MuscleMeat

Contest Log (v) shred the fat off cringy (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bekijk bijlage 378384 Bekijk bijlage 378389 Naast m'n kleurtje zie ik toch wel verschil in foto s gemaakt in daglicht. Nog steeds (na al die jaren haha) weinig massa, maar wel best strak en stevig. De komende maanden ga ik mij focussen op het bouwen van m'n billen, buik en benen. Sinds ik verhuisd ben hangen er nergens meer spiegels en dat geeft echt rust. Dat is eigenlijk ook wel fijn, maar wat je niet ziet kan er toch wel zijn dus we bikkelen door.
Zeker wel te zien je progressie dus dat gaat straks helemaal goedkomen! op naar grotere billen en benen:heart:
 
Dat was dat! Nou nog een vraagje aan de peeps hier. Iemand ervaring met gym and juice in Heerlen? Ligt namelijk om de hoek en ik vind de fit for free iets verderop hier (nog) niet leuk.
Haefland-sport in Brunssum natuurlijk. Beste gym wat je kan vinden:cool:
 
Haefland-sport in Brunssum natuurlijk. Beste gym wat je kan vinden:cool:
Daar zag ik inderdaad goeie recensies over (hardcore gym), ook op de pagina's (linkjes) die ik had gepost.
 
Daar zag ik inderdaad goeie recensies over (hardcore gym), ook op de pagina's (linkjes) die ik had gepost.
Als de nr1 en nr2 van de Sterkste man van Nederland er trainen en Europees kampioen bankdrukken in de -140kg klasse zal het vast en zeker een goede gym zijn :D
 
Als de nr1 en nr2 van de Sterkste man van Nederland er trainen en Europees kampioen bankdrukken in de -140kg klasse zal het vast en zeker een goede gym zijn :D
Nice, ik had gewild dat er zo'n gym bij mij om de hoek zat; ik probeer mij altijd zo min mogelijk te storen aan mensen die alleen maar theekransje lopen te houden op met hun ge-Whatsapp elke toestel een half uur bezet houden en gewichten niet opruimen. En als ik een keer geluid maak omdat ik tot de max ga, loopt iedereen mij lachend of geïrriteerd aan te kijken.
 
Ik zie zeker wel een verschil!

Dikkere billen is altijd beter:D
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Oh wat leuk, hier begon het allemaal. Toen hadden we al contact.
 
Waarom is je andere log gesloten?

Voor mij is de spontaniteit even ver te zoeken met al die liefdeloze graftakken. Straks ga ik wel weer verder, nu geen zin. Woop woop!
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Voor mij is de spontaniteit even ver te zoeken met al die liefdeloze graftakken. Straks ga ik wel weer verder, nu geen zin. Woop woop!
Gewoon zelf even aangeven dat je het alleen over trainen wil hebben in je log en geen trollen. Dan is het zo klaar :)
 
Back
Naar boven