Fitness Seller

Sibil Peeters (Oma) toen ze 37 oud was. (Roelly's trainer) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Stephen Graham

.
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
16 mei 2006
Berichten
59.513
Waardering
22.715
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Here is a picture of Roelly's trainer Sibil at the age of 37 when she got into competitive bodybuilding after being widowed.

Hopefully this should dispel anyone's assumptions that she is just a regular grandma who happens to be Roelly's coach. As you can see the woman has history and experience in bodybuilding.

Link

wel grappig
 
Hier nog een foto'tje van dat forum geplukt

2rfwv2w.jpg
 
nice. had k nog niet gezien.

waarom grappig? wie weet komt ooit komt de dag dat er iemand van jou een foto post van 'toen jij 37 was' :-)
 
Ze heeft mijn respect en zal ook altijd ...... maar Nee ze heeft gewoon mijn respect, :cool:
kanjer van een trainer(trainster) , maar dat is een DUH! momentje :)
 
nice. had k nog niet gezien.

waarom grappig? wie weet komt ooit komt de dag dat er iemand van jou een foto post van 'toen jij 37 was' :-)

Ik bedoelde het niet negatief, joh Belg
 
topfysiek! Had ook niet anders verwacht.
 
Hmm ik vond haar altijd maar een "regular grandma"... maar dit opent de ogen!
 
Respect voor Sibil trouwens hoe ze al die opmerkingen op het forum in de geplaatste link weerlegt, zonder uit haar slof te schieten. Ik weet niet, of ik het zo netjes zou kunnen beantwoorden.

Opmerkingen over haar geaardheid ( gok van een poster ), haar looks, Roely zijn resultaten .... pfff wat een haters:(. Maar gelukkig ook echte liefhebbers die reageren en niet alleen maar internethelden.
 
vele zijn hier lid maar sibil of roelly niet of wel?

ik heb sowieso respect, ook zonder deze foto's
 
vele zijn hier lid maar sibil of roelly niet of wel?

ik heb sowieso respect, ook zonder deze foto's

Sibil post hier volgens mij af en toe ook als Trainer form hell als ik het goed heb
 
buffer dan heel dbb :trollface:
 
Sibil is echt een schat van een vrouw, maar ook af en toe erg direct.

Dit laatste is zowel een goede als een slechte eigenschap.
Ze kan je gemeend een compliment geven of je nou groot of klein bent, maar soms ook iets zeggen wat haar tegen staat. Sommige mensen kunnen hier niet mee overweg en daarom heeft sibil ook nog wel eens ruzie.
Plus de grote jaloezie in de (Nederlandse) bodybuilding wereld helpen een hoop geruchten over haar de wereld in.

Ik kreeg altijd te horen dat sibil je lichaam kapot zou spuiten/maken... Nu ik regelmatig met haar en haar atleten praat kan ik wel zeggen dat dit eerder andersom is ( vergeleken met andere coaches).

Super vrouw met super kennis en een hart voort de sport :thumbup:
 
Sibil is echt een schat van een vrouw, maar ook af en toe erg direct.

Dit laatste is zowel een goede als een slechte eigenschap.
Ze kan je gemeend een compliment geven of je nou groot of klein bent, maar soms ook iets zeggen wat haar tegen staat. Sommige mensen kunnen hier niet mee overweg en daarom heeft sibil ook nog wel eens ruzie.
Plus de grote jaloezie in de (Nederlandse) bodybuilding wereld helpen een hoop geruchten over haar de wereld in.

Ik kreeg altijd te horen dat sibil je lichaam kapot zou spuiten/maken... Nu ik regelmatig met haar en haar atleten praat kan ik wel zeggen dat dit eerder andersom is ( vergeleken met andere coaches).

Super vrouw met super kennis en een hart voort de sport :thumbup:
aware me on dat spuiten?
 
Interdasting. Aware mij ook
 
Back
Naar boven