AndroidHealthClinic

Sick! Motorbende vs range rover

Bezoekers in dit topic

Ik zou netjes stil blijven staan na de eerste botsing tot het uitgesproken is. En in mijn ervaring lig je dan echt niet zomaar met je bakkes op de grond te kijken maar het zal ook wel schelen wat voor hoofd je hebt.

Tuurlijk maar jij bent waarschijnlijk ook wel zo'n joopie in zo'n tractor. Vermoed sterk dat die motorrijders die auto niet zomaar aanvielen want zo'n vaart loopt dat in de praktijk ook niet pas als je het er zelf naar maakt juist door niet uit te stappen, weg te willen, gebaren maken of lopen schelden noem maar op maar dat weten we dus niet dus dat is vrij zinloos.

En waarom rijden ze als malloten volgens jou? Typische uitspraak van een niet-motorrijder die een ander dat vooral ook niet gunt en je dus dit soort situaties krijgt. Zo iemand die z'n auto naar de middenbaan stuurt als 'ie een motorrijder tussen de file door aan ziet komen bijvoorbeeld.

Ik geloof dat er een 5 minuten durend filmpje is dat mijn standpunt bevestigd

Sterker nog er zijn genoeg filmpjes die mijn standpunt bevestigen, ik neem aan dat je niet mentaal gehandicapt bent en die prima zelf kan vinden.

Overigens rij ik gewoon over de vluchtstrook langs files als ik me druk wil maken om andere weggebruikers. Motorrijders lastig vallen heb ik geen reden toe, sterker nog ik heb op geen enkele wijze last van de motorrijder die in zijn eentje rond rijd.

Zo'n grote groep die met 5 man op 1 baan rijden en allemaal door elkaar vliegen is wel een doorn in mijn oog, het liefst zie ik dat in 1 klap de hele donor wachtlijst wordt opgelost.



En uiteraard blijf jij netjes stil staan als ze je auto vernielen. Brave burger.

---------- Post toegevoegd 30 September 2013 om 22:10 ----------

Als je op een motor zit is een range rover trouwens ook behoorlijk dreigend.



Ja van mensen in lompe SUV's kun je gelukkig nooit zeggen dat zij zich onschendbaar voelen of mensen intimideren.

Heb je gelijk in, toen ik laatst in een cayenne reed voelde ik de onweerstaanbare drang om eens met 7000 rpm naast een Prius te gaan rijden. Come at me Prius
 
Schijnt dat de enige gewonde in de zaak, de bestuurder is van de SUV. Ik begrijp de paniek wel van de automobilist. De reacties van die motorrijders is zwaar overkill... Dan te bedenken dat de automobilist met vrouw en KIND zat.

Dan nog...bij een ongeval stop je of het je schuld is of niet...plus kijkend naar de grote van de groep...al zou die er nog 20 aangereden hebben maakt die geen schijn van kans met weg komen.

En wat als die was weg gekomen...de aangerichte schade wordt dan vergoed door de bestuurder van de Range Rover achteraf? Door rijden na schade veroorzaken is vragen om problemen, dat het niet rechtvaardig is hoe voor eigen rechter gespeeld wordt ter zijde maar als je betrokken raakt bij een aanrijding moet je gewoon stoppen (al zou ik in geval gewapende tegenpartij mijn mening wel bijstellen...)
 
Dan nog...bij een ongeval stop je of het je schuld is of niet...plus kijkend naar de grote van de groep...al zou die er nog 20 aangereden hebben maakt die geen schijn van kans met weg komen.

En wat als die was weg gekomen...de aangerichte schade wordt dan vergoed door de bestuurder van de Range Rover achteraf? Door rijden na schade veroorzaken is vragen om problemen, dat het niet rechtvaardig is hoe voor eigen rechter gespeeld wordt ter zijde maar als je betrokken raakt bij een aanrijding moet je gewoon stoppen (al zou ik in geval gewapende tegenpartij mijn mening wel bijstellen...)

