AndroidHealthClinic

Sibil nieuwe begeleiding Jeffrey Latour (REUS)

Bezoekers in dit topic

REUS

Prof Bodybuilder
Prof Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
8 mrt 2006
Berichten
3.714
Waardering
158
Vanaf heden zal mijn begeleiding in handen liggen van Sibil Peeters.
De overgang van Pappa Mike naar Sibil is in zeer goed overleg gegaan en beiden staan hier volledig achter;)
Daarnaast zal Mike mij natuurlijk blijven supporten in zijn gym (Back2Basics)
Dus vanaf vandaag zal ik klaar gestoomd worden voor de wedstrijden in november door Sibil.
Kben net terug uit Rotterdam waar ik in de gym "Flexx Gym" van Chris & Mariska Koldijk ben geweest. Zeer mooi en super gelegen aan de snelweg waar je overigens ook erg makkelijk je auto kwijt kunt, voor de deur:D


Ik zal hier wekelijks updaten........
 
Succes met je nieuwe begeleiding, heb veel goeds over Sibil gehoord dus komt het allemaal vast goed ;)
 
Zozo, Sibil is goed bezig zeg. Begin er veel over te horen, ook is ze al erg goed bezig met Jamesss. Denk dat het wel goed gaat komen!
 

Dank u, dank u.

---------- Toegevoegd om 16:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:25 ----------

Succes met je nieuwe begeleiding, heb veel goeds over Sibil gehoord dus komt het allemaal vast goed ;)

Dank je wel, gaat helemaal goed komen.

---------- Toegevoegd om 16:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:26 ----------

Zozo, Sibil is goed bezig zeg. Begin er veel over te horen, ook is ze al erg goed bezig met Jamesss. Denk dat het wel goed gaat komen!

Dat denk ik ook wel:D:p
Thanks.
 
Succes, je komt er wel :D
 
Succes:D, een Beest in de aanmaak haha.
 
Goed om te zien wat je allemaal bereikt. Sibil is een harde, dus ik heb er vertrouwen in dat je op deze manier nóg meer uit je training zult halen.
 


Thank you....

---------- Toegevoegd om 23:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:16 ----------

succes:d, een beest in de aanmaak haha.

:d:d:d

---------- Toegevoegd om 23:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:17 ----------

Goed om te zien wat je allemaal bereikt. Sibil is een harde, dus ik heb er vertrouwen in dat je op deze manier nóg meer uit je training zult halen.

Dank je voor je compliment. Gassen geblazen;)
 
Ben net terug van Sibil.
Ik wist ff niet wat me overkwam. 1 week op dieet en 5,2% gezakt! HOEHAAAAA!!!!
Ik krijg nog foto via mail die ze heeft gemaakt.
 
ik heb er een voor je gepikt,je weet wel waar vandaan:D:D

IMG_1987 - kopie.JPG


IMG_1982 - kopie.JPG
 
ik heb er een voor je gepikt,je weet wel waar vandaan:D:D

Super, thanks man. Wil je de Lat spread ook erbij voegen, dan is het af, ha ha:D

Maar nogmaals bedankt voor de moeite om deze te plaatsen;)
 
Ziet er goed uit, ga lekker door zo en dan komt het vanzelf goed!!!
 
Ziet er goed uit reus
 
Ziet er goed uit, ga lekker door zo en dan komt het vanzelf goed!!!


Dank je wel Richard. We gaan zeker zo door.
Ik hoop dat de andere foto ook nog geplaats wordt.

---------- Toegevoegd om 17:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:07 ----------

Ziet er goed uit reus

Dank je wel Teddy. We doen osn best he?;)
 
Ben net terug van Sibil.
Ik wist ff niet wat me overkwam. 1 week op dieet en 5,2% gezakt! HOEHAAAAA!!!!
Ik krijg nog foto via mail die ze heeft gemaakt.

In 1 week meer dan 5% zakken? Weet je dat heel zker? Nog nooit iemand zien doen namelijk, is bijna 1% per dag :eek:

Maar nette shape al...lekker bezig. Vind alleen de dikte op je rug nog wat tegenvallen, met name op de onderrug. Iig succes Reus!
 
ook hier ga ik weer mee volgen succes :thumbs:
 
In 1 week meer dan 5% zakken? Weet je dat heel zker? Nog nooit iemand zien doen namelijk, is bijna 1% per dag :eek:

Maar nette shape al...lekker bezig. Vind alleen de dikte op je rug nog wat tegenvallen, met name op de onderrug. Iig succes Reus!

Ja ik schrok me ook een ongeluk joh:eek:
Maar geloof me, Sibil die is zeer strikt in dit soort zaken en vond dit geen vreemd verschijnsel zeg maar.
Het verschil (shape) met de week ervoor is ook erg groot:D

Dikte op de onderrug wordt idd aan gewerkt, heb je gelijk in.
Bedankt voor je compliment.

---------- Toegevoegd om 18:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:34 ----------

ook hier ga ik weer mee volgen succes :thumbs:

Dank je wel. Leuk om te lezen.
 
Back
Naar boven