AndroidHealthClinic

sigaretten roken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

roken is minder zuurstof, minder zuurstof is minder gains

lichaam past zich daaraan aan door hct te verhogen, dus legio argument.

Nicotine heeft zijn nut in BB en andere sporten, alleen is roken de slechtste(en meest verslavende) vorm om dit binnen te krijgen.
 
Laatst bewerkt:
Maar als je hct verhoogd is lijd je dan niet echt aan een zuurstof gebrek?
 
Maar als je hct verhoogd is lijd je dan niet echt aan een zuurstof gebrek?

De verhoging is net de reactie op je zuurstofgebrek. Iig zal je lichaam geen chronisch zuurstofgebrek hebben.

Mede de reden van hoogtestages.

Maar er zijn nog een tal van andere redenen om niet te roken.
 
Laatst bewerkt:
-plaatje-
Deze denkt daar anders over.


TS: Ga gewoon eens na bij jezelf wat je er aan hebt. Het is gewoon beter om er helemaal niet aan te beginnen/te stoppen, of je nou aan BB doet of niet.
Hahaha hij is scherp.
Mijn letter t zal wel vast gezeten hebben ofzo
 
De verhoging is net de reactie op je zuurstofgebrek. Iig zal je lichaam geen chronisch zuurstofgebrek hebben.

Mede de reden van hoogtestages.

Maar er zijn nog een tal van andere redenen om niet te roken.

oke, thnx
 
sigaretten roken

ja ik ben een ecto en ik heb het al erg moeilijk om wat aan de komen
vroeger kwam ik geen gram aan.
ik rook dus sigaretten en mijn vraag was eigenlijk is het zo slecht roken en bodybuilding?
moest ik stoppen met roken zou ik dan veel gemakkelijk kunnen gewicht winnen of maakt da niet zo veel uit?

alvast bedankt voor het lezen en de antwoorden

greetz free

als ik eerlijk moet zijn, ben ik flink aangekomen nadat ik was gestopt met roken..
nicotine onderdrukt immers je honger. ben blij dat ik gekapt ben met die troep, stinkend gebit, stinkende kleding bahhhhh moet er niet meer aan denken
 
  • Like
Waarderingen: free
als ik eerlijk moet zijn, ben ik flink aangekomen nadat ik was gestopt met roken..
nicotine onderdrukt immers je honger. ben blij dat ik gekapt ben met die troep, stinkend gebit, stinkende kleding bahhhhh moet er niet meer aan denken

ok merci man
ook de andere mannen bedankt om te reageren
 
Gooi dat pakje peuken weg en koop een waterpijp.
 
ik heb nooit gerookt, maar ik hoor hier iedereen zeggen, stop met roken het is slecht. Iemand enig idee hoe moeilijk het is om te stoppen met roken...
Nee,geen idee? Wij roken niet. Als ik voor de meeste mag praten. :cool:
 
sigaretten roken

ja ik ben een ecto en ik heb het al erg moeilijk om wat aan de komen
vroeger kwam ik geen gram aan.
ik rook dus sigaretten en mijn vraag was eigenlijk is het zo slecht roken en bodybuilding?
moest ik stoppen met roken zou ik dan veel gemakkelijk kunnen gewicht winnen of maakt da niet zo veel uit?

alvast bedankt voor het lezen en de antwoorden

greetz free

Elke roker wil stoppen, jij ook. Hou ermee op.
 
Waarom roken ???
Sfeerroken is onmogelijk geworgen het is overal verboden, op café, in de clubs, op kantoor. Dus je moet buiten associaal staan doen, dan kun je er even goed mee stoppen ;)
 
ik zou zeggen stoppen . zelf nooit echt gerookt en ga het niet doen .
gekke is wel dat juist een aantal wedstrijdatleten die ik ooit heb meegemaakt heb in de gym of met sommige heb getraind ALLEN rookten na de training. sommige ook ervoor en ja er zijn er ook die roken en snuiven en lekker BB-en en altijd op 7% staan
 
Ben geen voorstander van roken, maar als je marcus ruhl ziet.....
.....,Precies, dan moeten roken de gains niet in de weg kunnen staan :D

Met andere woorden, roken staat los van je gains ;)
 
Stoppen in de bulk is goed, maar hou hem wel schoon. Ik ben al 3 jaar in de bulk want goed cutten lukt me niet echt.

In het eerste jaar van 73 kg met 14% naar 90kg met 24% vet gegaan.
Nu is het al iets beter maar het vet wilt er toch echt nog niet af. Ook heb ik nog elke dag zin in roken en pak dan meestal wat te eten :D.
 
Elke roker wil stoppen, jij ook. Hou ermee op.
nietes

En ja, tuurlijk, het is slecht voor je.
Maar feit is wel dat stoppen slecht is voor BB; je gaat nl aankomen (verlaagde stofwisseling + meer eetslust). En dat wordt dus geen VVM :p
 
nietes

En ja, tuurlijk, het is slecht voor je.
Maar feit is wel dat stoppen slecht is voor BB; je gaat nl aankomen (verlaagde stofwisseling + meer eetslust). En dat wordt dus geen VVM :p

Welles!
 
gewoon doorpaffen. peukkie en bakkie koffie voor het trainen en de eerste peuk na de training

mmmmmmmmmmmmmmm :)

:roflol: idem, die dit al jaren zo, roken is ongezond maar staat in ieder geval geen gains bij bodybuilding in de weg.
 
ben zelf 2 maand gestopt nu, niet de moeite. steek er nu 1 op
 
ik zou zeggen stoppen . zelf nooit echt gerookt en ga het niet doen .
gekke is wel dat juist een aantal wedstrijdatleten die ik ooit heb meegemaakt heb in de gym of met sommige heb getraind ALLEN rookten na de training. sommige ook ervoor en ja er zijn er ook die roken en snuiven en lekker BB-en en altijd op 7% staan

thanks

---------- Post toegevoegd Sun 14 Aug 2011 om 14:11 ----------

Ben geen voorstander van roken, maar als je marcus ruhl ziet.....
.....,Precies, dan moeten roken de gains niet in de weg kunnen staan :D

Met andere woorden, roken staat los van je gains ;)

merci man

---------- Post toegevoegd Sun 14 Aug 2011 om 14:17 ----------

Stoppen in de bulk is goed, maar hou hem wel schoon. Ik ben al 3 jaar in de bulk want goed cutten lukt me niet echt.

In het eerste jaar van 73 kg met 14% naar 90kg met 24% vet gegaan.
Nu is het al iets beter maar het vet wilt er toch echt nog niet af. Ook heb ik nog elke dag zin in roken en pak dan meestal wat te eten :D.

yep het is niet gemakkelijk he
gisteren naar een fuif in een tent geweest
en er stond buiten op verboden te roken
en ik kwam aan de ingang en keek van iets verder naar de buitenwippers met mijn sigaret in de hand tonend zo een teken doen van mag het en het mocht
nadien gingen we naar een discotheek en om de 5 min wou ik mij een sigaret opsteken maar het mocht niet ( ik kreeg het zwaar op de zenuwen omdat het ongezellig was, want als ik een pintje dring moet ik een sigaret in mijn handen hebben):D

---------- Post toegevoegd Sun 14 Aug 2011 om 14:18 ----------

:roflol: idem, die dit al jaren zo, roken is ongezond maar staat in ieder geval geen gains bij bodybuilding in de weg.

allright, goed antwoord
 
Back
Naar boven