XXL Nutrition

Show Your Watch

Bezoekers in dit topic

los van de persoonlijke smaak:

De tudor gaat véél beter zijn waarde behouden en ga je sneller kunnen verkopen/inruilen moest je je horloge na enkele jaren beu zijn.
NIet iets wat meteen een dealbreaker moet zijn, maar de doorverkoopprijs van die tag gaat bijna 2k lager liggen dan die van de tudor ...

persoonlijke smaak:

De tag is me iets te druk.
Yep daar heb je een punt. Hoewel de Tag Carrera wel meer waarde vast is. De Tudor wordt meer waard.
Ondanks dat ik voor de onderste koos ben ik dit heel erg met je eens. Ook vind ik beide horloges vrij groot.
De Todor is 41mm en de Tag 43mm. De kleinere past beter bij mijn pols.

Mijn vrouw vind het nog wel een dingetje mbt straatroof etc.
 
NobodySpecial

De kleinere maat is sowieso beter naar mijn mening.

Geen interesse in een Omega SMP300 uit de 90’s/early 2000’s? Nu nog redelijk betaalbaar (~2.5k) en zal zijn waarde niet snel verliezen. Mocht je hem willen flipperen, kost het je hooguit 2/300 euro ipv een flinke afschrijving op een nieuwe.

Onderstaand een voorbeeldje van mijn SMP300 uit 2006, 36.25mm automaat:

IMG_0217.jpeg


Echt een heel fijn ding, ook in 41mm (Peter Blake) uitgevoerd.

Of ben je echt specifiek opzoek naar een chronograaf?
 
Yep daar heb je een punt. Hoewel de Tag Carrera wel meer waarde vast is. De Tudor wordt meer waard.

De Todor is 41mm en de Tag 43mm. De kleinere past beter bij mijn pols.

Mijn vrouw vind het nog wel een dingetje mbt straatroof etc.
Ik heb ze als investering, en draag nooit horloges. sinds kort alleen een smartwatch. je moet hem ook iest hoger dragen, dan heb je geen last van de knoppen. achter het botje
12d336d113a1d57545a4a2f2ff69b508d57a5cd6.JPG
 
Pracht spul komt hierlangs zeg! Heb zelf een diesel (ik ben geen kenner maar draag wat ik mooi vind) maar die moet een nieuw bandje en batterij. Ga ik maar eens doen dit weekend!
 
NobodySpecial

De kleinere maat is sowieso beter naar mijn mening.

Geen interesse in een Omega SMP300 uit de 90’s/early 2000’s? Nu nog redelijk betaalbaar (~2.5k) en zal zijn waarde niet snel verliezen. Mocht je hem willen flipperen, kost het je hooguit 2/300 euro ipv een flinke afschrijving op een nieuwe.

Onderstaand een voorbeeldje van mijn SMP300 uit 2006, 36.25mm automaat:

Bekijk bijlage 616752

Echt een heel fijn ding, ook in 41mm (Peter Blake) uitgevoerd.

Of ben je echt specifiek opzoek naar een chronograaf?
Ja ben wel fan van chrono. En als het even kan wil ik wel nieuw aanschaffen.
 
Ja ben wel fan van chrono. En als het even kan wil ik wel nieuw aanschaffen.
Waarom wil je hem nieuw aanschaffen als ik vragen mag? Dit soort modellen is toch makkelijk te vinden 2e hands (chrono24 staat er vol mee), hoef je zelf de afschrijving niet de pakken. Vaak in uitmuntende staat met garantie. Een enkel klein krasje krijg je er zelf ook wel op binnen no time! Spaart je zo om en nabij €1650,-. Heb je nog budget over voor een mooie vintage Omega ;)
 
Waarom wil je hem nieuw aanschaffen als ik vragen mag? Dit soort modellen is toch makkelijk te vinden 2e hands (chrono24 staat er vol mee), hoef je zelf de afschrijving niet de pakken. Vaak in uitmuntende staat met garantie. Een enkel klein krasje krijg je er zelf ook wel op binnen no time! Spaart je zo om en nabij €1650,-. Heb je nog budget over voor een mooie vintage Omega ;)
ik wil liever nieuw tov 2e hands. En echt en nep is slecht te onderscheiden.
Zelfs met echtheid certificaat zijn er nep rolexen verkocht. kast, armband echt maar uurwerk niet.
Dus doe mij maar eentje bij een echte leverancier vandaan.

En omega trekt me niet.
Maar ga voor de gein nog wel ff kijken op chrono
 
Maar ga voor de gein nog wel ff kijken op chrono
Buy the seller ;)

Op Chrono zijn meer dan genoeg dealers die je kunt vertrouwen met hele schappelijke prijzen. Veel plezier met de voorpret en succes met de aankoop :)
 
Zullen dit topic weer eens wat leven inblazen.
Vandaag om de pols:

20240311_091531.jpg


De rest moest in de doos blijven

20240311_091148.jpg
 
Back
Naar boven