AndroidHealthClinic

Side Effecte van Deca (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

richard2003

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
11 feb 2003
Berichten
286
Waardering
0
Wat kan je dan allemaal doen om de side effects van een deca kuur te minimaliziren?
 
side effects? Die zijn er bijna niet.. Deca is zo mild, enige echte side effect kan een deca dick zijn of wat vocht retentie. en dat kan je minimaliseren door een DHT produkt erbij te nemen.
Masteron schijnt er nog te zijn. De franse versie Permastril.
Maar winny of proviron kan ook tuurlijk.

Maar DHT heeft ook weer side effect :p
Als je kuurt moet je gewoon de side effects durven te accepteren. als je dat niet doet. wees dan een man en gebruik niet! ;)
 
Volgens ik gelezen heb is er bij de meeste personen geen probleem als je niet meer dan 400 mg per week gebruikt. Je kan natuurlijk ook altijd nolvadex nemen en wat ook zou helpen om gyno tegen te geen is stanozolol.
Just my 2 cents
 
verminderde potentie door gebruik van. dus je krijgt hem niet meer zo snel omhoog of hij wordt nietmeer volledig stijf!
 
Maar als je kuur over is krijg je hem wel omhoog toch?
 
gyno tegen gaan door 'geen' stano te gebruiken? is dat een typefout of een denkfout?

Stanozolol is een DHT derivaat. DHT voorkomt juist gyno.
Er zijn maar een handje vol mensen op de wereld die gyno kunnen krijgen van stano..

Als de kuur over is kan je ongeveer na 0,5-2 maanden weer een stijve krijgen :D
 
shit, ik wou binnenkort ermee beginnen. dus effe 2 weken wachten en flink n*uken :)

Kuur is 8 weken (inc. 2 weken clomid) en dan nog eens 2 tot 9 weken geen stijve.

ERG :(
 
waarom gaan jullie aan de deca only. bij hoge dosis kan deca spierafbraak plegen. je krijgt als het tegenzit moeite om je japie te laten werken en deca drukt onwijs op je libido. Test is in lage dosis veel milder, lichaamseigenstof, ben je goed op gegroeid in je pubertijd en drukt niet op je libido, geen last dat japie niet meer wil ( meestal tegenovergestelde) en geen spierafbraak bij hogere dosis.
 
Nu snap ik het niet meer.

De helft zegt neem Deca, dat is een van de veiligste kuur en is niet duur. Neem geen test. E als je eerste kuur

De andere helf zegt het tegenovergestelde! Nu weet ik het niet meer.
 
In vergelijking met test is deca juist wel duur en ook veel ongezonder...

Van test krijg je wat acné, hoeveel , dat hangt van je eigen aanleg af.
Je kan ook wat driftiger of agressiever worden als je uitgedaagd wordt ofzo. opnieuw, dit heb je meestal zelf in de hand.

Al bij al is deca goed voor vrouwen en test superieur voor mannen.
Eigenlijk is deca only voor mietjes j/k :D
 
oh.

Ik kreeg advies om Deca te gebruiken. Damn!

Mietje. Dank je wel

Ik heb nog nooit last van acne gehad en ben niet driftig of agressiev. al jaren niet meer.

Ik wil 8 tot 10 kila harde massa erbij en tot nu lukt dat niet echt met voeding, training en rust alleen.

Ik heb wel in ruim 18 maanden 10 kilo erbij. Maar laaste 6 maanden bijna niks meer erbij.

Dus kan ik wel better Test.E gebruiken?
 
Ik vind het een beetje raar dat je zegt "tot nu lukt dat niet echt met voeding, training en rust alleen. "

Als je die 3 niet in orde hebt dan kan een kuur weinig toevoegen.
kuren is juist grenzen verleggen, als je die grenzen op naturel wijze niet hebt leren verleggen dan moet je dat eerst bekijken imo.

Ik ga ervan uit dat iemand die gaat kuren de lat hoger wil leggen, maar als die lat laag ligt dan heeft kuren weinig nut.
Ook tijdens een kuur moet je alles goed hebben, en het zal niet gemakkelijker gaan, wel sneller als je alles goed doet.

Maar hoe lang train je in totaal, wat heb je al gedaan om nieuwe spiergroei te stimuleren?
1 ding moet je weten; kuren moet je heel serieus nemen, niet ff wat gewicht winnen met een licht kuurtje. Als je kuurt doe het dan goed, deca only is geen kuur.
 