Zoals ik al heb medegedeeld stopte de rangerover bestuurder in eerste instantie normaal.

Toen hij stil stond werd hij aangevallen door de motorbendes.
 
Zoals ik al heb medegedeeld stopte de rangerover bestuurder in eerste instantie normaal.

Toen hij stil stond werd hij aangevallen door de motorbendes.

motorrijders zijn altijd sowieso emo's.
ik had een keer voor de grap de gsx1000 R van een vriend uit zn schuur gestolen en bij ons gezet.
ging ie huilen :roflol: tering homo, vandaag de dag nog steeds boos op me
 
motorrijders zijn altijd sowieso emo's.
ik had een keer voor de grap de gsx1000 R van een vriend uit zn schuur gestolen en bij ons gezet.
ging ie huilen :roflol: tering homo, vandaag de dag nog steeds boos op me

:roflol:
 
motorrijders zijn altijd sowieso emo's.
ik had een keer voor de grap de gsx1000 R van een vriend uit zn schuur gestolen en bij ons gezet.
ging ie huilen :roflol: tering homo, vandaag de dag nog steeds boos op me

Deze grapjes kan ik dan als motorrijder wel om lachen hoor :roflol:
 
en ik maar wachten op een spookrijdende truck die vol over de linkerbaan ploegt. K*t motorrijders die altijd denken dat ze heel wat zijn als ze in hun kudde rondrijden. De eenzame rijder die geniet van het weer en de wegen, meer dan prima, ik doe het zelf ook naar hartelust. Maar deze eencelligen..

Suv man stopt netjes nadat een motorkneus voor hem onnodig remt en in botsing komt. Groep bavianen komt ruzie zoeken, suv man voelt zichzelf en zijn gezin bedreigd en handeld hier goed.

Ik kijk het filmpje zo nog een keer hopelijk komt die semi truck dit keer wel en zie ik wat motors vliegen
 
motorrijders zijn altijd sowieso emo's.
ik had een keer voor de grap de gsx1000 R van een vriend uit zn schuur gestolen en bij ons gezet.
ging ie huilen :roflol: tering homo, vandaag de dag nog steeds boos op me

:roflol:

Vriend van me is ook vervend motor rijder, was die op zijn muil gegaan door zand op de weg. Vervolgens moest Wilders alle boeren t land uit zetten.

Motor clubjes die gewoon in kleine groepjes rijden zijn meestal gewoon normaal. De echte compensatie figuren zitten bij de grotere clubs. Vaak zat naar verschillende meets gegaan van auto's (groot en klein) als naar andere 'groeperingen' maar zelden ben ik zo veel debiele mensen tegen gekomen dan bij grotere motor clubs. Met name chopper rijders zijn vaak net slim genoeg om hun motor theorie te halen.
 
Meneer lekker chill met zijn wijfie en kind aan het rijden. Ineens komen er 40 motorrijders langs en blijven hinderlijk voor en naast zijn auto hangen. Iemand rijdt een halve meter voor meneer en begint opeens af te remmen om dichter bij zijn maatje te rijden. Wordt aangereden omdat meneer nooit de tijd heeft gehad om af te remmen. Meneer stopt, wordt aangevallen door motorrijders. Om vrouw en kind te beschermen, rijdt over motorrijders heen.

Ik zie geen probleem?
 
En midden op de snelweg een auto laten stoppen waar een vrouw en kind inzitten is wel rechtvaardig? Nadat ze zelf iets uitgelokt hebben.

Die motorrijder zal wel een reden hebben gehad om voor die auto te stoppen, dat doe je niet voor de lol......
 
Lijkt mij als bij het incident (achterop de motor rijd) gewoon had uit gestapt en naar de motorrijder was gelopen er niks aan de hand was geweest. Gelijk bedreigd voelen en dan maar gas geven was niet zo'n handige actie. Maar je ziet niet alles, misschien dat er nog wat voorgevallen is, motorrijder rijd wel erg kort op de auto.
 
