AndroidHealthClinic

shrugs behind the back (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ok stoere jongen, leg mij eens uit waarom een pro als Levrone het wel draaiend doet dan:D(op 0:25)?


Mischien omdat hij het ooit zo geleerrd heeft en er verders niet meer over nagedacht heeft en gewoon is blijven doen.


Vertikale shrugs is een beweging die gedaan word door het bovenste deel van de traps (en nog wat kleine spieren). Leg mij dan eens uit wat het draaien voor meerwaarde heeft als je weet dat dit draaien voornaamlijk veroorzaakt word door het midden/onder gedeelte van de traps, de rhomboids en , pec. minor.

Allemaal spieren die voor een neerwaardse, achterwaardse en voorwaardse beweging zorgen terwijl de belasting juist omhoog gericht is.

Maar, ik neem aan dat jij ook alles gelooft wat err in de M&F ed staat? ?
 
:scratch:

ik ben bij DL's van regular naar mixed grip gegaan, heeft me een paar dikke pr's opgeleverd

Mixed grip is ook een betere grip, maar als ik mixed pak dan krijg ik een soort spanning op mijn rug die ik bij een gewone grip niet heb.

Ik zeg dus niet dat een gewone grip beter is, maar dat het bij mijn vorm hielp.
 
Mixed grip is ook een betere grip...

maar ergens ben ik toch blij dat ik ze eerst met regular heb gedaan tot ik echt op een dood punt zat, heeft imo alleen maar voordelen voor mn grip ;)
 
Mischien omdat hij het ooit zo geleerrd heeft en er verders niet meer over nagedacht heeft en gewoon is blijven doen.


Vertikale shrugs is een beweging die gedaan word door het bovenste deel van de traps (en nog wat kleine spieren). Leg mij dan eens uit wat het draaien voor meerwaarde heeft als je weet dat dit draaien voornaamlijk veroorzaakt word door het midden/onder gedeelte van de traps, de rhomboids en , pec. minor.

Allemaal spieren die voor een neerwaardse, achterwaardse en voorwaardse beweging zorgen terwijl de belasting juist omhoog gericht is.

Maar, ik neem aan dat jij ook alles gelooft wat err in de M&F ed staat? ?

in de m&f staat anders ook wel dat je niet met je schouders mag draaien hoor ;)

idd not done, vraagt alleen maar om problemen
 
Back
Naar boven