XXL Nutrition

Peiling Sidebar nieuwe profielreacties of populair deze week?

Welke verkies je op de voorpagina?


  • Totaal stemmers
    8

Bezoekers in dit topic

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
9 mei 2006
Berichten
85.301
Waardering
65.407
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%
We hebben de sidebar block nieuwe profielreacties verwijderd en populair deze week toegevoegd. Maar welke verkiezen jullie?

Populair deze week kan ook aangepast worden naar Populair vandaag bv.

Extra opties waar de lijst is op gebaseerd :
- Aantal likes eerste post
- Aantal keer bekeken (nu ingesteld)
- Aantal antwoorden
 
Puur voor het vermaak kies ik voor "populair deze week", zo wordt je immers ook attent gemaakt op de hilarische topics :p

Inmiddels veranderd
 
Laatst bewerkt:
Ik zou opteren voor populair vandaag.
Kan je een beetje in de gaten houden wat er speelt op het moment zelf.
Bij populair deze week heb je kans dat je elke keer dezelfde topics tegenkomt terwijl het per dag best wel eens een andere uitschieter kan zijn.
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
We hebben het op Populair Vandaag gezet ter vergelijking en de poll aangepast (stem kan veranderd worden).


(en weer op 1 week gezet)

Populaire Topics bovenaan is ook aangepast naar 1 week, 1 maand en 3 maanden (25 resultaten). Dit is gebaseerd op aantal leden die in een topic gepost hebben.
 
We hebben het op Populair Vandaag gezet ter vergelijking en de poll aangepast (stem kan veranderd worden).

(en weer op 1 week gezet)

Populaire Topics bovenaan is ook aangepast naar 1 week, 1 maand en 3 maanden (25 resultaten). Dit is gebaseerd op aantal leden die in een topic gepost hebben.
Dat lukt me niet. Ik zou mijn stem graag naar populair vandaag zetten. :)
 
Dat lukt me niet. Ik zou mijn stem graag naar populair vandaag zetten. :)

Het is niet nodig om op Stem Verwijderen te klikken. Je kan gewoon een andere keuze selecteren - > (rechts onder de poll) stem veranderen.

We hebben de optie 'Stem Verwijderen' verwijderd. Dit was bedoeld om je stem te kunnen verwijderen waar het niet mogelijk was van keuze te veranderen, maar zorgt onnodig voor verwarring.
 
Het is niet nodig om op Stem Verwijderen te klikken. Je kan gewoon een andere keuze selecteren - > (rechts onder de poll) stem veranderen.

We hebben de optie 'Stem Verwijderen' verwijderd. Dit was bedoeld om je stem te kunnen verwijderen waar het niet mogelijk was van keuze te veranderen, maar zorgt onnodig voor verwarring.
Done :)
 
Heb populair vandaag gekozen. Al die zogenaamde motivational onzinkreten als "no pain no gain" kwamen me wel een beetje de keel uit.
 
Populair Vandaag zijn zo te zien alleen topics die de laatste 24u zijn gestart. We hebben nog een andere extensie die Nu Populair weergeeft (meeste bezoekers aanwezig in topic). Als de voorkeur naar populair vandaag uitgaat zullen we die eens proberen.
 
Wow, bijna alle populaire topics staan in het anabolen forum! :roflol:

Dat ziet er leuk uit als je hier voor het eerst komt op zoek naar een trainingsschemaatje.
 
Wow, bijna alle populaire topics staan in het anabolen forum! :roflol:

Dat ziet er leuk uit als je hier voor het eerst komt op zoek naar een trainingsschemaatje.

Misschien is dat goed, dan weten beginners meteen hoe de vork aan de steel zit als je 'ver' wil geraken in de sport.

Spaart hen geld uit aan talloze nutteloze supplementen ;)
 
Misschien is dat goed, dan weten beginners meteen hoe de vork aan de steel zit als je 'ver' wil geraken in de sport.

Spaart hen geld uit aan talloze nutteloze supplementen ;)
Juist! Kan DBB straks mooi door een paar AAS producenten worden gesponsord.
 
Juist! Kan DBB straks mooi door een paar AAS producenten worden gesponsord.

Als leden dan korting krijgen vind ik het goed :P

J/k, maar het is niet slecht dat beginners zien welke topics leven. Misschien helpt dat om door de leugens van veel fake natty bb'ers op instagram enzo te kijken.
 
Wow, bijna alle populaire topics staan in het anabolen forum! :roflol:

Dat ziet er leuk uit als je hier voor het eerst komt op zoek naar een trainingsschemaatje.

Die kunnen we er ook uitfilteren, we zullen dat nu toepassen en nadien kijken welke secties leden ertussen willen zien.
 
Back
Naar boven