Die motorrijder zal wel een reden hebben gehad om voor die auto te stoppen, dat doe je niet voor de lol......

Dit inderdaad, je gaat echt niet vrijwillig vlak voor een auto remmen met het risico om aangereden te worden, zeker niet als het zo'n wagen is als op het filmpje.

Maar hoezo zegt iedereen dat nadat ze de eerste maal stoppen meteen die automobilist aanvallen? Ik zie alleen dat iemand word aangereden, en vervolgens stopt iedereen (vrij logisch, ff checken of alles nog goed is met hun vriend en zijn motor). Vervolgens zie ik iemand naar die auto lopen en dan opeens rijd die auto iedereen aan. Misschien wilden ze gewoon gegevens uitwisselen voor de verzekering (schade aan de motor ofzo). Iedereen roept meteen 'Ja, je mag het leven van je familie redden door zoiets te doen' maar volgens mij heb ik een stukje gemist dan?
 
Dit inderdaad, je gaat echt niet vrijwillig vlak voor een auto remmen met het risico om aangereden te worden, zeker niet als het zo'n wagen is als op het filmpje.

Maar hoezo zegt iedereen dat nadat ze de eerste maal stoppen meteen die automobilist aanvallen? Ik zie alleen dat iemand word aangereden, en vervolgens stopt iedereen (vrij logisch, ff checken of alles nog goed is met hun vriend en zijn motor). Vervolgens zie ik iemand naar die auto lopen en dan opeens rijd die auto iedereen aan. Misschien wilden ze gewoon gegevens uitwisselen voor de verzekering (schade aan de motor ofzo). Iedereen roept meteen 'Ja, je mag het leven van je familie redden door zoiets te doen' maar volgens mij heb ik een stukje gemist dan?

Zowel aan t begin als aan t einde is geknipt.
 
Duidelijk de schuld van de motorrijder. De wagen rijdt op de middenstrook, er is in het begin geen probleem. Plots gaat er eentje dicht tegen hem gaan aanrijden, linkervleugel, om dan plots voor hem te gaan rijden, linkerhand op het dijbeen te plaatsen en te gaan remmen. Dit is echt om problemen vragen. Ze waren er op uit om ruzie te zoeken. De wagen remde omdat er een motorrijder hem dus tot stilstand dwong en tientallen motorrijders omsingelden hem. Hij vreesde terecht voor zijn veiligheid en die van zijn passagiers en maakte dat hij wegkwam. Had ik achter het stuur gezeten dan was ik op de autosnelweg gebleven, had ik de politie verwittigd en als het gevaat erger zou worden nog voor de politie aan kwam, dan zou ik tikken beginnen uitdelen tot de politie er was.
Een aantal jaar geleden, reed ik op de autosnelweg toen één motorrijder me rakelings voorbij stak, en op een millimeter na mijn wagen raakte. Ik claxoneerde en dat vond hij zo erg dat hij begon te remmen;Ik heb echter nogal wat last van woede waardoor hij na 5 seconden doorhad dat dit heel ongezond ging worden voor hem. Hij is er vandoor gegaan aan 250 per uur of zo. Ik haat intimidatie.

---------- Post toegevoegd 1 October 2013 om 13:05 ----------

meneer lekker chill met zijn wijfie en kind aan het rijden. Ineens komen er 40 motorrijders langs en blijven hinderlijk voor en naast zijn auto hangen. Iemand rijdt een halve meter voor meneer en begint opeens af te remmen om dichter bij zijn maatje te rijden. Wordt aangereden omdat meneer nooit de tijd heeft gehad om af te remmen. Meneer stopt, wordt aangevallen door motorrijders. Om vrouw en kind te beschermen, rijdt over motorrijders heen.

Ik zie geen probleem?

dit!

---------- Post toegevoegd 1 October 2013 om 13:05 ----------

http://news.nationalpost.com/2013/0...-motorcycle-gang-surrounds-suv-attack-driver/

Geen doden gevallen.
 
