XXL Nutrition

Sides test only.. ?

Bezoekers in dit topic

rodydejonge

Cool Novice
10 jaar lid
Waardering
3
Hallo,

Ik train al heel wat jaren, en ben nu een aantal maanden me aan het verdiepen en inlezen over het gebruik van AAS.

Nu heb ik veel verschillende verhalen gehoord of gezien.
En snap dat Test only als beginnerskuur wordt genomen.

Maar ik ben hier opzoek naar topics van de sides of blijvende schade van test only kuurtjes.
Alleen kom ik niks schrikbarends tegen..

Dus mijn vraag;
Wat hebben jullie voor ''vervelende'' sides gehad en/of blijvende schade van een test only kuur?

En dan doel ik niet op, dat je testikels gekrompen zijn die naderhand weer normale grootte zijn.. maar bedoel echt de sides wat je dus echt in de weg zat, en nog beter iemand die blijvende schade over heeft gehouden van Test only?

Alvast bedankt op antwoord, kan ik weer wat wijzer worden.

Groeten

Kan maar 1 iemand die problemen heeft gehad van een beginnerskuurtje (denk aan 500mg test-e ew). Hij herstelde nauwelijks. En dat heeft minstens een 3/4 (driekwart) jaar geduurd.

Denk verder aan gyno, vocht en eventueel een psychologische verandering. Maar blijvend .. nee beide niet. Uitzonderingen daar gelaten natuurlijk.

Lees gewoon de bijsluiter van testosteron dan zie je welke bijwerkingen mogelijk zijn en welke vaak en minder vaak voorkomen.

ik denk niet dat je rare verschijnselen gaat krijgen op deze hoeveelheden
zit zelf in week 8 van 500mg test only met een kickstart van 40mg winny eerste 4 weken.
een klein beetje meer haargroei op de chest maar ja scheermes is je vriend.
zou je niet te druk maken m8

haar op mn rug is het enige wat ik er aan over gehouden heb

Verhoogde bloeddruk.

ik heb gemerkt, bloeddruk, extra haargroei (opvallend veel), en vocht. En niet te vergeten nette gains!

Kreeg ook meer haargroei op borst en buik. Er kwam ook wat haar op schouders te staan.
En moest mn baar minstens elke dag afdoen.

acne, hoop vocht op 500 mg

beetje haargroei schouders/rug en vooral gyno!
maar je weet pas na een kuur of je gevoelig bent voor gyno of niet :)

beetje haargroei schouders/rug en vooral gyno!
maar je weet pas na een kuur of je gevoelig bent voor gyno of niet :)
Hoezo pas erna?
Tijdens de kuur krijg je toch al gevoelige tepels en voelbare schijfjes erachter?
En als je nakuurt met nolvadex, hoort er toch achteraf geen gyno meer op te treden?

hehe nakuren met nolva helpt niet bij me...
eerste kuur dat ik deed voelde ik pijnlijke tepels ja maar ja ik had geen letro ofzo bij me... gewoon nagekuurt met nolva! deed niets uit!!
een sterk AI helpt wel :)
letro of dergelijke...

prostaat merk ik altijd snel bij test...voor rest de usual sides

totaal geen uiterlijke bijwerking ervaren.
Ik sta er niet geiler van als anders...
het enige wat ik merk is dat er aders ontwikkelen die er nog niet waren of er wel al waren maar nog niet zichtbaar , enja de gains he:D

Back
Naar boven