8 tot 10 kg, vergeet de deca dan maar. als je met een lage dosis wilt gaan werken met deca zal je dat niet halen.
Mijn eerste kuur was een test combi met dbol. 13 kg gewonnen en 11 over gehouden.

Heb de laatste keer wel deca genomen samen net test en merkte in het begin dat ik wat last kreeg van mijn libido tot de test goed inkickte.

Voor mij geen deca meer, neem dan eq werkt hetzelfde maar minder bijwerkingen.
 
Ik train al 18 maanden 3x tot 4x per week.

Ik eet erg veel en kan niet meer eten.

Ik eet 4 keer warm per dag. 2x shakes en 2x per dag 200G brinta met 500Ml water. Ik had eerst een andere voedings patroon, maar dat hiep niet. Dus ben ik net 3 weken met deze bezig. ik krijg veel binnen per dag, maar ik verbrand het net zo hard. Ik heb een erg snelle stofwisseling en ben zelf erg druk.

Als ik ECHT goed massa wil, moet ik een uitkering nemen en de hele dag rusten, want ik werk gem 50-60 uur per week.

Dus ben ik altijd aan het verbranden.

Met vet% is momenteel +- 6%

Ik neem het serius en lees al veel erover, maar het lijkt of elke website iets anders zegt!

De meeste advisieren een

Deca-Durabolin kuur
Sustanon Kuur
of Deca met D-Bol kuur als eerste kuur!

En aflsuiten met 2 weken clomid.
 
Niemand zegt dat het gemakkelijk is, en het is heel zwaar als je het echt goed wil doen.
Maar het heeft geen zin om voor die reden te gaan kuren want dat maakt het alleen erger, je moet dan juist nog meer moeite doen, velen denken dat het maar prikken is en klaar.

Bijv die 4 maaltijden velen hier eten 6 tot zelfs 8 keer per dag, minimum 50kcal per kg gewicht, en als je gaat kuren moet je nog meer eten en nog harder inzetten.
Die kuurtjes worden idd veel gegeven omdat men weet dat je beginner bent, en dus nog niet zwaar hoeft te kuren. Persoonlijk vind ik dat je helemaal niet hoeft te kuren na 18 maanden training.
Daarom geven we zulke kuurtjes hier niet, omdat we ervan uitgaan dat als je gaat kuren je het optimaal wil doen en zoveel mogelijk massa wil winnen.

Als ik jou was zou ik toch eerst eens goed nadenken en alles op een rijtjes zetten, we menen het goed maar in dit geval zeg ik: wachten en naturel verder gaan voor een tijd. Maar goed dat zijn mijn 2 cents :)
 
post eens je voedingsschema met de hoeveelheid cal die je gebruikt. hoeveel eiwitten krijg je binnen. ik lees 4 keer warm eten? waarom geen brinta met melk waar staat de kwark, waar zijn de eieren, waar zijn de shakes ( weightgainer). als ik het zo lees rammelt het aan alle kanten. als je voeding niet goed is zijn anabolen nog schadelijker. je gaat namelijk eiwitten zoeken voor spieropbouw en als die niet in je voeding zitten komen deze uit je lichaam bv je hartspier.

Post een keer je voedingsschemaen dan kunnen we altijd verder kijken.
 
Dan lees je verkeerd!

2x per dag shakes!
2x Brinta met water. Met melk vind ik minder lekker. Ik doe het met water een suiker

Geen eiren, maar ik neem 50g Extra Eiwit per shake!
Geen Kwart, vind ik niet lekker!
 
Originally posted by richard2003
.... Geen eiren, maar ik neem 50g Extra Eiwit per shake!
Geen Kwark, vind ik niet lekker! ....

No offence bro maar als je gaat kuren neem dan voor lief dat iets ook weleens niet lekker is.

Eten is DE SLEUTEL voor succes zowel zonder en zeker MET ondersteuning ;)

Dus 'dwing' jezelf af en toe en gooi er kwark en eieren in.

Groet Smalluser :thumb:
 
Wat is de voordeel van kwark?

ik heb ooit die van AH gekocht, maar er zit bijna geen eiwit in en het is voornamelijk, suiker, smaakstof, kleurstof, en verdikkings middelen.
 
Back
Naar boven