XXL Nutrition

Silentio's reconstruction log: today (29/08/2011) is the first day of a new life. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Silentio

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
9 mei 2009
Berichten
7.306
Waardering
890
Lengte
1m93
Massa
106kg
Ok beesten tijd voor een nieuw logje. Even een korte samenvatting van de reden hiervoor:

Na enkele hectische maanden achter de rug te hebben inclusief een diepe persoonlijke depressie, is het tijd om het leven weer op een recht spoor te brengen. Ik heb daarbij lang getwijfeld of ik nog verdere ambities in het leven had en wat deze zouden zijn. Al denk ik nu op een punt gekomen te zijn waarin ik de grote lijnen heb bastgelegd.

Trainen zat er toen nog amper niet in, vaak deed ik niets meer dan weken in mijn bed liggen wanneer ik niet moest werken of geen colleges had, ik at nog amper en de weekends stonden volledig in het teken van zuipen en wijven versieren.Het had allemaal iets heel oppervlakkig maar het voelde als een interne noodzaak om er niet aan onder door te gaan.

Wel **** that, september wordt de eerste maand van een jaar hard werken aan mezelf, zowel spiritueel, mentaal als fysiek. Ik stop met elke vorm van alcohol en drugs,toch voor een jaar want deed het toch maar om de foute redenen, en de scherpte die je in nuchtere toestand kunt hebben in onvergelijkbaar. Daarnaast kan ik het me momenteel mentaal niet permitteren omdat elke kater weer de nodige depressies boven haalt en men trainingsdoelen in de weg stond.
ik ga daarbij ook een selectie maken tussen de mensen die het waard zijn om mee op te trekken, en dus diegenen die een echte toevoeging aan men leven vormen en voor wie ik ook iets kan betekenen.


Op "professioneel" vlak: dit jaar ga ik men thesis eindelijk eens inleveren en beginnen aan een lerarenopleiding, liefst zou ik ook nog doctoreren maar dat hangt nog van teveel onzekere factoren af dus we zullen zien.
Ook de sigaretten vliegen er binnen twee weken uit, ik zit nu aan een pakje per dag, en zit nog met enkele examens en dan kan ik het me nu niet onmiddelijk permitteren om met die ijlheid van een nicotine-afkick te zitten.

Genoeg hierover denk ik zo dus laat ik nog ff iets zeggen over men fysieke doelen, zoals al gezegd is er de laatste maanden amper iets van gekomen, ik ben terug gevallen om een magere 95kg bij 1M93 (bijna skinny fat). Dus dat wordt eerst een rebuild waarbij ik me louter op kracht richt.

oude PR's waren.

Fullsquat 140kg
Bench 145 kg
Deadlift 200 kg

Liefst zou ik ooit nog op een 600kg totaal komen te zitten, maar 500kg zal een korte termijndoelstelling worden. Dus dit wordt clean bulken tot eind maart 2012 om daarna 3 maandjes te cutten voor de zomer, we zien wel hoe ver we tegen dan geraken.
De focus van men trainingen zal dus op de grote drie liggen met wat assistance werk erbij, fullbody 3maal weeks.

Nu ff naar de gym, straks post ik dan men eerste training, er zullen komende weken/maanden wel progressiepics komen (nu nog te schaamtevol om men ineengezakte body te laten tonen.)

http://www.youtube.com/watch?v=nXgTPAr5_Lw
 
Laatst bewerkt:
tnx bra's.

eerste training:

OL style squat:

2x5 bar
1x5 45kg
1x3 70kg
1x2 90kg
3x5 110kg

Military press (strikt)

2x5 bar
1x5 32,5kg
1x3 45kg
1x2 55kg
3x5 65kg (****ing hard, toch net gelukt)

Powerclean, lichter en vooral op techniek gelet

1x2 70kg
2x3 85kg
3x3 82,5kg

+- uurtje bezig geweest.


dieet: geen uitgewerkt regime, wel rond de 280gr eiwitten, carbs en dergelijke doe ik op het gevoel afhankelijk van het gewicht dat ik wekelijks bij kom.
 
Respect om het roer weer helemaal om te gooien. Veel succes, ik ga je volgen!
 
Succes beest.
 
