XXL Nutrition

Show Your Watch (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Erg mooi, wat kost zo'n ding?

-- Ik ben nog op zoek naar een degelijk klokje die max 100 euro kost. Ik ben geen groot zo'n groot liefhebber dat ik er honderde euros voor neer wil leggen en koop er een voor de functionaliteit. Aanraders iemand?
Wat zoek je qua looks?
 
1602943334402.png

Wat zoek je qua looks?
Zoiets vind ik heel gaaf
 
Erg mooi, wat kost zo'n ding?

-- Ik ben nog op zoek naar een degelijk klokje die max 100 euro kost. Ik ben geen groot zo'n groot liefhebber dat ik er honderde euros voor neer wil leggen en koop er een voor de functionaliteit. Aanraders iemand?
Mvmt?
 
Zijn wel youtuber kortingscodes te vinden van vaak 15 dollar/euro eraf. Kwaliteit is ook meer dan prima, heb de mijne al jaren
 
Erg mooi, wat kost zo'n ding?

-- Ik ben nog op zoek naar een degelijk klokje die max 100 euro kost. Ik ben geen groot zo'n groot liefhebber dat ik er honderde euros voor neer wil leggen en koop er een voor de functionaliteit. Aanraders iemand?
Prijzen variëren erg afhankelijk van het merk, model, de staat en of het een volledige set is of niet. Dit type vind je tussen de 650 euro en 1900 euro (dit zijn dan de modellen met 18k goud bijvoorbeeld).
 
Heel nice! Wist niet dat Longines zulke certificaten uitgeeft. Dat is wel klasse.
Thanks :)

Ze geven dit certificaat uit als je het serienummer doorgeeft en hoge resolutie foto's doorstuurt. Het garandeert niet de echtheid van het horloge. Als je een echtheidscertificaat wilt ontvangen, moet het horloge worden opgestuurd naar Longnines. Dit kost 120 euro en dan ontvang je een ondertekend echtheidscertificaat. Wel tof dat het kan inderdaad!
 
TheDuck ja ik begrijp het hoor, frankenwatch en bij deze oude horloges zijn vaak, zeker als de prijs goed is niet alle onderdelen origineel.
Exact, franken builds zijn écht wel leuk. Alleen al de tijd en energie die je er zelf in stopt... Alles zo netjes mogelijk maken. Heb er 3 en daarnaast ooit voor m’n pa z’n verjaardag zelf een klokje gebouwd, op basis van een 6497 uurwerkje. Zowel de kast als de wijzerplaat zelf gemaakt :) Stuur me even een PM als je interesse hebt in foto’s van hoe die geworden is.


Iemand overigens in bezit van een Fromanteel? Zitten best mooie klokjes bij en heb nog nooit een horloge uit eigen land gehad. Zit er aan te denken er 1 te bestellen, maar benieuwd naar andere ervaringen/reviews?
 
Iemand overigens in bezit van een Fromanteel? Zitten best mooie klokjes bij en heb nog nooit een horloge uit eigen land gehad. Zit er aan te denken er 1 te bestellen, maar benieuwd naar andere ervaringen/reviews?
Nog nooit van gehoord, maar na een zoekopdracht is wel te zien dat ze écht mooie horloges maken, ik zeg, doen!
 
20201021_202912.jpg


Mits er nog wat aan de prijs gedaan kan worden komt deze binnenkort in huis :D.
 
Back
Naar boven