XXL Nutrition

Shredded voetballers

Bezoekers in dit topic

Mickey86

Brutus
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
4 jun 2003
Berichten
4.324
Waardering
32
Lengte
1m80
Massa
81kg
Hey,

die gasten van ecuador en nog andere landen, (nee niet die Crouch van Engeland) hebben toch best wel wat massa vind ik en staan natuurlijk vrij droog. Iemand die dit nog opgemerkt heeft?

Grtz
 
"this topic has officially been GAYed"
 
superspider zei:
Hey,

die gasten van ecuador en nog andere landen, (nee niet die Crouch van Engeland) hebben toch best wel wat massa vind ik en staan natuurlijk vrij droog. Iemand die dit nog opgemerkt heeft?

Grtz


Vooral Ronaldo heeft een aardige massa! Dat is me wel opgevallen.
 
bouwens62 zei:
Vooral Ronaldo heeft een aardige massa! Dat is me wel opgevallen.

haha ja precies.. die mag wel wat pondjes verliezen..
 
massa, nee,
droog en gespierd, ja
 
Nistelrooij bankt 115.
 
Kazz Unit zei:
Waha , voetballers zijn mietjes zal ik het u zeggen
Ja hoor, alleen omdat ze voetballers zijn zijn ze mietjes
Kunnen ze net zo goed over bbers zeggen, voetballers moeten keihard werken en trainen en trainen waarschijnlijk zwaarder als jou, heb je die poten wel eens gezien?
****ing bruut bij sommige
Die mietige voetballers verdienen in een jaar meer als dat jij ooit in je hele leven verdient
 
spiertje16 zei:
Ja hoor, alleen omdat ze voetballers zijn zijn ze mietjes
Kunnen ze net zo goed over bodybuilders zeggen, voetballers moeten keihard werken en trainen en trainen waarschijnlijk zwaarder als jou, heb je die poten wel eens gezien?
****ing bruut bij sommige
Die mietige voetballers verdienen in een jaar meer als dat jij ooit in je hele leven verdient

Dat valt ook wel weer mee hoor. Basketballers die hebben het pas zwaar. zo'n 80 wedstrijden per jaar. Het ritme van een basketballer: wedstrijd, vliegtuig, slapen, trainen, slapen, wedstrijd, vliegtuig, slapen, trainen, slapen, wedstrijd etc etc. Dat is pas zwaar. En om dan nog maar te zwijgen van wielrenners...Ik ben een fervent voetballiefhebber, maar eerlijk waar die gasten hebben een droom baan die heus niet te zwaar is
 
Voetballers zijn overrated. Wil niet zeggen dat het geen sportmannen zijn ofzo.
 
Met massa bedoel ik gespierder dan menig man en natuurlijk ook meer gespierd dan wielrenners, ik heb het niet over de homo's in voetbal of over hoeveel ze verdienen maar wel over hun fysiek.
 
Die afrikanen zien er soms wel sterk uit. Niks nieuws overigens, 500 jaar geleden wist men ook al dat deze mensen uitermate geschikt waren voor slavenarbeid.
 
Nee er is niet iemand die er echt uitspringt denk ik. Wel ben ik af en toe jaloers op sommige quads en kuiten.
 
alsjeblieft zeg..dit begint weer op zon "50 cent/jah rule is huge" thread te lijken
 
Mans zei:
Yep. Staat in de column van van den Hoogenband in het AD.

met de rest van het elftal als "spotter" zeker?
 
calibre zei:
met de rest van het elftal als "spotter" zeker?

Dat stond er niet bij.

115 is zeker goed voor iemand van zijn postuur maar niet ongeloofwaardig.
 
De meeste voetballers trainen ook wel een beetje bovenlichaam, om meer kans te maken om duels te winnen,...
En ze krijgen heel de week benentraining, dus dat zal ook wel iets uitmaken...;)
 
Back
Naar boven