, beetje zwarte peper erop en beetje limoensap. max 10 minuten op middelhoog vuur, anders wordt het droog ^^

en flink wat verse spinazie erbij :D
 
goed wassen, klein snijden met schil en al [geeft extra smaak] beetje peper en zout erop en in de olie bakken op klein vuur. gooi er soms wat water bij, word beetje opgenomen, zodat het niet te droog wordt :)

de vis is tilapia filet, beetje zwarte peper erop en beetje limoensap. max 10 minuten op middelhoog vuur, anders wordt het droog ^^

en flink wat verse spinazie erbij :D

mmmmmmm
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hmmmm
 
ik word misselijk van dit topic.
net 140 gram havermout met 0,6l melk en een banaan wek gewerkt binnen 2 minuten. nu zit ik vol! haha

ziet er toch leuk uit die foto's btw ;)
 
Vis ziet er wel lekker uit :D
 
ziet er goed uit jonko, je mag ook welleens voor mij komen koken. :D
 
hehe :) Jonko bakt ze weer lekker bruin ... Wij kunnen voortaan blijven zitten @ volgende WOK ... Jonko regelt het eten voor ons :D
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

dagelijke kost, nu tegenwoordig ook met een stuk zalm en tonijnsteak naast de kipfilet in de pan ;p
 
Back
Naar boven