Fitness Seller

Showtime ;) Terug van vakantie!

Bezoekers in dit topic

Jimbo

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
7 feb 2003
Berichten
1.002
Waardering
0
Eyz daar bennik weer. Na 4 weken vakantie ben ik maar weer terug naar huis gegaan want de zon begon een beetje te vervelen en ik was haast vergeten wat regen is :p

Hier enkele foto`s van mij op Gran Canaria!

[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
WB!

Waar zat je op Gran Canaria?


PS: Goede foto's! :thumb:
 
Lekker badje!
 
hehe wat een foto's ...welkom terug
 
Welkom terug!
 
ziet er zonnig uit!
 
Wb,jij zal wel uitgerust zijn he:p
 
Welcome back bro
 
Welkom terug.
En nou heel snel dat squatrek in jij !! :whip:
 
MrJ zei:
WB!

Waar zat je op Gran Canaria?


PS: Goede foto's! :thumb:

Playa del Ingles, heb een hittegolf daar meegemaakt met temperaturen van rond de 49 graden, de wind leek wel een fohn.
 
Jimbo zei:
Playa del Ingles, heb een hittegolf daar meegemaakt met temperaturen van rond de 49 graden, de wind leek wel een fohn.
Dat komt me allemaal heeeeeel bekend voor! :) Ik heb er van 21 juli tot 1 augustus gezeten. In appartementencomplex Broncemar, Playa des Ingles. Tegenover Keane's Bar.
Jij bent zo te zien wèl naar het strand geweest? Wij zijn er 1 dag geweest, maar daar was het zo gruwelijk heet dat we weer naar ons zwembad zijn gevlucht! :P Dat beviel vele malen beter!
 
falcon zei:
Dat komt me allemaal heeeeeel bekend voor! :) Ik heb er van 21 juli tot 1 augustus gezeten. In appartementencomplex Broncemar, Playa des Ingles. Tegenover Keane's Bar.
Jij bent zo te zien wèl naar het strand geweest? Wij zijn er 1 dag geweest, maar daar was het zo gruwelijk heet dat we weer naar ons zwembad zijn gevlucht! :P Dat beviel vele malen beter!

Ghehe grappenmaker , ik ben alleen naar het strand gegaan om die foto`s te maken, ben er ook maar 1x geweest en voor de rest bij het zwembad. Ik zat in appartementencomplex Las Algas 17 juli tot 8 aug. Nooit naar Shooters gegaan ? :D
 
Laatst bewerkt:
Lol, Gran Canaria is een populaire bestemming onder ons bb' ers volgens mij. Ben zelf ook naar Playa Del Ingles geweest van 7 tot 18juli. Ben alleen niet echt brede kerels tegengekomen, dus we zullen mekaar wel gemist hebben :rolleyes: :D
 
Jimbo zei:
Ghehe grappenmaker , ik ben alleen naar het strand gegaan om die foto`s te maken, ben er ook maar 1x geweest en voor de rest bij het zwembad. Ik zat in appartementencomplex Las Algas 17 juli tot 8 aug. Nooit naar Shooters gegaan ? :D
Wat denk je zelf?? Natuurlijk! :) Zelfs nog een aantal foto's van...

Heet dat zand op dat strand he! Je brandt echt zo je poten daar!
 
Ziet er goed uit naar mijn mening :), maar persoonlijk vindt ik wel gezien het feit dat je een kuurtje gedaan heb er wel meer in had moeten zitten.
 
Lekker pimpen op het strand...ook nog wat kunnen scoren? :D
 
Marky zei:
Ziet er goed uit naar mijn mening :), maar persoonlijk vindt ik wel gezien het feit dat je een kuurtje gedaan heb er wel meer in had moeten zitten.

Leuk om zoiets te horen te krijgen :mad: . Ieder zn eigen tempo he!

Welcome back jim.
 
Marky zei:
Ziet er goed uit naar mijn mening :), maar persoonlijk vindt ik wel gezien het feit dat je een kuurtje gedaan heb er wel meer in had moeten zitten.

Missch heeft ie blessure of wat gehad tussen door, je weet niet van welk gewicht hij komt. Dus voorzichtig met die uitspraken he!

Welcome back jimbo coole pics
 
Back
Naar boven