XXL Nutrition

Sigaretten roken als vetverbrander

Bezoekers in dit topic

10km op anderhalf uur tijd ongeveer...
Is een zaak van veel op korte intervals trainen.
 
Vind het niet echt een geweldig advies maar ik heb dit ook wel eens gedaan. Als ik nog 1 a 2 weekjes moest cutten en het ijskoud had, alleen maar dacht aan eten en echt 24/7 honger had. 2 weekjes pakkie sigaretten per dag weg roken en al je honger is compleet weg en het cutten gaat super makkelijk, kon dan vaak zelfs nog zakken van 2200 naar 1600-1800 kcal. En na een week of 2 kan ik altijd nog cold turkey stoppen zonder moeite en vind ik ze nog steeds vrij smerig. Maar het werkt wel...

Moet je wel beetje opletten voor de rebound zodra je weer stopt. En ik vind het natuurlijk niet echt werken omdat je sport om 'gezond' te zijn en roken daar in mijn ogen niet echt bij helpt. Ik stel zelf wel altijd een limiet hoe lang ik dat mag van mezelf (meestal max 2 weken), aangezien ik niet weer vast wil gaan roken zoals vroeger.
Als ik trek heb en ik ga roken krijg ik nog meer trek, waarom geen water drinken?
 
Gaan jaarlijks 20.000 mensen dood aan roken (bron), dus dan kun je net zo goed aan de clenbuterol gaan.

Of gewoon minder eten en meer bewegen met je dikke pens.

Roken als middel om af te slanken. Jezus, DBB op z'n best. :thumbdown:
Anno 2021/2022 is dat geen geldig argument meer. Je kan alleen nog maar dood gaan aan corona, de rest bestaat niet meer.
 
Anno 2021/2022 is dat geen geldig argument meer. Je kan alleen nog maar dood gaan aan corona, de rest bestaat niet meer.
Corona bestaat niet, is allemaal nep. Ze willen ons onderdrukken!! bron: Facebook
 
Anno 2021/2022 is dat geen geldig argument meer. Je kan alleen nog maar dood gaan aan corona, de rest bestaat niet meer.

Sad but true. Als je nu sterft aan longkanker maar op je laatste dag in het ziekenhuis positief test op corona, ben je een coronadode. :emo:
 
Nicotine wordt wel vaker gebruikt als 'fatburner' naast dat het geloof ik ook een wat anti oestrogene werking heeft (meende ik ooit gelezen te hebben) wordt iig wel vaker door bodybuilders gebruikt.

Zou dan wel puur nicotine nemen en niet roken.
 
Ajoh, beetje basecoke, beetje tabak. Hoort er bij. Amfetamines doen het ook goed en kun je nog goed op rennen ook.
1644136823397.png
1644136858298.png
 
En zoek nu het zelfde plaatje uit 1980 er nog eens bij, voor een serieuze vergelijking en om waar te nemen waar het misgegaan is.

1985 op komst video en computer spelletjes en Mac freid chicken pizza hut etc.
De stijging is idd het hoogst bij de groep jongeren, maar je edit met "Bijna de halve jeugdige wereld is nu een dikke vetklep." gaat niet op. Een kwart van die jeugdige wereld is een dikke vetklep, i.t.t. de scootmobielgeneratie waarvan ruim over de helft een dikke vetklep is :D.

Verder is het ook best ironisch, gezien de oudere generatie ook veel invloed heeft op de jeugd. Als ik zie wat voor een teringzooi een hoop van mijn leerlingen van hun ouders mee naar school krijgen. Of ouders, opa's en oma's die hun (klein)baby continu laten mee eten van ongezonde teringzooi. Zo'n baby heeft daar niet eens behoefte aan, maar vervolgens wordt die al vroeg geconditioneerd om zoete meuk en frikandellen naar binnen te werken en lekker te vinden.
 
En zoek nu het zelfde plaatje uit 1980 er nog eens bij, voor een serieuze vergelijking en om waar te nemen waar het misgegaan is.

1985 op komst video en computer spelletjes en Mac freid chicken pizza hut etc.
stijging_obesitas_amerika.jpg


De Nederlandse zijn iets minder extreem
 
0

En vergeet de "free refill" niet op frisdrank.

Nee joh, dikke mensen hebben gewoon aanleg. Of zware botten. Zit in de familie vaak. Heeft niks te maken met ons voedingspatroon. :thumbup:






troll GIF
 
De stijging is idd het hoogst bij de groep jongeren, maar je edit met "Bijna de halve jeugdige wereld is nu een dikke vetklep." gaat niet op. Een kwart van die jeugdige wereld is een dikke vetklep, i.t.t. de scootmobielgeneratie waarvan ruim over de helft een dikke vetklep is :D.

Verder is het ook best ironisch, gezien de oudere generatie ook veel invloed heeft op de jeugd. Als ik zie wat voor een teringzooi een hoop van mijn leerlingen van hun ouders mee naar school krijgen. Of ouders, opa's en oma's die hun (klein)baby continu laten mee eten van ongezonde teringzooi. Zo'n baby heeft daar niet eens behoefte aan, maar vervolgens wordt die al vroeg geconditioneerd om zoete meuk en frikandellen naar binnen te werken en lekker te vinden.
Maar die ouders doen wat zij geleerd hebben van hun ouders. Die vinden eten gezellig en als je lief bent krijg je een koekje of twee.

Ze begrijpen niet dat het slechts energie is waar de motor op loopt.
Geen volwassenen die diesel in een benzine motor gooit of de pomp nog even laat lopen als de tank vol is.

Ach... we zullen het ook wel eens zijn. Hopelijk wordt die kleine van jou later ook een fitte vijftiger die van sport houdt en goede eten kan waarderen.
 
Back
Naar boven