Tweede training, nog geen 4 uur geslapen en examen afgelegd. rustig trainingkje dus


Olympische highbar squat
5xbar
5xbar
5x45kg
3x70kg
2x95kg
5x112,5kg
5x112,5kg
5x112,5kg


Benchpress (pauzed, traag naar beneden en explosief om hoog, halve speed benches dus)/
5xbar
5xbar
5x40kg
3x60kg
2x80kg
5x92,5kg
5x92,5kg
5x92,5kg


Deadlift (overhands, oefenen op vinden van groove)

5x65kg
5x65kg
5x90kg
3x115kg
2x135kg
1x155kg
5x125kg
 
Goed dat je alles zo volledig om gooit man! Laten zien wie de baas is :D
Ik ga je volgen, ben benieuwd naar de progressie.
 
succes man! ik volg!
 
derde training alweer:

Olympische fullsquat:

5xbarbell
5xbarbell
5x45kg
3x70kg
2x95kg
5x115kg
5x115kg
5x115kg

gaat lekker vooruit, had niet het gevoel dat het laatste setje tot failure was.


Military press:

5xbarbell
5xbarbell
5x32,5kg
3x50kg
2x60kg
1x67,5kg voelde te heavy aan voor nog extra reps, blijkbaar te zwaar met men presses begonnen om elke training te loaden.
5x52,5kg
5x52,5kg
5x52,5kg


Powerclean

3x60kg
2x72,5kg
3x90kg
3x90kg
3x90kg
3x90kg
3x90kg


.
 
lekker man! volgende keer meer squatten dus!
 
lekker man! volgende keer meer squatten dus!

tnx ik denk ook eens te varieren met een meer low bar squat en wat minder diep. Dus net onder parallel, bredere stance en ook wat meer gebruik maken van men hams, ik heb het gevoel dat ik er dan misschien veel meer kan uithalen.
 
Succes, motivatie is hier ook even zoek.
 
tnx ik denk ook eens te varieren met een meer low bar squat en wat minder diep. Dus net onder parallel, bredere stance en ook wat meer gebruik maken van men hams, ik heb het gevoel dat ik er dan misschien veel meer kan uithalen.

Ja ik vind het wat breder staan en dan parallel squaten het fijnst om te doen.

is een goed idee om dat eens te gaan doen!
 
Succes met je nieuwe aanpak man!!

Goede cleans nog by the way ;)
 
Succes met je nieuwe aanpak man!!

Goede cleans nog by the way ;)

tnx man, terwijl men techniek nog al niet is wat het moet zijn, ik trek ze altijd als een woesteling van de grond :roflol: vooral uit men rug ipv men benen. zolang ik hem kan racken in een beweging ben ik al gelukkig :D
 
Gisteren niet kunnen trainen doordat ik vandaag een examen had, schema dus een dag opgeschoven.

Fullsquat, een keer lowbar geprobeerd, maar deed pokkezeer en vond geen deftige stance.

5xbar
5xbar
5x45kg
3x70kg
2x95kg
3x117,5kg hier zat niet meer in, voelde veel zwaarder aan dan normaal. dan maar overgeschakeld op OL-squat

5x85kg
5x85kg
5x85kg

Benchpress

5xbar
5xbar
5x42,5kg
3x65kg
2x87,5kg
5x110kg
5x110kg
5x110kg


Deadlift, opwarmsetjes overhands, laatste werksetje mixed

5x62,5kg
5x62,5kg
5x87,5kg
3x110kg
2x132,5kg
5x155kg

http://www.youtube.com/watch?v=RTEyp7YHSyM
 
goed bezig kerel! nette bench!
 
Success man!
Lijkt lekker te gaan!
 
Avondtraining in men kelder.

OL-squat

5xbar
5xbar
5x45kg
3x70kg
2x95kg
5x117,5kg
1x117,5kg gefaald en stang maar achter men rug laten vallen, denk een gebrek aan focus, dan nog maar ff rep uitpompen
1x117,5kg


Military press

5xbar
5xbar
5x32,5kg
3x45kg
2x57,5kg
2x67,5kg
2x67,5kg
2x67,5kg => meer zat er echt niet in


Powerclean

3x60kg
2x80kg
3x92,5kg
3x92,5kg
3x92,5kg
3x92,5kg
3x92,5kg
3x92,5kg


beetje ontgoocheld over de training, en de powercleans vond ik goed meevallen.
 
Mooi die power cleans!
k kende die oefening niet, en heb ff gegoogled!
92,5kg, respect man!

Spijtig van je squat die niet lukte!
 
Back
Naar boven