AndroidHealthClinic

Contest Log (v) shred the fat off cringy (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Thx! Komt goed! Heb even geleefd op sigaretten, shakes en nootjes. Haha logisch dat ik geen energie heb. Nu even trainen.
 
Sterkte! Je zet toch nog flinke volumes weg zeg. Goed dat je je trainingen blijft volhouden!:thumbs:
 
Hoe gaat het inmiddels met je, Pat? :)
 
Though life hier momenteel :(

Sterkte !
 
Hier gaat het met mij goed. Vorige week heeft m'n poesje bijna het loodje gelegd. Heb vorige week weinig getraind, ben bij haar gebleven. Nu gaat het weer opwaarts dus ben gisteren terug gaan trainen. Nu lijkt het wel hoe meer rust hoe meer pijn aan m'n arm, niet alleen m'n pols maar door tot aan m'n elleboog. Heb het gewicht omhoog gedaan en wilde het volume omlaag doen, maar helaas. Balen!

Lunges Smith. 4x8x50kg
Cable squat. 5x12x25kg
Machine kont curl. 4x8x80kg
Hip trust leg extension. 4x12x80kg
Leg curl. 4x10x40kg
Abdominal. 4x10x37,5kg
Cable bends. 4x10x7,5kg
Arnold press. 6x12kg au
Front plate raise. Tot falenx5kgx2
Delts machine. 4x10x12,5kg
 
Gelukkig gaat het weer wat beter met je poesje. :)

Balen van je pols en elleboog. Mijn ervaring is wel dat volledige rust vaak niet veel goed doet. Maar mogelijk dat wat fysio oefeningen je kunnen helpen hierbij. Sterkte in ieder geval!
 
Dry needling niet iets voor je?
 
Heb de sleutel gekregen van m'n nieuwe huisje en tussen het verven,poetsen,inpakken en werken nu even de tijd genomen om te trainen. Was helemaal leeg afgelopen dagen en ook niet zo best gegeten. Veel te weinig. Merk je meteen. Vandaag weer de voeding op orde en verder knallen. Vrijdag ga ik verhuizen en daarna heb ik meer tijd en energie haha om vaker te trainen.
 
Vanmorgen getraind:

Nog een beetje voorzichtig gedaan met m'n arm en met bovenlichaam pause reps gedaan, zodat ik het toch goed voelde zonder al te veel belasting.

Deadlift. 3x4x60kg. 3x8x40kg
Smith lunges 4x12x40kg
Rear kick. 4x8x50kg
Leg extension. 4x10x45kg
One leg press glute. 4x8x30kg
Calf raises. 3xtot falen
Seated row. 4x8x35kg
Arnold press. 4x8x8kg
Front plate raise. 4x12x5kg
Delts machine. 4x11x12,5kg
Reverse grip triceps. 4x10x15kg
One arm cable curl. 4x8x5kg

Zo had ik vrij weinig last,jeey.
 
Heb de sleutel gekregen van m'n nieuwe huisje en tussen het verven,poetsen,inpakken en werken nu even de tijd genomen om te trainen. Was helemaal leeg afgelopen dagen en ook niet zo best gegeten. Veel te weinig. Merk je meteen. Vandaag weer de voeding op orde en verder knallen. Vrijdag ga ik verhuizen en daarna heb ik meer tijd en energie haha om vaker te trainen.

Succes met verhuizen!
 
Mooie training en fijn dat je zo weinig last had!

Succes met verhuizen! is al een workout op zich!
 
Heb de sleutel gekregen van m'n nieuwe huisje en tussen het verven,poetsen,inpakken en werken nu even de tijd genomen om te trainen. Was helemaal leeg afgelopen dagen en ook niet zo best gegeten. Veel te weinig. Merk je meteen. Vandaag weer de voeding op orde en verder knallen. Vrijdag ga ik verhuizen en daarna heb ik meer tijd en energie haha om vaker te trainen.

Ik ben een week of 3 a 4 geleden verhuist, een giga klus hoor.
Serieus trainen en voeding tracken zat er voor mij niet meer in, ik begin net weer wat op gang te komen.

Heb je een groot huishouden te verhuizen ?

Succes iig !
 
Huh, cable squat? Die zie ik zo even niet voor me, hoe zit dat? :o
Succes met verhuizen, chaos en drukte enzo.. Daar ga jij je wel doorheen slaan! :flexing:
 
Ik ben een week of 3 a 4 geleden verhuist, een giga klus hoor.
Serieus trainen en voeding tracken zat er voor mij niet meer in, ik begin net weer wat op gang te komen.

Heb je een groot huishouden te verhuizen ?

Succes iig !

Nee dat ken ik, drama met trainen en voeding. Ik had heel veel te verhuizen, heb wel goede hulp gehad. Ben nu weer op orde dus dadelijk m'n nieuwe gym checken. M'n eten ook weer op orde krijgen en weer verder gaan waar ik ben gebleven.
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Huh, cable squat? Die zie ik zo even niet voor me, hoe zit dat? :o
Succes met verhuizen, chaos en drukte enzo.. Daar ga jij je wel doorheen slaan! :flexing:

Haha stangetje in je hand en door de knieën. Gaat best lekker en diep op die manier. Ja het is ook gelukt! Had wel even andere prioriteiten dan de wedstrijd, maar het is wat het is.
 
Hoe gaat t hier? al helemaal klaar om foto's te maken?
Ben erg benieuwd naar je resultaten!
 
Hoe gaat t hier? al helemaal klaar om foto's te maken?
Ben erg benieuwd naar je resultaten!

Haha die zijn niet positief, maar stuur ze toch in uit sportiviteit. Jullie hebben allemaal veel harder gewerkt. Ik heb de laatste weken weinig gyms van binnen gezien en voeding was ook crap. Ben wel m'n nieuwe gym gaan checken en er ook een uurtje getraind, dat dan weer wel.
 
Haha die zijn niet positief, maar stuur ze toch in uit sportiviteit. Jullie hebben allemaal veel harder gewerkt. Ik heb de laatste weken weinig gyms van binnen gezien en voeding was ook crap. Ben wel m'n nieuwe gym gaan checken en er ook een uurtje getraind, dat dan weer wel.
Jij hebt ook heel had gewerkt! En veel tegenslagen gehad die je er ook nog bij had!
Daarbij je had al een top figuur dus het is alleen maar nog topper geworden! :D Dus komt zeker goed met je foto's!
 
Haha die zijn niet positief, maar stuur ze toch in uit sportiviteit. Jullie hebben allemaal veel harder gewerkt. Ik heb de laatste weken weinig gyms van binnen gezien en voeding was ook crap. Ben wel m'n nieuwe gym gaan checken en er ook een uurtje getraind, dat dan weer wel.

Soms zijn de omstandigheden er gewoonweg niet naar. Blijf je wel.doorgaan na de contest?
 
Jij hebt ook heel had gewerkt! En veel tegenslagen gehad die je er ook nog bij had!
Daarbij je had al een top figuur dus het is alleen maar nog topper geworden! :D Dus komt zeker goed met je foto's!

Ah superlief van je!
 
Back
Naar boven