MuscleMeat

Contest Log (v) shred the fat off cringy (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik vind het superknap dat je ondanks de tegenslagen zo doorbikkelt! Respect meis!
 
Zo even foto s maken, de schade valt mee haha. Zo bizar dat een paar weken niet opletten toch zoveel hard werk teniet doet.
 
Neen! Zie ik nu voor 18u?? Ik ga toch proberen in te sturen. Beetje dom van mij....
 
Lief hoor! Haha ik zie toch geen verschil dus het maakt niet echt uit. Ik stuur ze in en zie wel.
Het gaat om de weg erheen... ik heb ook nul komma nul aan progressie gemaakt op mijn gewicht.
Maar ik weet zeker dat jouw fysiek er op dit moment super bijstaat. En het uiteindelijke oordeel zal toch geveld worden op je huidige fysiek!
Dus het gaat een strijd worden tussen de dames hoor! :)
 
Het gaat om de weg erheen... ik heb ook nul komma nul aan progressie gemaakt op mijn gewicht.
Maar ik weet zeker dat jouw fysiek er op dit moment super bijstaat. En het uiteindelijke oordeel zal toch geveld worden op je huidige fysiek!
Dus het gaat een strijd worden tussen de dames hoor! :)

Ja dat is waar! Nou jij hebt zeker progressie gemaakt!!
 
Dat was dat! Nou nog een vraagje aan de peeps hier. Iemand ervaring met gym and juice in Heerlen? Ligt namelijk om de hoek en ik vind de fit for free iets verderop hier (nog) niet leuk.
 
Dat was dat! Nou nog een vraagje aan de peeps hier. Iemand ervaring met gym and juice in Heerlen? Ligt namelijk om de hoek en ik vind de fit for free iets verderop hier (nog) niet leuk.
Zou ff apart topic aanmaken voor deze vraag.
 
wovano misschien?

ben benieuwd naar je foto's, heb net je log helemaal gelezen. goed werk :)
 
Dat was dat! Nou nog een vraagje aan de peeps hier. Iemand ervaring met gym and juice in Heerlen? Ligt namelijk om de hoek en ik vind de fit for free iets verderop hier (nog) niet leuk.
Als je toch in de buurt woont zou ik zeker bij haefland-sport in brunssum gaan trainen. Gym-n-juice ben ik wel eens geweest. Is wel ok, hardcore sfeer, prima apparaten, maar heel klein.
 
Dat was dat! Nou nog een vraagje aan de peeps hier. Iemand ervaring met gym and juice in Heerlen? Ligt namelijk om de hoek en ik vind de fit for free iets verderop hier (nog) niet leuk.
Hardcore gyms in Limburg
"Jup train ik ook sinds een tijdje... dumbbells tot 50 kilo, squatrek etc. Trainen erg veel grote gasten daar... goede motivatie voor mezelf :p

Wel chille sfeer daar, iedereen helpt elkaar etc

Menos, 29 aug 2010MeldOpslaan"

Sportschool in Heerlen?
Flexcup 2014
 
Heel veel succes toppers !
Als je toch in de buurt woont zou ik zeker bij haefland-sport in brunssum gaan trainen. Gym-n-juice ben ik wel eens geweest. Is wel ok, hardcore sfeer, prima apparaten, maar heel klein.

Ok zal die eens checken. Thx!
 
Bekijk bijlage 378384 Bekijk bijlage 378389 Naast m'n kleurtje zie ik toch wel verschil in foto s gemaakt in daglicht. Nog steeds (na al die jaren haha) weinig massa, maar wel best strak en stevig. De komende maanden ga ik mij focussen op het bouwen van m'n billen, buik en benen. Sinds ik verhuisd ben hangen er nergens meer spiegels en dat geeft echt rust. Dat is eigenlijk ook wel fijn, maar wat je niet ziet kan er toch wel zijn dus we bikkelen door.
 
Je kunt inderdaad duidelijke progressie zien! Ondanks de tegenslagen heb je toch echt wel een goede progressie neergezet hoor! Petje af!!
 
Back
Naar boven