MuscleMeat

Contest Log (v) shred the fat off cringy (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beste volume, ik keur goed:)

waar heb je pijn in/aan dan?
 
Je zet behoorlijke trainingen neer meid! Wow!

Ik hoop dat de pijn gauw weg is, je schrijft dat je het al vaker hebt gehad, waar heb je pijn aan dan en waar komt het door? Beterschap!
 
Maandag getraind en aangezien ik veel te veel gegeten had is het erg lange training geworden en helaas de volgende dag dezelfde pijn terug van een poos geleden. Toen heb ik een aantal weken alleen wat benen en buik gedaan. Voor nu een paar dagen rust gepakt en zo n brace gehaald en vandaag eens kijken hoe dat gaat.

V squat machine 5x50kg 5x60kg 3x5x70kg
Trap bar deadlift 5x25kg 5x35kg 5x45kg
2x5x 65kg
Chin up. 4x3
Mil press. 10x10kg. 2x8x12,5kg
Glute kick. 3x15x40kg
Back ext. 3x15x15kg
Leg curl. 4x15x45kg
Leg extension. 4x15x45kg
High row mts. 4x8x50kg
Side raise. 4x8x7,5kg
Front raise. 4x8x7,5kg
Reverse fly. 4x10x26kg
Arm curl mach. 8x15kg. 3x8x20kg
Incl db curl. 4x10kg. 6x10kg 5x10kg (falen)
2x8x7,5kg
Reverse grip tricep 4x12x16,5kg
Seated tricep press. 4x10x35kg
Abdominal mach. 4x12x27,5kg
Torso. 3x15x25kg
Hanging leg raise. 3x12

Dit doe ik dus nooit meer, ben echt even stuk geweest. Weer fijn tussen de 45 min en 90 minuten trainen voortaan en niet te veel eten.
Wat een oefeningen in een training.
 
Stevige trainingen! Sta er van versteld hoeveel oefeningen je doet in die tijd
 
Wat een oefeningen in een training.
Je zet behoorlijke trainingen neer meid! Wow!

Ik hoop dat de pijn gauw weg is, je schrijft dat je het al vaker hebt gehad, waar heb je pijn aan dan en waar komt het door? Beterschap!

Ah thx!

Ja paar maanden geleden kon ik ook even weinig met m'n bovenlichaam. Onderarm/pols erg pijnlijk.
 
De brace hielp helaas niet veel. Heb wat geprobeerd en wat machines gedaan die m'n arm niet belasten.

One arm db row. 3x10x14kg
Straight arm lat pull down. 3x15x15kg
Machine chest fly. 4x10x20kg
Delts machine. 4x10x10kg
Abs circuit. 4x15x stand 7
Rotary torso. 4x15x15kg
Mil press. 4x15x6kg
Tricep push. 4x15x10kg
Ab crunch weighted. 4x15x5kg
Machine back extension. 4x10x32,5kg

Pull bewegingen lijken meer pijn te doen dan push. Toch maar even rustig aan doen, verstandig?
 
Ik sta elke keer weer verbaasd hoeveel volume je pakt!

Lijkt me wel handig even rustig aan te doen. Een blessure kan erg lang duren als je te ver doorgaat.
Sterkte.
 
Jay!

M'n onderarm/pols, kon vandaag niet veel :no:

Ben je er wel een keer mee naar huisarts gegaan? Kan een pees zijn.
Het komt steeds terug na tijd intensief trainen?
 
Vorig jaar zomer had ik ook vrijwel geen versxhik in fysiek met vriendinnen. Hooguit wat strakker op sommige plekken, op andere plekken juist weer niet.

Nu bijna een jaar later is er veel verschil te zien. Heb ook voor het eerst 6mnd gebulkt; netjes een kilo erbij per maand. Dus geloof me, het kost tijd, maar het zal het nodige verschil op gaan leveren.

Sommigen eten weinig en zijn daarom strak (noem het ecto als je wilt, ik hou niet zo van die term). Betekend niet dat jij als sporter niet een stuk sterker en fitter bent. Uiterlijk zegt dus ool niet alles.

Wat goed van je zeg!!!!!!!!!!!! Tips, schema's? Ik ben ook een tijd bezig, maar zie weinig resultaat.
 