Maar @ de mensen die het doorrijden goedkeuren... De schade afhandeling...dat zou dan totaal niet van belang zijn en de motorrijder (en schade aan auto eveneens) is maar voor ieder zijn rekening?

Of zou het zo geweest zijn dat de automobilist met zijn lieve blauwe ogen later alsnog de schade zou afhandelen?

Ben benieuwd of de beste man trouwens ook een vluchtpoging had ondernomen als hij een Matiz had gereden...
 
het is toch wel duidelijk dat ze heel die range rover aan gort hadden mogen slaan en die vent ook een paar correctie tikjes mogen geven....
als je zelf motor rijd weet je hoe sommige auto rijders schijt hebben aan motors...
ben laatst ook bijna van me motor afgereden omdat er een turk in een dure bmw even stoer wilde doen en 1cm van me achterband ging rijden om me aan de kant te duwen....

Dit is zo'n typisch "ik ben een motorrijder en dus alle motorrijders zijn brave huisvaders en automobilisten zijn allemaal psychopatische moordenaars"-reactie.
Analyseer het filmpje. In het begin zie je de wagen in het midden rijden. Overal rijden er tientallen motoren, en geen enkele die problemen lijkt te hebben met de rangerover. Allen rijden ze relatief normaal, al rijden ze wel wat all over the place. Maar op zich zie ik enkel het probleem dat de wagen te dicht omsingeld is. (maar niet omdat ze hem toen al willen doen stoppen, want zo dicht waren ze nog niet). Het is pas als die ene lul voor de wagen gaat rijden en plots enorm vertraagt dat de problemen starten. je denkt toch niet dat die huisvader met zijn dochter denkt:" hey ik heb een idee, laat ik mijn hele gezin in gevaar brengen door een motorrijder bewust van de baan te rijden".

Het is duidelijk: het was ene groep motorrijders, waarvan er een paar gekken gezorgd hebben dat de hele groep zich begon te gedragen als een bende jagende leeuwen.
 
Maar @ de mensen die het doorrijden goedkeuren... De schade afhandeling...dat zou dan totaal niet van belang zijn en de motorrijder (en schade aan auto eveneens) is maar voor ieder zijn rekening?

Of zou het zo geweest zijn dat de automobilist met zijn lieve blauwe ogen later alsnog de schade zou afhandelen?

Ben benieuwd of de beste man trouwens ook een vluchtpoging had ondernomen als hij een Matiz had gereden...

De automobilist heeft verklaard dat hij stopte na de aanrijding waarna de motorrijders begonnen zijn auto te vernielen.

Ik was ook volgas over dat volk heen gereden, vernielingen vallen niet onder de verzekering zolang er geen verdachte is. Het lijkt me redelijk uitgesloten dat de bestuurder enige kans had in het onder burgerarrest zetten van de personen die zijn auto vernielde dus is doorrijden een zowel lichamelijk als financieel betere keuze.

Je ziet ook aan t begin dat die motorrijders moedwillig zijn auto omsingelen en vervolgens gaan remmen om hem klem te rijden waarna die er achterop rijd.


Als t aan mij lag werden alle motoren van die club in beslag genomen, verpulverd en vervolgens een nieuwe auto van gemaakt voor die kerel.
 
Als t aan mij lag werden alle motoren van die club in beslag genomen, verpulverd en vervolgens een nieuwe auto van gemaakt voor die kerel.

ROFLOL!!!! Karma!
 
ik had gewoon flikken gebeld om te vragen voor hulp terwijl ik zwaar in paniek klink en aan de lijn alles vertel wat er aan het gebeuren was. "whaa ze omsingelen me, er komt er eentje met zn helm naar me toe, hij slaat op mn ruit,..."
Waarna je een free pass hebt om ze allemaal omver te rijden (geen rechter die je zal veroordelen met zo'n gesprek op tape)
 
Back
Naar boven