AndroidHealthClinic

Side effects Letrozole

Bezoekers in dit topic

Curtis

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
26 apr 2007
Berichten
1.906
Waardering
113
Lengte
1m95
Massa
132kg
Vetpercentage
11%
Ik las net een lijst met bijwerkingen van letro geschreven voor big-T en het is echt niet normaal meer zoon zwaar middel, dat mensen dit eigelijk nog gebruiken hier volgen de bijwerkingen WTFFFFFFFF:

Gaan we...

Opvliegers
Moeheid
Toegenomen zweten
Pijn in botten en gewrichten (artralgie)
Huiduitslag
Hoofdpijn
Duizeligheid
Malaise (algemeen onwel voelen)
Aandoeningen van het maagdarmkanaal, zoals misselijkheid, braken, spijsverteringsproblemen, verstopping, diarree
Toename in of verlies van eetlust
Spierpijn
Botontkalking of -slijtage (osteoporose), in sommige gevallen leidend tot botbreuken
Zwelling van armen, handen, voeten, enkel (oedeem)
Sombere stemming (depressie)
Gewichtstoename
Haaruitval

er zijn er nog meer maar dit is zo het voornaamste..

Dit is echt alles op een rij wat je niet wil :P wat een middel !!!!
 
Ja en....

Wie dit gebruikt is wie dit echt nodig heeft en kennen de risico's van het gebruik.
 
zou ik niet zo zeker van zijn
 
onzintopic... wat wil je hier nu mee bereiken?
 
daar zou ik ook niet zeker van zijn, of erger nog... wees er maar zeker van dat het niet zo is!

letro is idd grote kk zooi. daarom adviseren we het hier heel gemakkelijk bij de 1e indicaties van gyno, een gevoelige tepel is voor velen ook al genoeg om flink in het potje te graaien. alleen jammer dat die gyno niet echt weg gaat! ;).
 
pffff nee nolva is lekker
 
dit staat toch al in een ander topic genoemd? Moeten we dan elke maand een nieuw topic gaan openen?

ongetwijfeld heb je gelijk; het zelfde geldt over pijnlijke spuitplekken, gevoelige tepels, pufft nippels en andere gyno onzin, rare vragen over mixen van olie en water, etc, etc. dan heb ik persoonlijk een stuk minder moeite met het wederom wijzen op de negatieve kanten van aas (en aanverwante middelen) misbruik...
 
...

daar zou ik ook niet zeker van zijn, of erger nog... wees er maar zeker van dat het niet zo is!

letro is idd grote kk zooi. daarom adviseren we het hier heel gemakkelijk bij de 1e indicaties van gyno, een gevoelige tepel is voor velen ook al genoeg om flink in het potje te graaien. alleen jammer dat die gyno niet echt weg gaat! ;).

Ik heb genoeg verhalen gelezen van gasten die bij beginnende gyno direct aan de letro zijn gegaan en de gyno volledig verdween. Volgens mij werkt het niet als je al een tijdje last hebt van gyno. Je leest en hoort van alles het is soms lastig om er achter te komen wat nou wel en niet werkt. Ik denk dat je gewoon van dit soort middelen niet TEveel moet nemen.
 
onzintopic... wat wil je hier nu mee bereiken?

Naja soms zijn mensen zich er niet van bewust dat er zoveel dingen kunnen gebeuren..
Dingen als Malaise (algemeen onwel voelen) vind best wel erg en dan denk ik hoe ver wil je gaan, je weken lang duizelig voelen en bij vlagen onwel bijvoorbeeld... en zowieso niet heel veel meer gainen aangezien letro je gains sterk beinvloed, hele hoge cholestrerol waardes... vind ik wel echt een k*tsituatie voor waarschijnlijk een geringe massa winst...
 
Er word idd veel te snel naar letro gegrepen.

- klein knobbeltje
- beetje gevoelig
- puffy nipples

Sorry maar als je voor dit soort kleine kwalen letro gaat adviseren / gebruiken dan heb je volgens mij geen idee waar je mee bezig bent.

In deze gevallen is de kwaal veel minder schadelijk dan de bijwerking van letrozole.

Vindt ik ook. Mensen gaan tegenwoordig te snel aan de letro, zonder dat ze precies weten waar ze mee bezig zijn.
 
Ik las net een lijst met bijwerkingen van letro geschreven voor big-T en het is echt niet normaal meer zoon zwaar middel, dat mensen dit eigelijk nog gebruiken hier volgen de bijwerkingen WTFFFFFFFF:

Gaan we...

Opvliegers
Moeheid
Toegenomen zweten
Pijn in botten en gewrichten (artralgie)
Huiduitslag
Hoofdpijn
Duizeligheid
Malaise (algemeen onwel voelen)
Aandoeningen van het maagdarmkanaal, zoals misselijkheid, braken, spijsverteringsproblemen, verstopping, diarree
Toename in of verlies van eetlust
Spierpijn
Botontkalking of -slijtage (osteoporose), in sommige gevallen leidend tot botbreuken
Zwelling van armen, handen, voeten, enkel (oedeem)
Sombere stemming (depressie)
Gewichtstoename
Haaruitval

er zijn er nog meer maar dit is zo het voornaamste..

Dit is echt alles op een rij wat je niet wil :P wat een middel !!!!


Hier een bijsluiter met nog wat bijwerkingen:

-misselijkheid,overgeven,diaree,buikpijn
-vochtophoping,gewichtstoename
-hoofdpijn,migraine
-depressie,stemmingsveranderingen
-huiduitslag,galbulten
-huidaandoeningen
-ademnood
-kans op trombose
- etc ................

Dit zijn de bijwerkingen van de PIL van men vrouw,kan nog even doorgaan want is een bijsluiter zo groot als een kleine krant en heb niet genoeg aan een volle pagina om ze hier allemaal neer te zetten!!

Dit is ook één van de lichtste versie!
Wat ik hiermee wil aantonen is dat op elke medicatie wel een hele resum bijwerkingen staan en niet van de minste,maar dat ze toch in het geval van de pil constant worden genomen,het is niet zo dat je de bijwerkingen ook degelijk krijgt.

Maar zoals steeds beter voorkomen.......


greetz
 
heb ook letro gebruikt als laatste redmiddel nadat 8weken nolva niet hielp
side effect op max dosis zijn idd niet fun
hele dag hoofdpijn,depressief,pijnlijke gewrichten
maar het heeft wel geholpen
zou het dus wel enkel als laatste middel gebruiken als de rest faalt.
 
heb ook letro gebruikt als laatste redmiddel nadat 8weken nolva niet hielp
side effect op max dosis zijn idd niet fun
hele dag hoofdpijn,depressief,pijnlijke gewrichten
maar het heeft wel geholpen
zou het dus wel enkel als laatste middel gebruiken als de rest faalt.

Hoelang heb je het gebruikt? Welke dosis? Had je ook last van libido verlies?
 
Back
Naar boven