Rustig aan doen bij pijntjes is altijd verstandig, je hebt er niets aan als je je lichaam voorbij gaat en straks nog erger in de kreukels ligt. Misschien wel verstandig om er even naar te laten kijken, wie weet is het dan sneller opgelost dan wanneer je afwacht.
 
Ben je er wel een keer mee naar huisarts gegaan? Kan een pees zijn.
Het komt steeds terug na tijd intensief trainen?

Nee nog niet. Nu de tweede keer, de vorige keer nadat ik veel bicep curls gemaakt had met een barbell en upright rows leek het wel. Deze keer was gewoon weer even te veel.
 
Rustig aan doen bij pijntjes is altijd verstandig, je hebt er niets aan als je je lichaam voorbij gaat en straks nog erger in de kreukels ligt. Misschien wel verstandig om er even naar te laten kijken, wie weet is het dan sneller opgelost dan wanneer je afwacht.

Ja als het niet weggaat zeker. Nu even rustig aan en kijken wat wel kan.
 
Vandaag benen gedaan:

One leg press. 4x15x30kg
Leg press. 4x10x80kg
Lying leg curls. 4x15x15kg
One leg cable kick. 4x12x10kg
Hip trust leg extension superset met Outer thigh staand 5x8x80kg
5x15x65kg
Calf raises. 3x tot falen

Toch armen geprobeerd:
Tricep push down 4x12x10kg
Overhead tricep. 4x12x12,5kg
Cable hammer curl 10x15kg. Au
Db curl. 8x6kg. 6x8kg au

Cutten gaat goed, zit nu op 60kg.
 
Lekker volume. Netjes, die one leg oefeningen, is aardig lastig!
 
Goed volume zeg! Je gaat als een trein!
Probeer je wel te schikken naar je pijntjes, we hebben nog anderhalve maand te gaan. Het zou zonde zijn als het straks dusdanig erg is en je daardoor uitvalt.
 
Hey chick! Hoe gaat ie hier!?
 
Hier gaat het goed. Heb alleen even totaal geen motivatie, bij mij is het alles of niets en aangezien ik niet vol kon gaan is m'n drive zo laag gezakt dat ik echt denk waarom doe ik dit? Diesaltemin ga ik uiteraard wel gewoon door, wie zegt dat alles in het leven leuk moet zijn en als ik niet doorga heb ik straks spijt.

Afgelopen week 2x getraind, een keer de benen en een keer m'n upperbody wat nog niet echt ging. Nog een beetje rust gepakt en gisteren benen gedaan en schouders geprobeerd. Heb met wat lichtere gewichten getraind en met pause sets. Dat ging prima voor m'n arm en voelde erg goed voor m'n schouders.

Deadlift. 8x20kg. 3x6x60kg
Globet squat verhoging. 4x12x24kg
Bb hip trust. 12x15kg. 3x12x35kg pause rep
Cable kick. 4x12x12,5kg
Lying leg curls. 4x15x15kg
Leg extension. 10x45kg 8x50kg 6x55kg
4x60kg 6x55kg 8x50kg 10x45kg
Mil press. 4x12x8kg pause
Db Side raise. 4x8x4kg pause
Plate front raise. 4x12x5kg pause
 
Wat balen dat je motivatie gekelderd is.. Ik ken dat goed hoor, dat alles of niets principe. Goed dat je gewoon doorgaat, zo kom je het verst.. en daarbij, je doet dit natuurlijk voor jezelf! Altijd weer een betere fysieke versie creëren!

Gewoon lekker doorzetten, je komt er wel! For sure!
 
Balen van je motivatie dip. Hier ook wel bekend.. alles of niets. Maar elke training is er een. En het is super dat je het gewoon oppakt!
Paused oefeningen doen is ook best een keer lekker. Focus op techniek en reken ook maar dat je het flink kan voelen.
Dus kop op hoor. Lekker doorgaan. Je komt er zeker wel... misschien wat langzamer maar het is nu eenmaal een lange weg om naar je doel te komen.
Maar je moet ook niet vergeten te genieten van de weg erheen. Het gaat niet over rozen en tegenslagen zulen er zijn. Maar het resultaat is iets waar je uiteindelijk trots op kan zijn. Nu al!
 
Back
Naar boven