MuscleMeat

Shredded en big met Sarms (S4, Ostarine, MK-677, Cardarine) met fotos

Bezoekers in dit topic

Markus Adrian

Cool Novice
Lid geworden
26 sep 2016
Berichten
191
Waardering
85
Lengte
1m82
Massa
96kg
Vetpercentage
12%
Beste bro's

Ben vandaag begonnen met Ostarine, S4 en mk-677!
Mijn doel is om 6% bf te behalen en om bijna geen spieren te verliezen tijdens het cutten.

Calorieen @ 2800cal (maintenance)

Metode: carb cycling

Proteine: 200g

Koolhydraten: 250g

Vetten: 95g

Duur van de cut: 12-16 weeks!

Volgende week ga ik in een calory deficit en begin ik de koolhydraten langzaam te verlagen.
Proteine en vet blijft hetzelfde door de hele cut heen.
(Cardarine komt er ook later bij omdat die "out of stock" was bij mijn leverancier)

Dosis voor de Sarms:
Ostarine: 20mg per dag
MK-677: 20mg per dag (1 in de ochtend en 1 in de middag)
S4: 50mg
Cardarine: 1-2 capsules (komt er later pas bij)

S4 is de cutting Sarm, maakt je spieren hard en wordt zelfs vergeleken met Winstrol.
Eerste keer dat ik S4 gebruik en de enige bijwerking is dat je soms wazig ziet.
Het bind zich ook vast aan je ogen en daar ben ik wel een beetje bang voor ahahah...
Maar ik doe het voor jullie bro's!! En voor mezelf ook natuurlijk :)
Mk-677 verhoogt je groeihormoon en IGF-1 dat is echt mijn fav Sarm dus die moest er gewoon bij.
Enige bijwerking daarvan is dat je meer honger krijgt maar dat vind ik niet erg.
Als ik maar de juiste maaltijden blijf eten natuurlijk ;)
Ostarine helpt met spieren behouden dus dat is ook een hele belangrijke!
Cardarine helpt met conditie en goeie cholesterol, die was er helaas niet meer bij mij leverancier maar het is ook een belangrijke voor de cut.
Hoop dat het binnenkort weer beschikbaar is!

Alle vragen zijn welkom :)
 
Ik volg zoiso :)
Succes!

6% is wel aardig laag, wedstrijd plannen of gewoon omdat het kan
 
Ik volg zoiso :)
Succes!

6% is wel aardig laag, wedstrijd plannen of gewoon omdat het kan
Gewoon omdat het er fucking ziek eruit ziet ahaha
Als ik daar al ben ga ik misschien wel kijken wat mijn opties zijn ;)
 
In. Dit ga ik volgen!

Before, during, after pics :cool:
 
Kleine update:
Gisteren dus de eerste capsules ingenomen!
Vandaag in de ochtend deed ik:
20mg ostarine
10mg mk 677
25mg S4

Zometeen een a twee uur voordat ik ga trainen neem ik nog: 1cap van S4 (25mg) en 1cap mk-677 10mg.

Zo ga ik de doseringen elke dag doen.

Gisteravond toen ik in bed ging lag begonnen me oogjes al langzaam zwaar te worden, dit is een ding dat ik echt toff vind van mk 677. Je slaapt er heerlijk op.
Voor de rest nog niks anders gemerkt.
 
Net klaar met een schouders/armen workout.
Ik heb echt in een lange tijd niet zo intensief armen getraint! Had een zieke pump en super veel uithoudingsvermogen. Wou meer, meer en meer ahhahah en zelfs dat was niet genoeg. Toen ik uit de sportschool kwam had ik ook nog steeds energie, terwijl ik normaal best moe zou zijn. Tot zo ver een top ervaring.
Ik moet nog even kijken hoe ik het ga doen met de foto's, wil wel dat er duidelijk verschil is te zien. Hebben jullie nog tips daarvoor?
Fijn weekend bro's :flexgrin:

image.jpeg
 
Vandaag deed ik een heavy back workout.
Kwam in de sportschool, helemaal depleted en moe maar toen de bloed begon te stromen kreeg ik opeens super veel energie en kracht.
Vandaag merkte ik de krachttoename ook, had het niet verwacht omdat ik me best slap voelde.

Heel raar maar ik denk dat ik al een bijwerking voel van S4, mijn oren voelen soms verstopt of zo...
Dan praat er iemand tegen me en dan hoor ik hem bijna niet, best vervelend eigenlijk.
Ik hoop dat deze bijwerking wel binnenkort weg gaat...

Nog een ding is dat ik soms echt onwijs veel honger heb, bijv toen ik net uit de sportschool kwam.
Opzich wel goed want meestal als ik aan het cutten ben doe ik het te extreem en dat is ook niet goed :)
Zo weet je ook of je mk-677 echt is of nep.
Voor de rest is er niks te melden eigenlijk...
 
Interessante log! Middelen waar op dbb maar weinig logs van zijn. ik volg!

Wat ik vanuit je verhalen opmaak is dat je al ervaring hebt met MK677.
Goede ervaringen mee? Kan je dan niet beter iets meer uitgeven en GH gebruiken.
 
Interessante log! Middelen waar op dbb maar weinig logs van zijn. ik volg!

Wat ik vanuit je verhalen opmaak is dat je al ervaring hebt met MK677.
Goede ervaringen mee? Kan je dan niet beter iets meer uitgeven en GH gebruiken.
Jaa een hele goede ervaring!
Tuurlijk is het beter om echte hgh te hebben maar dat is veel duurder en MK-677 geeft hgh pulsjes de hele dag door.
Volgens mij had iemand zn bloed getest en met MK-677 was zijn bloed gelijk aan toen hij 4iu van echte hgh injecteerde.
Zelfs als je goedkope chineze hgh koopt ben je 200eu kwijt voor 25 dagen van 4iu en dan krijg je waarschijnlijk dat niet eens binnen.
Plus je moet het ook een paar keer per dag injecteren dus een pil is wel handiger ;)
 
De vetjes gaan er al best snel af!!!
De foto is van gister avond en je ziet bijna mijn laatste blokje, die heb ik nog nooit in me leven gezien ahahha
Nu ga ik er voor en het gaat best wel makkelijk met de Sarms eerlijk gezegt!

image.jpeg
 
  • Like
Waarderingen: Wxng
Jaa een hele goede ervaring!
Tuurlijk is het beter om echte hgh te hebben maar dat is veel duurder en MK-677 geeft hgh pulsjes de hele dag door.
Volgens mij had iemand zn bloed getest en met MK-677 was zijn bloed gelijk aan toen hij 4iu van echte hgh injecteerde.
Zelfs als je goedkope chineze hgh koopt ben je 200eu kwijt voor 25 dagen van 4iu en dan krijg je waarschijnlijk dat niet eens binnen.
Plus je moet het ook een paar keer per dag injecteren dus een pil is wel handiger ;)
Als dat zo is dan had niemand meer hgh gekocht :p dus denk dat diegene uit zn nek lult haha
 
Net klaar met een schouders/armen workout.
Ik heb echt in een lange tijd niet zo intensief armen getraint! Had een zieke pump en super veel uithoudingsvermogen. Wou meer, meer en meer ahhahah en zelfs dat was niet genoeg. Toen ik uit de sportschool kwam had ik ook nog steeds energie, terwijl ik normaal best moe zou zijn. Tot zo ver een top ervaring.
Ik moet nog even kijken hoe ik het ga doen met de foto's, wil wel dat er duidelijk verschil is te zien. Hebben jullie nog tips daarvoor?
Fijn weekend bro's :flexgrin:
Klein vraagje, is die rode plek pal boven je elleboog nou van de tatoeage of niet ?:p Naast dat, keurig fysiek.
 
Hoe doe je de carb cycling als ik vragen mag? Als in welke methode?
 
Klein vraagje, is die rode plek pal boven je elleboog nou van de tatoeage of niet ?:p Naast dat, keurig fysiek.
Bedankt ahaha, dat is een tatoeage ja!
Moet ze echt gaan bijwerken, de meeste zijn gezet toen ik 16-17 was dus de kwaliteit is echt troep.
Als ik wat extra geld heb maak ik er wel iets beters van ahahaha ;)
 
Hoe doe je de carb cycling als ik vragen mag? Als in welke methode?
Vetten en proteine blijven hetzelfde door de hele cut.

Vetten: 95g per dag
Proteine: 200g per dag

Alleen koolhydraten gaan veranderen!
Momenteel doe ik 3 high carb days en 3 low carb days.
Op low carb days doe ik mijn koolhydraten door het helft dus bijv:
High carb day 500g koolhydraten en low carb 250g koolhydraten.

Hoe leaner ik word hoe minder de koolhydraten gaan worden ;)
Ik geef wel updates als het verandert, tot nu toe is dit goed!
Op zware workouts zoals benen, rug en borst doe ik meestal high carb days!
 
Laatst bewerkt:
Beste kasten,

Ik heb mk677 en lfd 4033 besteld nu is mijn mk677 allang binnen en de lgd is 1 pakket al 6 dagen op 1 punt en mijn andere pakket al 11 dagen zonder dat de status veranderd weet iemamd hoe dit kan? Of dat lgd4033 uberhaupt wel in nederlamd geleverd word

Gr,
Nik
 
Beste kasten,

Ik heb mk677 en lfd 4033 besteld nu is mijn mk677 allang binnen en de lgd is 1 pakket al 6 dagen op 1 punt en mijn andere pakket al 11 dagen zonder dat de status veranderd weet iemamd hoe dit kan? Of dat lgd4033 uberhaupt wel in nederlamd geleverd word

Gr,
Nik
Bro waar heb jij ze besteld XD
Je hoort ze te ontvangen, ze zijn niet illegaal dus het kan niet daar aan liggen...
Zou gwn je leverancier een mailtje sturen!
 
In amerika bij enhanced athlete dat is bedrijf van dr tony huge maar duurt echt lang dus
 
Shippen naar BE of NL?
 
Back
Naar boven